Syksyn SM-kisojen UUSI Bikini-sarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muntila
  • Aloitettu Aloitettu
Kysyisin kisajärjestäjältä, että miksi ko. sarjaan haluava kilpailija EI voi osallistua / eikä saada lisenssiä kisaan ns. taiteilija-nimellä ? Koska kuitenkin järjestäjillä ON tiedossa ko. henkilön oikeat tiedot eli nimi ym. Eli jos kysymys on esim. vakuutus- tms. jutuista niin selitys EI mene läpi koska esim. kaikki musiikkiartistit toimivat taiteilija-nimillä ! Toivoisin järjestäjiltä selkeää syytä ettei tule mitään ns. väärin ymmärryksiä. Eli yksinkertainen TODELLINEN syy.....muuten jää todella HYVIÄ kilpailijoita pois rivistä !

Kiitos eli olen saanut puhelimitse ns. vastauksen kysymykseeni kilpailevilta kehonrakentajilta. Eli EI voi suoraan verrata kilpailevaa urheilijaa ja esiintyvää taitelijaa kuin esim. laulajaa ! Kyllä urheilussa YLEENSÄ todellakin kilpaillaan omalla nimellä ja se on tietysti kyllä ns. hyvän ja rehdin urheilutavan mukaista. Joten KIITOS mielenkiintoisista puhelinkeskusteluista / vastauksista ko. asiaan !

...kyseseessä kuitenkin lajin virallinen Suomenmestaruuskilpailu. Silloin selvä että omalla nimellä kilpaillaan.

Jokseenkin erikoinen ajatus, että tämän kaltaisessa kilpailussa joku kilpailisi taiteilijanimellä? Ja itseäni jäi kyllä kiinnostamaan, että miksi ihmeessä kukaan haluaisi edes niin tehdä? Tyyliin "Miss Sandy"?

Miksi herra Muntila muuten tiedustelee Pakkotoiston kautta asiaa kisajärjestäjältä, kun kilpailu on IFBB:n kilpailu ja järjestäjänä KP Fitness Productions Oy? Vähän sama, kun kyselisi Citymarketin infosta R-kioskin asioita..

Jokseenkin erikoinen ajatus, että tämän kaltaisessa kilpailussa joku kilpailisi taiteilijanimellä? Ja itseäni jäi kyllä kiinnostamaan, että miksi ihmeessä kukaan haluaisi edes niin tehdä? Tyyliin "Miss Sandy"?

Jos bikini-kilpailijan oma nimi on "Jorma", niin minä en ainakaan edes haluaisi sitä yleisössä kuulla... :evil:

1) Juuri näin eli siksi " epätietoinen Etelä - Hämeestä " kysyykin asiaa ensinnäkin näin Pakkotoiston välityksellä. Koska käsittääkseni ennen SM:n arvoiset kisat on aina järjestänyt kansallinen liitto....? Mikä myöskin on muissakin urheilulajeissa käytäntö. Toisin sanoen organisaatiot / järjestäjät tuntuvat vaihtuvan nykyään niin tiuhaan tahtiin, että ei tahdo " kyydissä " pysyä. Mikä tarkoittaa sitä, että parhaan ja tosiasiallisen vastauksen saa juuri näiden nykyaikaisten ns. keskustelupalstojen kautta. Allekirjoittanut eli niinkuin hienosti kutsuitte herra Muntila; niin olen ollut myös alalla mukana tavalla sun toisella aina 80 - luvulta lähtien, joten olen kyllä vuosien varrella monenlaista kuullut / nähnyt ! Sekä hyvää että huonoa jos ajatellaan puhtaasti alamme kilpailevia urheilijoita sekä sitä suurta ns. maksavaa potentiaalia eli kuntosaleilla käyvä asiakaskunta. No kysymys / toteamus 2) koskeekin sitä, että johtuneeko tästä järjestävien organisaatioiden nopeista muutoksista se. Että ainakin yksi tietämäni henkilö sai vastauksen tähän nimiasiaan noin 3 kk siitä kun Hän asiaa tiedusteli....! En halua ketään arvostella enkä osoittaa sormella mutta mielestäni on hyvän JOHTAMISTAVAN mukaista vastata esim. tällaiseen kysymykseen max. noin 2 viikon sisällä. Ottaen kuitenkin huomioon lajin, joka on ehdottomasti urheilua rankimmasta päästä; mukaan lukien dieetit, treenit, tasapainoinen / säännöllinen elämän rytmi ym. ym. ym. Joten toivotan edelleen hyviä yhteisiä ja antoisia yhteistyö-hetkiä ! " Vanhan liiton mies " herra Muntila

Olisikohan tässä kyse henkilöstä, joka työskentelee taiteilijanimellä esim. erotiikka-alalla, eikä siitä syystä halua oikeaa nimeään julki. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että SM-tason kilpailussa pitää kilpailla omalla nimellään.

Back
Ylös Bottom