Syöttekö roskaruokaa?

No jos sulle ei ole selvää mikä ero on pöytäsokerilla ja esim riisillä, niin mene vaikka kouluun, on niin alkeellista tietoa ettei mitään. Ei sulle voi selittää mitään yhtään monimutkaisempaa jos toi menee ohi. Pulla on vehnää, sokeria ja rasvaa. Riisi on vain riisiä, siinä hiilari on pääosassa ja sekin hitaampaa mitä pöytäsokeri. Korvapuustissa on 10 kertaa enemmän rasvaa
Tyhmä olen. Myönnetään.
Mutta onko sulla jokin tietty syy miksi aina rupeet hermoilemaan jos joku ei jotain tajua tai kysyy tyhmiä? Sit valitat itsesäälissä täällä ja jakelet banneja kun tulee kritiikkiä....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllähän nuo on niin perusasioita ruokailusta et valkoiset jauhot ja sokerit on ihan ravintoköyhää höttöä. Vaikea uskoa että pakkotoistolla joku ihmettelee et kuinka sokeri ja margariini ja vehnäjauho huonosta usein syötynä.

Olisko sulla kenties esimerkkejä tästä? Ja tyhmäkin ihminen tajuaa kerrasta, mutta kusipää jää jankuttamaan.
Itse taas ajattelen enemmänkin niin, että se miten joku käyttäytyy ja miten puhuu toisille ihmisille määrittää onko joku kusipää vai ei.
Ihmetyttää miten minun jankkaaminen keskustelupalstalla saa sinut jo menemään henkilökohtaisuuksiin...Miksi raivostut aina?

Mun herkkua tankkauspäivinä ovat lihapiirakat. Ei mitkään pirkka pyöreät vaan paikallisessa leipomossa tehdyt. Kuopiosta niitä löytyy useampia. Alkuviikko meni hektisissä töiden merkeissä vähillä kaloreilla. Ei saa syötyä jos työtä pukkaa liikaa. Keskiviikkona vapaapäivä käytettiin sitten totaali lepoon. Pelkkää syömistä ja lätkän katselua. Piti hakea säkki uunituoreita lihiksiä että saa kunnolla kaloreita. Onhan ne nyt parempia kuin sipsit tai suklaa. Luonnollisesti syön myös normi terveet ruuat kuten muinakin päivinä. Lihikset vain extraa päälle. Ehkä parasta herkkua ovat mokkapalat. Täytyisi opetella itse tekemään. Saakelin kalliita. Varmaan pari euroa pala.

Mun herkkua tankkauspäivinä ovat lihapiirakat. Ei mitkään pirkka pyöreät vaan paikallisessa leipomossa tehdyt. Kuopiosta niitä löytyy useampia. Alkuviikko meni hektisissä töiden merkeissä vähillä kaloreilla. Ei saa syötyä jos työtä pukkaa liikaa. Keskiviikkona vapaapäivä käytettiin sitten totaali lepoon. Pelkkää syömistä ja lätkän katselua. Piti hakea säkki uunituoreita lihiksiä että saa kunnolla kaloreita. Onhan ne nyt parempia kuin sipsit tai suklaa. Luonnollisesti syön myös normi terveet ruuat kuten muinakin päivinä. Lihikset vain extraa päälle. Ehkä parasta herkkua ovat mokkapalat. Täytyisi opetella itse tekemään. Saakelin kalliita. Varmaan pari euroa pala.
Ai että Hanna Partasen liha- ja karjalanpiirakat! On hyviä ja rasvaa vähintäänkin riittävästi.

Kato tykätään Predatorin kans kummakki lihiksistä, tiejä kuinka hyviä kamuja meistä vielä kehkeytyy?

Miten noita voi vetää paketillisen kun ovat niin pirun kuivia?
Mä olen nyt kolme kuukautta myöhässä, mutta mä kyllä pystyn vetään pötkön noita ihan kuiviltaan ilman juomaa. Sit alkaa tökkiä sokerin takia. Tosin Xtrasta en tiedä mitään, koska syön aina niitä mulle alkuperäisiä ainoita oikeita Fazerin jaffakeksejä. Ei ole mielestäni yhtään kuivia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom