syksyn kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pinja
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täällä muita syksyn kisoihin menijöitä? Eipä tässä ole enää kuin vaivaiset 4 kuukautta jäljellä...sekin menee ihan hujauksessa. Täytyy vaan yrittää tehä kovasti töitä.

Dietti on päällä ja vapaaohjelman suunnittelu hyvässä vauhdissa. Silti se iänikuinen epävarmuus kaihertaa ja tulee mietittyä että enhän mä mikään urheilija ole ja kaikki muut on varmasti kauheen paljon parempia. :david: Kunto kuitenkin on ihan hyvä joten jos saan lopetettua tekosyitten keksimisen niin syksyllä kiipeillään lavalle ensimmäistä kertaa.

Originally posted by Lilith
Dietti on päällä ja vapaaohjelman suunnittelu hyvässä vauhdissa. Silti se iänikuinen epävarmuus kaihertaa ja tulee mietittyä että enhän mä mikään urheilija ole ja kaikki muut on varmasti kauheen paljon parempia.
:thumbs: Minua vaivaa täsmälleen samat ajatukset: mä mikään urheilja ole! Olisikin kivaaaaa, jos viittisit vastata pariin kyssäriin: Oletko ihan itse kerännyt rohkeutta, vai oletko kysynyt jonkun ulkopuolisen mielipidettä?

Itselläni periaatteessa mielenkiintoa löytyy, mutta jotenkin pidän itseäni ihan suurudenhulluna kisoista haaveillessani. Enkä jotenkaan luota siihen, että rahkeita diettiin riittäisi...

Mites toi vapari: suunniteltko itse, vai onko joku ammattilainen apuna?

Yksistään pähkäillessä keksii helposti tsiljoona hyvää tekosyytä miksi ei ole mitenkään mahdollista kilpailla tai tehdä mitään muutakaan kivaa...nyt oon päättänyt että prkle, minähän menen kisoihin kun kerta haluan. Kukaan ei oo tullut sanomaan että "onpas sulla hyvä kroppa, nyt hushus kisoihin" ja tuskin tuleekaan, täältä palstalta olen kyllä saanut roiman annoksen rohkeutta yrittää.
Kroppa on kaukana täydellisestä eikä esiintymistaito (vielä) ole mitenkään päätähuimaava, mutta eiköhän niillä yksistä kisoista selvitä ja ensi kerralla sitten tietää mitä pitää parantaa.

Koska rahatilanteeni on surkea, teen kaiken mahdollisen itse.
Olen harrastanut punttisalia, aerobikkia ja voimistelua monen monta vuotta ja lukenut kaiken aiheeseen liittyvän mitä olen käsiini saanut joten vaikken asiantuntija olekaan niin jonkinlaista tietopohjaa on. Olen kyllä saanut neuvoja parilta samalla salilla harjoittelevalta kilpailijalta mutta varsinainen valmennus maksaisi. Onneksi yksi kaverini harrastaa tanssia ja toinen on kampaaja ja hyvä meikkaaja joten saan vapaaohjelman tekemiseen hieman apua ja kisoihin asialliset meikit&värit&kampauksen.
Jo tähän mennessä kisoihin valmistautuminen on tuonut mulle hauskoja kokemuksia: vapaaohjelman harjoittelun varjolla uskaltauduin lopulta keväällä tanssitunneille (ennen en ollut kehdannut), oon oppinut nauttimaan aikaisista herätyksistä kun pääsen aamulenkille ja nyt kun läskien häviäminen alkaa näkyä tekee mieli ostella keveitä kesähepeniä.

Jos haluat osallistua fitnesskisoihin, älä turhaan mollaa itseäsi vaan päätä että osallistut. Okei, vaatiihan se valmistautuminen aika älyttömästi vaivannäköä mutta kyllä sä siihen pystyt;)

Sinne vaan Lilith! Ihan totta ettei kukaan tuu sua lavalle muuten puskemaan, jollet sinne ite hinkua. Kova pala kai se eka kerta kisoissa on mut jostain pitää aina aloittaa. Ja täältäkin saa varmaan niin hyvää vinkkiä ja kannustusta et kyllä se kannattaa.

Eiks se niin mee et "ihminen katuu tekemättä jättämisiään enemmän kuin tekemisiään"...:thumbs:

Originally posted by Lilith
Yksistään pähkäillessä keksii helposti tsiljoona hyvää tekosyytä miksi ei ole mitenkään mahdollista kilpailla tai tehdä mitään muutakaan kivaa...nyt oon päättänyt että prkle, minähän menen kisoihin kun kerta haluan. Kukaan ei oo tullut sanomaan että "onpas sulla hyvä kroppa, nyt hushus kisoihin" ja tuskin tuleekaan, täältä palstalta olen kyllä saanut roiman annoksen rohkeutta yrittää.
Kroppa on kaukana täydellisestä eikä esiintymistaito (vielä) ole mitenkään päätähuimaava, mutta eiköhän niillä yksistä kisoista selvitä ja ensi kerralla sitten tietää mitä pitää parantaa.

Koska rahatilanteeni on surkea, teen kaiken mahdollisen itse.
Olen harrastanut punttisalia, aerobikkia ja voimistelua monen monta vuotta ja lukenut kaiken aiheeseen liittyvän mitä olen käsiini saanut joten vaikken asiantuntija olekaan niin jonkinlaista tietopohjaa on. Olen kyllä saanut neuvoja parilta samalla salilla harjoittelevalta kilpailijalta mutta varsinainen valmennus maksaisi. Onneksi yksi kaverini harrastaa tanssia ja toinen on kampaaja ja hyvä meikkaaja joten saan vapaaohjelman tekemiseen hieman apua ja kisoihin asialliset meikit&värit&kampauksen.
Jo tähän mennessä kisoihin valmistautuminen on tuonut mulle hauskoja kokemuksia: vapaaohjelman harjoittelun varjolla uskaltauduin lopulta keväällä tanssitunneille (ennen en ollut kehdannut), oon oppinut nauttimaan aikaisista herätyksistä kun pääsen aamulenkille ja nyt kun läskien häviäminen alkaa näkyä tekee mieli ostella keveitä kesähepeniä.

Jos haluat osallistua fitnesskisoihin, älä turhaan mollaa itseäsi vaan päätä että osallistut. Okei, vaatiihan se valmistautuminen aika älyttömästi vaivannäköä mutta kyllä sä siihen pystyt;)

WAU!:thumbs:

Lilith:

Kiittää kommenteista:kippis1: . Olet juuri päässyt henkiseksi idolikseni :worship: Paljon sai tässä taas ajattelemisen aihetta. On äärimmäisen helpottavaa lukea, että löytyy samanlaista epävarmuutta kun itsellänikin on, ja samaan aikaan sellaista itseluottamusta, jota itse tarvitsisin. Luulen, että monella muullakin pyörii vastaavanlaisia ajatuksia päässä: olisi kiva katsella sitten vanhana ryppyisenä mummona kisakuvia, mutta enhän mä voi, eihän mulla ole edes olkapäitä tms....

Ei läskiä!!

Voi hyvät naiset, te ette voi enää puhua läskistä!! Loppusilaus tai lopputiukennus voi kuulostaa hyvältä. Aivan varmasti olette hyvässä kunnossa ja varmasti kaunis kroppasia. Eiku lavalle. Kike Elomaakin meni eka kerran lavalle ja on tänä päivänä vielä upea ilmestys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom