Syökää pizzaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amppa
  • Aloitettu Aloitettu
Syököön kuka haluaa karvakäsien vääntämiä pizzoja/ kebabeja, mutta mä en niille rahojani anna. Tuossa oli yksi hyvä syy siihen.

IsoDino sanoi:
Syököön kuka haluaa karvakäsien vääntämiä pizzoja/ kebabeja, mutta mä en niille rahojani anna. Tuossa oli yksi hyvä syy siihen.

Viitun karvakädet, isodinon rahoja ette nää
:kuvia: :confused:

Iso iskender ja pita Ahmed vääntää pitsat paskasilla karvakäsillään. Ei muuta kun BON APPETIT!!
Olin oikein onnellinen, kun tuossa taannoin Tampereella poliisit tekivät ratsian näiden Ahmedien pitsakojuihin. Löytyi 18 laitonta työtekijää ja kaikki sai VÄLITTÖMÄN KARKOITUKSEN MAASTA!!! Meinas mennä leuka sijoilta, kun hymyilin!

ironchef sanoi:
Kyllähän noista kebabeista löytyy siistejä paikkojakin. Vaikkapa Turussa Milan. Todella siisti ja uusi, sekä ihan loistavat annokset. Paikan tuntevat on samaa mieltä. :worship:

Martella on myös mielestäni ihan ok mesta(Turussa siis). Missä päin toi Milan muuten sijaitsee?

Proteos sanoi:
Martella on myös mielestäni ihan ok mesta(Turussa siis). Missä päin toi Milan muuten sijaitsee?

Eerikinkadulla, Juliaa vastapäätä melkeen. tai siinä :D

Entäs toi Martella?

Viime kesänä olin Stadin kebabissa Iso-roballa syömässä. Vessa oli ilmeisesti rikki, koska joku niistä myyjistä touhus ja kolisteli siellä jotain. Koska oli helle ja vessan ovi oli auki, niin koko paika haisi kuselle. Koitin siinä syödä ja seurasin sivusilmällä mitä se kaveri tekee.

Vittu, puuhailtuaan aikansa tää jannu käveli suoraan vessasta tiskille ja alko tarjoilee tilauksia pöytiin. Sitten taas takasin vessan korjauksia jatkamaan. Sen jälkeen oon syöny vastapäisessä kiinalaisessa. Siellä ei onneks nää keittiöön.

Oon ollu muutamassa ravintolassa putsaamassa ilmastointeja ja kyllä sen voi sanoa, että ei niiden "rehellisten" suomalaistenkaan keittiöt aina niitä kaikkein puhtaampia. Kyllä on joissakin ollut paikat ihan tajuttoman paskassa kunnossa. Taitaa olla vähän kaikilla, jotka ovat erilaisten ravintoloiden keittiöihin joskus joutuneet johonkin töihin, niin ovat saattaneet kaikenlaisia hauskoja yllätyksiä löytämään. Mutta mikäs siinä kunhan vatsa kestää ja ruoka on hyvää. Kyllähän sitä intissäkin kaikkea hassua välillä tuli metsässä syötyä.

Back
Ylös Bottom