sykemittarin valinnasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henkkas
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Olen ajatellut ostaa sykemittarin mutta vaihtoehtoja löytyy paljon että vaikea päätää millainen! Polar s610i, f11 tai suunnon x3hr on ollut suunnitelmissa!!mitä suosittelette näistä mittareista?lajit ovat pääasiaassa hiihto ja juoksu!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni on Polarin S710i, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Joten voisin suositella hiihtoon/juoksuun tuota S610:ä. Se on ainakin varma valinta.

Mulla on Polarin M62 ja oon tyytyväinen. Ihan peruslaite, jota ei saa tietokoneeseen kytkettyä, mutta mua se ei ainakaan haittaa. Plussana on se, että tuos on se koodi homma ettei mee sekaisin vaikka olis muita mittareita lähistöllä. Tuo ei taida maksaa enää kuin joku 140e (en oo kyllä varma).

M62 pirun hyvä perusmittari. Saa (ainakin) kaksi käyttäjää ja tiedot tallentuu mukavasti, vaikkei niitä koneelle suoraan saakkaan.
Kannattaa alkaa sitä valintaa tekemään miettimällä niitä tarvittavia ominaisuuksia.

onko s610is:ssä oleva intervalli toiminto kuinka toimiva?lisäksi kiinnostais tiedonsiirto koneelle ja tutkailu sillä...onko kellään kokemuksia polarin f11 mittarista?

henkkas sanoi:
onko s610is:ssä oleva intervalli toiminto kuinka toimiva?lisäksi kiinnostais tiedonsiirto koneelle ja tutkailu sillä
s610:n intervalli toiminnon käyttämisestä ei ole kokemuksia koska en sitä käytä/tarvitse. Tiedonsiirto koneelle on ihan yksinkertaista laitteen mukana tulevan infrapuna-portin kautta. Mukana tullut ohjelma (voi nykyään olla erilainen) on ihan näppärä. Tärkeimpinä ominaisuuksina pidän harjoituspäiväkirjaa ja sitä että voi tarkastella suoritusta graafisena käyränä. Hyvä toiminto on myös se, että voi tarkastella tilastotietoa esim. harjoitusten määristä, kestoista ja rasittavuuksista.

Wishmaster sanoi:
s610:n intervalli toiminnon käyttämisestä ei ole kokemuksia koska en sitä käytä/tarvitse. Tiedonsiirto koneelle on ihan yksinkertaista laitteen mukana tulevan infrapuna-portin kautta. Mukana tullut ohjelma (voi nykyään olla erilainen) on ihan näppärä. Tärkeimpinä ominaisuuksina pidän harjoituspäiväkirjaa ja sitä että voi tarkastella suoritusta graafisena käyränä. Hyvä toiminto on myös se, että voi tarkastella tilastotietoa esim. harjoitusten määristä, kestoista ja rasittavuuksista.

s610i kuulostais kyllä hyvältä vaihtoehdolta!harjoituspäiväkirja on aika tärkeä, joten paljon muita vaihtoehtoja ei taida olla kuin tämä!?

S625X sisältää myös tuon harjoituspäiväkirjatoiminnon ja lisäks juoksuanturan jolla näät nopeutesi juoksulenkillä. En tosin tiedä kuinka iso sen hintaero on tuohon S610i:hin.

Tuittu sanoi:
S625X sisältää myös tuon harjoituspäiväkirjatoiminnon ja lisäks juoksuanturan jolla näät nopeutesi juoksulenkillä. En tosin tiedä kuinka iso sen hintaero on tuohon S610i:hin.

hinta ero taitaa olla jonkin verran yli 100 euroa,,,onhan siinä jonkin verran

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom