Sylvester Stallone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yeti
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Kattelin tossa eilen illalla Rockia ja tulipahan vaan mieleen että ois hauska tietää että paljon se on nostanu parhaimmillaan (Mave,Penkki,Kyykky...).
Ja jos löytys :kuvia: niin laittakaa ihmeessä.

Joo kiitos. Kyllähän tuolta sivuilta jotain jo löysi, mutta ei tarpeeksi.

melko hoikalta pojalta näyttää tossa arnoldin vieressä..

Kaveri kerto joskus ala-asteella että stallonella on niin isot rintalihakset että se on hengenvaarassa ku ei sydän mahdu lyömää kunnolla :)

Kaveri kerto joskus ala-asteella että stallonella on niin isot rintalihakset että se on hengenvaarassa ku ei sydän mahdu lyömää kunnolla

Toi juttu lukee yhessä 90-luvun bodaus lehessä :hyper: Kuinka vaarallista kehonrakennus onkaan :D

"Sometimes I would wake up in the middle of the night and do a couple of sets of abs," explains Dolph, "just so I would look that much better in the gym the next day. That's how motivated I was by Sly."

:thumbs:

"In 1987, when I was making Rambo III, I used to take an amino acid that's nearly as strong as steroids. It's about 15 times more powerful than the typical amino acid, but give none of the raw rage - the anger - that comes with steroids. All steroids do is make you a cumbersome, apelike goon." :evil:

Totenkopf sanoi:
Aika kynishän toi stallone on.
Riippuu mihin vertaa, mun mielestä tuo on ainakin hyvässä kuosissa tuossa kuvassa missä sillä on nuo punaiset shortsit jalassa. Cliffhangerissa Stallone oli yllättävänkin lihaksikas, varmaan parhaassa kunnossa mitä on ikinä ollut.

Totenkopf sanoi:

No jos itse saavuttaisin joskus moisen kunnon niin olisin kyllä enemmän kuin tyytyväinen. :)

Normaali ihmisiin verrattuna Stallonea voi kutsua jopa friikiksi. mutta onhan se arnoldiin, ruhliin sun muihihin verrattuna kynis.

loops sanoi:
Normaali ihmisiin verrattuna Stallonea voi kutsua jopa friikiksi. mutta onhan se arnoldiin, ruhliin sun muihihin verrattuna kynis.

Totta, mutta ei sitä silti sovi verrata pro-ukkoihin. Koska ei Stallone kuitenkaan ikinä mikään kehonrakentaja ole ollut. Ja Cliffhangerissa se tosiaan oli mun mielestä myös varmaan parhaassa kunnossa ever...

neutraali sanoi:
Riippuu mihin vertaa, mun mielestä tuo on ainakin hyvässä kuosissa tuossa kuvassa missä sillä on nuo punaiset shortsit jalassa. Cliffhangerissa Stallone oli yllättävänkin lihaksikas, varmaan parhaassa kunnossa mitä on ikinä ollut.

Rambo 1:stä Rambo 3:seen aina lihakset suurenee mitä myöhemmin on leffa tehty :)

loops sanoi:

Syltti on aina tajunnut että leffoissa kannattaa olla ennenkaikkea kireässä kunnossa, sillä vaikka olisit millainen kaappi et näytä valkokankaalla kovin kummoiselta ilman lihaserottuvuutta. Tämän huomaa hyvin Rocky-elokuvista joissa Stallone esittää kohtuu sujuvasti raskassarjalaista vaikka taitaa olla aika paljon kevyempi todellisuudessa. Joskus tuntuu että vain sillä painolla olisi monelle väliä, kun taas minun mielestäni tuollainen tiukkuus on vaikeampi rasti.

Mutta kynikseksi en usko että kovin monella meistä on varaa Sylttyä haukkua (Arskalla ja Columbolla toki on). Helpompi sitä olisi dissata miehen näyttelijäntaitoja uran alussa. :)

Longsword sanoi:
Helpompi sitä olisi dissata miehen näyttelijäntaitoja uran alussa. :)

Mun mielestä Sly oli näyttelijänä juuri parhaimmillaan esim. Rocky 1:ssä. aivan loistavan roolin veti siinä.

Ja kyllä, erittäin kovassa kunnossa on tuossa ekassa kuvassa, motivaatiota meikäläiselle ^100
:rock:

Pyranha sanoi:
Mun mielestä Sly oli näyttelijänä juuri parhaimmillaan esim. Rocky 1:ssä. aivan loistavan roolin veti siinä.

Ja kyllä, erittäin kovassa kunnossa on tuossa ekassa kuvassa, motivaatiota meikäläiselle ^100
:rock:

100% samaa mieltä Rocky 1:stä, viittasin miehen vielä aikaisempiin tuotoksiin. ;)

Longsword sanoi:
100% samaa mieltä Rocky 1:stä, viittasin miehen vielä aikaisempiin tuotoksiin. ;)

Knoppitietoa muuten tästä "aikaisemmasta tuotoksesta"
filmin tuottajat yrittivät kiristää 100 000$ Sly:lta Rocky 1:sen ilmestymisen jälkeen etteivät he julkaisi tätä "aikaisempaa tuotosta".

Sly tottakai kieltäytyi :rock: :rock: :rock:

Olihan se Stallone kovassa kunnossa aikoinaan ja varmaan vieläkin. Oi niitä aikoja, kun pikkusena katteli ramboja ja rockyja joskus ja haaveili olevansa noin kova jätkä :D

Rocky III:
Stallone revealed that his body fat was a remarkably low 2.8 percent during the shooting.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom