Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri kerto joskus ala-asteella että stallonella on niin isot rintalihakset että se on hengenvaarassa ku ei sydän mahdu lyömää kunnolla
Kuinka vaarallista kehonrakennus onkaan :DRiippuu mihin vertaa, mun mielestä tuo on ainakin hyvässä kuosissa tuossa kuvassa missä sillä on nuo punaiset shortsit jalassa. Cliffhangerissa Stallone oli yllättävänkin lihaksikas, varmaan parhaassa kunnossa mitä on ikinä ollut.Totenkopf sanoi:Aika kynishän toi stallone on.
Totenkopf sanoi:Aika kynishän toi stallone on.

Aika kynishän toi stallone on.
loops sanoi:Normaali ihmisiin verrattuna Stallonea voi kutsua jopa friikiksi. mutta onhan se arnoldiin, ruhliin sun muihihin verrattuna kynis.
neutraali sanoi:Riippuu mihin vertaa, mun mielestä tuo on ainakin hyvässä kuosissa tuossa kuvassa missä sillä on nuo punaiset shortsit jalassa. Cliffhangerissa Stallone oli yllättävänkin lihaksikas, varmaan parhaassa kunnossa mitä on ikinä ollut.

Kipi I sanoi:Rambo 1:stä Rambo 3:seen aina lihakset suurenee mitä myöhemmin on leffa tehty![]()

loops sanoi:Normaali ihmisiin verrattuna Stallonea voi kutsua jopa friikiksi. mutta onhan se arnoldiin, ruhliin sun muihihin verrattuna kynis.

Longsword sanoi:Helpompi sitä olisi dissata miehen näyttelijäntaitoja uran alussa.![]()

Pyranha sanoi:Mun mielestä Sly oli näyttelijänä juuri parhaimmillaan esim. Rocky 1:ssä. aivan loistavan roolin veti siinä.
Ja kyllä, erittäin kovassa kunnossa on tuossa ekassa kuvassa, motivaatiota meikäläiselle ^100
![]()
Longsword sanoi:100% samaa mieltä Rocky 1:stä, viittasin miehen vielä aikaisempiin tuotoksiin. ;)