Tämän coolimmaksi ei vene mene

Aika rouhee peli.... Tekisivät nyt ainakin yhen tollasen niin näkis oikeen valokuviakin...

OMG! :eek:

Mä nään itteni tuolla sohvalla istumassa, Whiskey lasi kädessä ja toisessa iso sikari, samalla kun joku todella hot kissa syöttää mulle vihreitä viinirypäleitä.

Niin, kenellä oli ne 80millii heittää? ;)

Jep, ja sitten tuo botski on parkkeerattu jonnekin Etelä-Afrikan tai Australian rannikolle, voi siinä sivussa tsiigailla kun valkohait ui vierestä. Coooooollll :rock:

Smallville sanoi:
OMG! :eek:

Mä nään itteni tuolla sohvalla istumassa, Whiskey lasi kädessä ja toisessa iso sikari, samalla kun joku todella hot kissa ottaa multa poskeen.

Niin, kenellä oli ne 80millii heittää? ;)

Sori, korjasin hiukan tuota sun tekstiäsi. Tuotahan kuitenkin tarkoitit. :D

IsoDino sanoi:
Sori, korjasin hiukan tuota sun tekstiäsi. Tuotahan kuitenkin tarkoitit. :D

Niin siis tottakai, unohdin vaan mainita että oikeestihan niitä olis kaks kissaa, toinen imee lollipoppia ja toinen syöttää rypäleitä. :hyper:

Smallville sanoi:
Niin siis tottakai, unohdin vaan mainita että oikeestihan niitä olis kaks kissaa, toinen imee lollipoppia ja toinen syöttää rypäleitä. :hyper:

Jos tollanen paatti ois niin saattais olla joka sormelle ja varpaalleki muijat. Ja kavereiden sormille kans.

Haetaan työpaikkaa, jonka etuihin kuuluu työsuhdejahti! :D

Varmaan sopiva ketju. Kevyt nosto, mut ei se mitään.

Venäläinen Andrei Melnitshenko rakennuttaa purjevenettä.
Hinta n.400M€, jokainen masto yli 100m korkea. Miehistö 54 henkeä ja n. 100 matkustajaa.:D

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1442808223804.html

1442882199634.webp
1442882201335.webp

Back
Ylös Bottom