Tämä peli aiheuttaa riippuvuutta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Millä perusteella nuo pallorivit puskee aina välillä alaspäin? Siis mistä tuo johtuu? Tekeekö siinä jonkun virheen vai onko niiden tarkoituskin hyökiä päälle?

addiktiota aiheuttava peli tosiaan... ei meinaa töitten tekemisestä tulla enää mitään =))

EI!! Ei näitä! Nyt on pakko pelata tätä ja vielä Joona meni sanomaan noista bonuksista ni nyt on saatava kenttä tyhjäks tai en saa unta ;)

VITTU!! 10 kertaa oli kentällä pari palloa jäljellä, mutten kuitenkaan saanut kenttää tyhjäksi kun tuli väärän värisiä palloja. :evil: :mad: 60000 pojoa kuitenkin.

Kyllähän tuo aiheuttaa riippuvuutta, kun ei peli meinaa loppua koskaan. En saanut kenttää kertaakaan tyhjäksi, mutta silti pisteitä tuli 104900.

EH HEH! Mähän sanoin että tohon jää koukkuun :D
Piru, mähän oon paska, tarvii käydä koittaan viä kerran... tai kaks.

Nonnih! 200310 pistettä! Pistäkääs paremmaks!
Pääsin pelin läpi.
Mulla on todistuksaineistoks printscreen tapahtumasta...:D

Mulla oli joskus samanlainen peli. Tosin paremmilla graafiikoilla. Ei ollut flashilla tehty.
7020 sain tossa. Keskiarvo 3000....

Nyt parani hiukan. 18050 sitten tajusin, että pitäis varmaan tehä jotain muutakin ja aloin heittelemään niitä palloja sinne tänne. ;)

Jumalauta Saapas! Tällaisten linkkien laittaminen pitäisi kieltää, on vähällä etten laita sulle miinusta reputationiin :D

On tässä vierähtänyt jo yli kolme tuntia tuon pelin parissa... Pitäis tehä jotain fiksuakin, mut ei pysty vaan lopettamaan :itku:

edit: niin ja paras tulos 32590

Back
Ylös Bottom