Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:thumbs: Minua vaivaa täsmälleen samat ajatukset: mä mikään urheilja ole! Olisikin kivaaaaa, jos viittisit vastata pariin kyssäriin: Oletko ihan itse kerännyt rohkeutta, vai oletko kysynyt jonkun ulkopuolisen mielipidettä?Originally posted by Lilith
Dietti on päällä ja vapaaohjelman suunnittelu hyvässä vauhdissa. Silti se iänikuinen epävarmuus kaihertaa ja tulee mietittyä että enhän mä mikään urheilija ole ja kaikki muut on varmasti kauheen paljon parempia.
Originally posted by Lilith
Yksistään pähkäillessä keksii helposti tsiljoona hyvää tekosyytä miksi ei ole mitenkään mahdollista kilpailla tai tehdä mitään muutakaan kivaa...nyt oon päättänyt että prkle, minähän menen kisoihin kun kerta haluan. Kukaan ei oo tullut sanomaan että "onpas sulla hyvä kroppa, nyt hushus kisoihin" ja tuskin tuleekaan, täältä palstalta olen kyllä saanut roiman annoksen rohkeutta yrittää.
Kroppa on kaukana täydellisestä eikä esiintymistaito (vielä) ole mitenkään päätähuimaava, mutta eiköhän niillä yksistä kisoista selvitä ja ensi kerralla sitten tietää mitä pitää parantaa.
Koska rahatilanteeni on surkea, teen kaiken mahdollisen itse.
Olen harrastanut punttisalia, aerobikkia ja voimistelua monen monta vuotta ja lukenut kaiken aiheeseen liittyvän mitä olen käsiini saanut joten vaikken asiantuntija olekaan niin jonkinlaista tietopohjaa on. Olen kyllä saanut neuvoja parilta samalla salilla harjoittelevalta kilpailijalta mutta varsinainen valmennus maksaisi. Onneksi yksi kaverini harrastaa tanssia ja toinen on kampaaja ja hyvä meikkaaja joten saan vapaaohjelman tekemiseen hieman apua ja kisoihin asialliset meikit&värit&kampauksen.
Jo tähän mennessä kisoihin valmistautuminen on tuonut mulle hauskoja kokemuksia: vapaaohjelman harjoittelun varjolla uskaltauduin lopulta keväällä tanssitunneille (ennen en ollut kehdannut), oon oppinut nauttimaan aikaisista herätyksistä kun pääsen aamulenkille ja nyt kun läskien häviäminen alkaa näkyä tekee mieli ostella keveitä kesähepeniä.
Jos haluat osallistua fitnesskisoihin, älä turhaan mollaa itseäsi vaan päätä että osallistut. Okei, vaatiihan se valmistautuminen aika älyttömästi vaivannäköä mutta kyllä sä siihen pystyt;)