SUPERCARB 1kg -40%

syksyllä lavalle/kisoihin?

Moniko palstalaisista on lähdössä ensi syksynä lavalle (fitnees tai bodi, mikä ettei kisaamaan muissakin lajeissa!)? Jos kyseessä on fitness/bodikisa, milloin alat dieetille - vai joko "ihana kidutus" alkoi?

Millaiset tavoitteet olet asettanut kisan suhteen: voitto tai ei mitään vai käykö tyyliin " oma paras yritys: riittää että itse olet kuntoosi tyytyväinen"?

Itse aloitin jo dieettini, fitnesslavalle tähtään syksyllä ja kärkisijoista en uskalla edes haaveilla, paremmasta kisakunnosta kuin viimeksi kylläkin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tänään alkoi dietti, tähtäimenä syksyn SM-figure, ja tavoitteena se kirkkain mitali. Pitää vaan toivoa, että kilpailijoita tulee niin paljon, että saadaan pituusluokat....

Täältä tullaan! Dietti alkaa 1.6 eli vielä pari viikkoa armon aikaa! Tavoitteena on olla tyytyväinen itseensä ja uskaltaa nousta lavalle= ts. dietti onnistunut! Ehkä seuraavissa kisoissa korkeammat tavoitteet, täytyy ajatella realistisesti!:)

En osallistu mutta...

...kiinnostais tietää teistä osallistujista että minkä ikäsiä ootte ja kauanko on treeniä takana? Minkä ikäsiä kilpailijat muuten yleensä on? Ei sinne varmaan kovin nuorena kannata ees lähtee kun ei niin lyhyessä ajassa ehdi lihasta hankkia...

Kattotaas mitä mä ehkä joskus teen, tai sitten en...Ensisijainen tavoite on pysyä kunnossa ja pitää hauskaa (=kunnon saliharjoittelua) mutta jos saan kropalleni jotain ihan oikeasti aikaan niin miksei joskus vähän vanhempana (nyt 19).

Sit kisadieeteistä: kauanko diettaatte? Millä ohjeilla/tyylillä?
Mikä on rasvaprosenttitavoite ja kuinka mataliin arvoihin ootte päässyt?
Ite en oo koskaan mitannu mut kun en oikein tiedä onko mussa miestä meneen kuuleen tulokset :rolleyes:

Angelican kysymyksiin - ikäähän mulla ON - sanotaanko vaikka että 25-v. rajapyykki tuli ja meni...

Rasvaprossatargettia mulla ei varsinaisesti ole - mittausmenetelmiin luotan tasan sen verran, että jos on aina sama mittaaja ja mittausmetodi, pystyy muutokset koht' luotettavasti arvioimaan - "oikeaa" rasvaprossaa ei ehkä niinkään - ellei sitten siihen upotustestiin mene joka kerta...Pääasia siis, että rasvat laskevat! Noin yleisesti, mitä muiden kisaajien kanssa on tullut juteltua, ovat prossat kisakunnossa vaihdelleet n. 13-18 välillä - ja tietysti riippuu juuri em. seikoista, miten luotettavia nuo tiedot ovat. Toki alempia ja miksei ylempiäkin lukemia varmasti löytyy, tuo oli lähinnä "keskiarvo"...

Itse luotan peiliin - en niinkään puntariin ja rasvaprossamittaukseen. Nyt pyrin ed. kertoja parempaan kuntoon, siksipä aloitin dieetinkin hiukan aiemmin (n. 20 vkoa) ja varovaisemmin, ammattilaisen ohjein, enkä omin avuin kuten aina aiemmin.

Niin, Figureen minäkin tähtään - tsemppiä muille dieettaajille - takahuoneessa nähdään!

Syksyn figure-kisoihin tähtään minäkin. Varsinaisen kisadietin aloitan heinäkuun alussa, kun painoa ei edellisistä kisoista ole kertynyt kuin kolmisen kiloa. Tavallaan kuitenkin olen koko ajan ns. dietillä. Kaloreita on n.2500 - 2700, enkä syö mitään ylimääräistä kuin kerran viikossa. Näin lyhyessä ajassa pienikin kehitys olisi hyvä :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Häh?!

Originally posted by Saaga
Tavallaan kuitenkin olen koko ajan ns. dietillä. Kaloreita on n.2500 - 2700, enkä syö mitään ylimääräistä kuin kerran viikossa.

Siis olet dieetillä ja syöt 2500-2700kcal päivässä? Mä syön normaalisti ilman dieettiä n. 1700-1800kcal (ja vähän enemmän jos liikuntaa on paljon) ja paino pysyy samana suunnilleen.

Muutenkin tuntuu uskomattomilta määriltä mitä ihmiset syö kaloreissa ilman lihomista...Kai mä vaan sit on niin taloudellinen olento :D

Tarkoitin tavallaan dieetillä olemisella sitä, että syön tarkan suunnitelman mukaisesti mutten pyri pudottamaan painoani. Tarkoitus olisi saada vähän lihasta lisää, joten tarpeeksi on kuitenkin energiaa saatava. (miinuskaloreillahan ei kehity, ei ainakaan näin naturaalipohjalla) Varsinaisen "kiristysdietin" aloitan 2000 kalorista ja alimmillaan menen 1500 kcal asti. (ja koko ajan on nälkä, tälläkin hetkellä :p )

Ps. Olen kyllä aika isokokoinen, mikä osaltaan selittää ruokamäärää...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom