GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyn Fitnesskisailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

Anne P

APhysiques International
Mode
Jahas,alkaas taas olla se aika vuodesta, että porukka hiljalleen aloittelee diettejään. Ketkäs punttimimmeistä on lähdössä lavalle? Ilmottautukaa :) Fitness sarjaan vai BF ään?Vai kenties kehoon? Mullaki piti olla skabat syksyllä, mutta sain nilkkani ja solkkuluuni poikki, että jäi lavan reuna haaveeks. Oli jo räväkkäitä rytmejä vapariin ni sit.. :(
Mut katsomaan toki tullaan ehdottomasti,jos henki vielä kulkee! Syksyllä ohjelmassa on myös luciapokalen tapahtuma ruottin puolella, ihan katsojan roolissa tosin. Onko porukalla tapana käydä katselemassa naapurimaan lihasoppaa?
Sitkeyttä ja terveyttä vaan kaikille kisoihin lähtijöille,sekä erittäin toimivaa diettiä :thumbs:

Haudi!
Dietti päällä ja sitä herkkua aina lokakuun lopulle asti. Kiirettä pitää muutenkin ja treenit siihen päälle niin siinä se kesä meneekin. Kilpailen syksyllä Body Fitnesissä kuten aikaisempina kahtena vuotena ja tavoite on kova, kuten aina. Mutta kova kisa tulee olemaan, ja niin sen pitää ollakin! Kovasti tsemppiä kaikille muille kisaan tähtääville ja muille punttimimmeille, rauta se on mikä liikuttaa!!!

Camulle, Viiville ja muille kisaan valmistautuville mimmeille kovasti tsemppiä dietille, treeneihin ja tietysti itse kisaankin. Itse katson syksyn kisat ja kaikki karsinnat katsomosta, ja kannustan hullun lailla pikkusiskoa :hyper:

Menossa mukana ollaaan, eli dietillä myös täällä. Työnteko vähän haittaa harrastustoimintaa...mutta niin kai se kaikilla. Muutama vuosi sitten kun edellinen dietti oli päällä, ei kaikki mennyt putkeen (lue:paino ei ottanut tippuakseen), eli tämmöinen pelko takaraivossa kytee nytkin. Motivaatiota olisi vaikka muille lainaksi asti ja yritys on ainakin kova!
Tsemppiä kaikille dietillä oleville!

Annie Stark sanoi:
Syksyllä ohjelmassa on myös luciapokalen tapahtuma ruottin puolella, ihan katsojan roolissa tosin. Onko porukalla tapana käydä katselemassa naapurimaan lihasoppaa?

Mistäs noita Ruotsin puolella järjestettäviä tai vaikka koko euroopan kisoja helpoiten löytäisi listattuna? Olisi ensi keväänä/kesänä tarkoitus suunnata lomareissulle jonnekin ja yhdistää siihen ulkomaisissa kisoissa käynti. Katsomon puolella tosin.. :)

Tsemppiä tosiaan kaikille kisailijoille! :thumbs:

elektra

Tsemppiä kaikille kisaaville Punttimimmeille, tulen taas eturiviin kannustamaan ja jännittämäään :) Viettäkää kisaajatkin rentouttava juhannus, mutta pitäkää linjanne. Turha stressi pois, innolla ja periksiantamattomalla asenteella kohti päämäärää vaan, lopussa kiitos seisoo!

Ps. Vilmis; siistiä että siskosi päätti lähteä kisaamaan, tsemppiä ja terveisiä hänelle! :thumbs:

Dieetti kovaa vauhtia meneillään ja syksyllä kisaamaan. Tavoitteet fitnesspuolella...toivotaan, et kunto olisi vielä parempi kuin viime syksynä.

Muutama päivä yltäkylläisyyttä, mielitekoja ja mässäystä... Maanantaina alkaa ravinnon puolesta "laskeutuminen syksyyn" eli bodauksen SM-katsastukseen ja toivottavasti itse pääkisaan myös. Treenattu on niin kovaa kun vanha ja raihnainen ruho on antanut myöten - eli välillä on pakkohuilattu selättömänä ja jalattomana... Toivottavasti lopputuote on nyt kuitenkin hieman pyöreälihaisempi ja tiukempi kuin keväällä nähty. Jännityksellä jään odottamaan. Aika menee niin äkkiä; ennen kuin huomataankaan niin ollaan taas takahuoneessa pumppailemassa :) . Tsemppiä kaikille.

Täällä kans yks raudan veivaaja jolla olis tarkotus syksyllä lähtee ekaa kertaa testaamaan lavalla olemista, Body Fitnessiin. Jännityksellä oottelen miten kroppa muuttuu dietin aikana ja miten pää kestää, toistaiseks kaikki näyttää menevän hyvin mut muutamas kuukaudessahan ehtii viel tapahtua vaikka mitä... Saa nähä miten tän mimmin käy! :)

piude sanoi:
Muutama päivä yltäkylläisyyttä, mielitekoja ja mässäystä... Maanantaina alkaa ravinnon puolesta "laskeutuminen syksyyn" eli bodauksen SM-katsastukseen ja toivottavasti itse pääkisaan myös. Treenattu on niin kovaa kun vanha ja raihnainen ruho on antanut myöten - eli välillä on pakkohuilattu selättömänä ja jalattomana... Toivottavasti lopputuote on nyt kuitenkin hieman pyöreälihaisempi ja tiukempi kuin keväällä nähty. Jännityksellä jään odottamaan. Aika menee niin äkkiä; ennen kuin huomataankaan niin ollaan taas takahuoneessa pumppailemassa :) . Tsemppiä kaikille.

Jos sun kroppa on nyt vanha ja raihnainen pelottaa ees tietääkään mitä se on hyvässä kunnossa :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hippa sanoi:
Jos sun kroppa on nyt vanha ja raihnainen pelottaa ees tietääkään mitä se on hyvässä kunnossa :)

Voimaintunnossa ja "hyvässä kunnossa" oltiin kymmenen vuotta sitten. Nyt on jäljellä enää kalpea aavistus menneestä... :) . Enää ei kasva, eikä varsinkaan palaudu kuten ennen. Enää ei kykene sellaiseen järjettömään hevosteluun treenipainojen kanssa kuin "vanhoina hyvinä aikoina" eli "Riko rajasi, löydä itsesi" on kohdallani muuttunut muotoon:"Riko itsesi, löydä rajasi...". Tämä on tällaista jäähdyttelyä väistämättömän keski-ikäistymisen edellä :hyper: . Joopa joo, tässä vaan odotellaan, että dieetin syöksykierre syvenee, ja menee sitten omalla painollaan eteenpäin.

2much4U sanoi:
Ps. Vilmis; siistiä että siskosi päätti lähteä kisaamaan, tsemppiä ja terveisiä hänelle! :thumbs:
Sii sii, kerrotaan terkkuja. Ihanaa tsempata ja kannustaa sellaista, jolla on tinkimätön ja määrätietoinen asenne hommaan. Tänään just katsastettiin kuntoa, ja hyvältä näyttää... ja näyttäis meidän perheen vatsalihasgeenit ja vähän muutkin kyllä menneen meikäläisen ohi hänelle :D

Diettiä takana nyt muutamia viikkoja, ihan kivasti menee, joskus vähän nälättää.
Kovinta tässä on alhaisilla kaloreilla treenaaminen, kun kovaa pitää painaa ettei katoa lihakset.
Tsemppiä kovasti kaikille, ja peukut pystyyn että pääsette karsinnoista SM-lavalle ne jotka niihin "joutuva" osallistumaan.

Kia sanoi:
Täällä kans yks raudan veivaaja jolla olis tarkotus syksyllä lähtee ekaa kertaa testaamaan lavalla olemista, Body Fitnessiin. Jännityksellä oottelen miten kroppa muuttuu dietin aikana ja miten pää kestää, toistaiseks kaikki näyttää menevän hyvin mut muutamas kuukaudessahan ehtii viel tapahtua vaikka mitä... Saa nähä miten tän mimmin käy! :)

Heissan! Tässä toinen hengenheimolainen! Olen myös menossa ensi kertaa kisaamaan (Body fitness)... On tosi hurjaa nähdä, miltä sitten tuntuu, kun tän kaiken on vienyt läpi... Zemppiä sinulle dieetin ja kisavalmistelujen kanssa!

Kesäterkuin Ella* :thumbs:

Noita ruotsin kisoista saa hyvin infoa osoitteesta
http://www.bk-sportsmag.se
Eli nyt syksypuolellahan tuolla on ensinnäki joulukuun alussa luciapokalen,johon on näköjään tullu liputkin jo myyntiin. Eli toi fitness festifestifalen 4.-5.12.
Ja sitten keho ja fitness sm
http://www.nutritionoutlet.nu/SM-sidan/
ja noihin molempiin on ihan must mennä :) Jos jotain kiinnostas lähtee ni ilmotelkaa, voitas mennä isommallaki jengillä. Mä oon ollu joka vuosi ja on tosi ihana tapahtuma. :)

Ella* sanoi:
Heissan! Tässä toinen hengenheimolainen! Olen myös menossa ensi kertaa kisaamaan (Body fitness)... On tosi hurjaa nähdä, miltä sitten tuntuu, kun tän kaiken on vienyt läpi... Zemppiä sinulle dieetin ja kisavalmistelujen kanssa!

Kesäterkuin Ella* :thumbs:
Mukava kuulla et kisailemaan uskaltautuu muitakin noviiseja! :) (Vaikka tällä kertaa ei erillistä noviisien sarjaa olekaan.) Ainakin mulla intoa tuntuu löytyvän (ehkä vähän liikaakin) mut samalla on paniikki siitä, ehtiikö ajoissa kisakuntoon, miltä näyttää vanhojen konkareiden rinnalla yms.. Edes kokeneiden kilpailijoiden positiiviset kommentit tämän hetkisestä kunnostani ja rauhoittelut ei meinaa auttaa... Viisainta olis varmaan vaa luottaa toisten kokemukseen ja toimia kiltisti saatujen ohjeiden mukaan. Tsemppiä sullekin Ella treeneihin ja dietille!!! :thumbs:

Mä en pääse ees kattomaan, kun olen tuolla rapakon toisella puolella. Toivottavasti nettiin tulee paljon :kuvia: . Toisaalta olen menossa kannustamaan Lippeä ja Jaanaa Olympiaan, et se ehkä korvaa noi syksyn kisat. :D

ihmettelen kun täällä näkyy olevan tulokaskilpailijoita menossa syksyllä kisaamaan..eihän syksyllä ole erillistä tulokas sarjaa?
Tsemppiä kaikille kisoihin lähtijöille!! :thumbs:
Olen itse menossa kisaamaan vasta keväällä, juuri tuon tulokassarjan puuttumisen vuoksi. :( Odottelen innolla nyt jo dietin alkamista,vaikka tiedän että talvesta tulee rankka :hyper:

emiliana sanoi:
ihmettelen kun täällä näkyy olevan tulokaskilpailijoita menossa syksyllä kisaamaan..eihän syksyllä ole erillistä tulokas sarjaa?
Tsemppiä kaikille kisoihin lähtijöille!! :thumbs:
Olen itse menossa kisaamaan vasta keväällä, juuri tuon tulokassarjan puuttumisen vuoksi. :( Odottelen innolla nyt jo dietin alkamista,vaikka tiedän että talvesta tulee rankka :hyper:

Syksyn tulokkaat menevät yleiseen sarjaan kisailemaan.

Näinhän se on

Minäkin ensikertalainen menen suoraan yleiseen tietysti karsintojen kautta, tavoitteet asetettu joskus vuonna niks ja naks tähän syksyyn, kun kuulin ettei tulokassarjaa tulekkaan, en antanut sen häiritä vaan pusken kahta kovemmalla motivaatiolla yleiseen. Minulle on aika sama mistä aloittaa tietääpähän että vastus tulee olemaan kahta kovempi ja se tietysti tsemppaa olemaan vielä parempi, sillä häviämään sinne kukaan tuskin menee.
tavoitteet vaan korkealle ja hanaa......

Suositut

Back
Ylös Bottom