syömishäiriöistä!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habaa
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
43
ajattelin kysäsät onko kuin monella roinaajalla tai muuten vaan treenajalla ollu minkäänlaisia syömishäiriöitä?

meikällä ainakin dieetatessa tulee aivan käsittämättömiä syömishimoja! Saatan vetää 2-5 päivää sellasta reilua 15000-20000 kcal päivässä kaikesta herkuista ja tavallisesta ruuasta. Sit oksennan yleensä pois viel aika paljon! eli jonkinasteista bulimiaa.

Paino mulla on siinä 100-115kg ja rasvat korkeimmillaan jonkun verran yli kymmenen%. Läski en todellakaan ole, mut vituttaa kun ei pysty millään hallitsemaan noita syömishimoja ainakaan dieetillä. Olisko Kellään mitään keinoja ehkästä syömishimoja, joka on mulla ongelma varsinkin dieetillä, jonka yleensä vedän loppuun kuitenkin sisulla !!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, taidat olla mun kauan kadoksissa ollut veljeni! Sama "vika" kuin sulla, mutta en hyvää ruokaa oksentele pois, vaan poltan sen lennossa pois eräällä "luontaistuoteella" ;-)

Sairasta sanon minä, mutta täytyyhän sitä jotain heikkouksia olla, kun ei kerran viina, rööki huumeet ja naiset -LOL ;-))- maistu......

Itse syö masennukseen ja jos tulee jotain kauheata elämässä vastaan.Tarkoitan että silloin syön ja paljon. Voi meenä kilo karkia, pizza ja 2l jäätelö, eikä tee edes tiukkaa. EN kyllä oksenna niitä pois. En vaan voi vastusta, on pakko syödä ja syödä vaikka on huono olo.

Originally posted by Dr_Anabolic
Kokeile kromia! Sitä saa luontaistuotekaupoista ja sen pitäisi ainakin makeanhimoa hillitä.

Kokeiltu ja auttaa vähän. Mutta himo iskee niin ei voi mitään.Hallitse halusi,hillitse himosi,kahlitse kalusi mutta ei niin ei.

Originally posted by Dr_Anabolic
Kokeile kromia! Sitä saa luontaistuotekaupoista ja sen pitäisi ainakin makeanhimoa hillitä.

mä kokeilin t301 vankalla suosituksella kromia ja se perkele vaikutti..... en tiiä onko luulo tautii vai mikä mut se vei makeen nälän pois kokonaan...... :p
ja pitää muutenki verensokerit aisoissa et mäki pytyn olee iltapäivään asti syömättä helposti ei tuu yhtään kiukkunen eikä huono olo :p

Nyt katotaan miten pää kestää....!!
Mulla ei tuu mitään tolkkua koko homman kans! Muuten ihan hyvä oksentaa kaikki pihalle, ei ainakaan tuu läskiä, mut entäpä mahahapot jotka syövyttää hampaita sairaasti. Ja sit jumalaton rahanhukka ku kaikki menee pihalle. No nyt tein Lupauksen kaverille et 500 euroo annan suoraan käteen jos petän lupaukseni, eli seuraavat 3 kk olen ilman ylensyöntiä, paitsi joka toinen lauantai. Yritän kyllä olla syomättä roskaruokia ja herkkuja senkin päivän, mut siitä ei sakoteta jos kyseisinä lauantai päivinä lipsahtaa.

Onko miestä... sen näkee 3kk jälkeen ! Ilmottelen sit.

Originally posted by habaa
Nyt katotaan miten pää kestää....!!
Mulla ei tuu mitään tolkkua koko homman kans! Muuten ihan hyvä oksentaa kaikki pihalle, ei ainakaan tuu läskiä, mut entäpä mahahapot jotka syövyttää hampaita sairaasti. Ja sit jumalaton rahanhukka ku kaikki menee pihalle. No nyt tein Lupauksen kaverille et 500 euroo annan suoraan käteen jos petän lupaukseni, eli seuraavat 3 kk olen ilman ylensyöntiä, paitsi joka toinen lauantai. Yritän kyllä olla syomättä roskaruokia ja herkkuja senkin päivän, mut siitä ei sakoteta jos kyseisinä lauantai päivinä lipsahtaa.

Onko miestä... sen näkee 3kk jälkeen ! Ilmottelen sit.

Eiköhän kannattais ihan hyvällä omalla tunnolla tuo lauantai mättää roskaruokia tai mitä ikinä haluatkaan, kunnon energiatankkaus on vaan hyödyksi puhumattakaan mielenterveydellisistä hyödyistä...

Originally posted by habaa
Muuten ihan hyvä oksentaa kaikki pihalle, ei ainakaan tuu läskiä, mut entäpä mahahapot jotka syövyttää hampaita sairaasti. Ja sit jumalaton rahanhukka ku kaikki menee pihalle.

Rahanhukka on tosiaan helvetillinen jos noin kaameen määrän pois oksentelee...ja hammaslääkäritkin tykkää kyttyrää :(

Mut muista sekin ettet saa oksentamalla pois kaikkea syömääsi eli jos syöt 10 000kcal niin oksentamalla saat siitä pois ehkä korkeintaan 5000kcal jolloin sisään jää vielä ne 5000kcal. Kai toi on yksilöllistä kuin paljon saa ulos mut kaikki ei kuitenkaan tule. Oksentaminen ei siis ole riittävä laihdutuskeino ;)

Toivottavasti saat tehtyä asialle jotain ennen ku siitä tulee tosiongelma!

Suositut

Back
Ylös Bottom