- Liittynyt
- 7.12.2003
- Viestejä
- 6 675
Euroviisut viime keväänä voittanut Lordi on ottamassa kuuluisuudesta kaiken irti. Perinteiset julisteet ja bändipaidat eivät ole mitään tämän bändin merchandise-arsenaalin rinnalla. On penaalia, juomaa, pankkikorttia, ikioma aukio ja jopa Lordi-ravintolakin avataan kohtapuolin. Missä menee raja? Ennen on totuttu näkemään kaikenlaista materiaalia varustettuna popkomeettojen nimillä mutta nyt sama ilmiö on siirtynyt myös heavymaailmaan eli juuri siihen genreen, jossa on ollut ennen tapana keskittyä musiikin tekemiseen eikä vain rahastamiseen.
Taloudelliselta kannalta tämä on Lordilta erittäin hyvä veto koska rahaa kannattaa tehdä kun siihen on mahdollisuus. Minä en kuitenkaan voi ottaa kovin vakavasti bändiä, jonka nimellä myydään jotain colajuomaa tai kynäpenaalia. Saapa nähdä, miten Lordin musiikkiura tästä jatkuu...
Taloudelliselta kannalta tämä on Lordilta erittäin hyvä veto koska rahaa kannattaa tehdä kun siihen on mahdollisuus. Minä en kuitenkaan voi ottaa kovin vakavasti bändiä, jonka nimellä myydään jotain colajuomaa tai kynäpenaalia. Saapa nähdä, miten Lordin musiikkiura tästä jatkuu...