Syklinen vihlova kipu vasemmassa ranteessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PetkeJ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä nyt toista päivää jo tuollainen ilmiö havaittu täälä päin. Ei siis ole hiirikäsi, joten ei pitäs kait liittyä ATK:hommiin. Keskiviikkona ei ainakaan sallilla käynyt mun mielestä mitään ihmeellistä eikä tota ollut vielä koko iltana, vasta aamulla se sitten iski tuollanen. Tulee ehkä viiden minuutin välein ja kestää muutaman sekunnin.

Mulla on tuossa vasurissa tosin vanha lasketteluvamma, joka on aina välillä vaivaillut, mutta ei nyt sitten taas moneen vuoteen, mutta sen esim huomaa kyllä siitä, kun rannetta kääntää ääriasentoon niin sitä ei saa pidettyä paikallaan vaan väpättään, niin kuin viikon ryyppyreissun jälkeen kädet juopolla.

Mikähän mahtaa olla?

Mä oon tuota lasketteluvammaa hoitanut aikoinaan silleen, että oon 10-20 kilon painoilla tehnyt rannekääntöjä.. täytyykin tänään kokeilla treenin jälkeen salilla noita ja kattoo miten käy.

En ainakaan itse kuormittaisi kipeää paikkaa noin nopeasti ja noin raskaalla vastuksella. Anna sen ranteen nyt levätä ainakin vielä päivä/kaksi. Jos kipu pahenee/ei hellitä, mene lääkäriin.

Back
Ylös Bottom