Pohkeita ja penikoita vaan venytellä ja nakittaa joku jyystämään puukaulimella auki (foam rollingia siis). Ihan nilkkojen pyörittelykin on hyvästä, välillä isoa rinkiä piirtää pottuvarpaalla ilmaan tonne ja tänne suuntaan ja välillä piirtelee isoa kasia. Kuulostaa pöljältä, mutta on kätevä toteuttaa töissä, telsun tai tietsan äärellä ja toimii.
Minkähän verran tämmöiset penikka- ja pohjeasiat ovat geeneissä? Tuntuu, että moni kaveri on valitellut penikoiden kipuilua esim. sählyn, suliksen ja höntsyfutiksen jälkeen, mutta mulla ei ole ollut mitään moisia ongelmia ikinä. En pistäisi penikoiden ja pohkeiden kivuttomuuttani ihan pelkästään lihashuollonkaan piikkiin, ei se mulla aina ole NIIIN mahtavaa ollut kumminkaan, tai siis ei ole ollut aina huomattavasti paremmalla tolalla, kuin kavereilla.
Hmm, olen aina ajatellut, että pohkeilla ja hauiksilla ei ole voimanostolajien yhteistuloksen kannalta mitään merkitystä. Mutta jos Janne Toivasen tasoinen kaveri on tuota mieltä, niin pitää harkita asiaa uudelleen.