Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Ihan tässä varmistelen, että ei kai täällä kukaan oikeasti luule, että se epämuodostunut lammas on seurausta ihmisen ja lampaan parittelusta?
Siellähän ne luulivat ja polttivat sen hengiltä. Luulisi 10-vuotiaankin tietävän, mutta ehkä nämä henkilöt ovat esim. ihmisen ja kastemadon jälkeläisiä, mistä johtuu aivojen toisen puoliskon puute.

Jos ihminen ja lammas parittelee tuloksena on ei mitään. Ihminen ja lammas ovat liian kaukana toisistaan geneettisesti. Ihan vaan varmsitan ettei kukaan luule, että arabi goatfuckerit ois onnistunu jossain.
On sulla kieltämättä maantieto hallussa. Turkkilaisilla on arabien kanssa yhtä paljon tekemistä kuin suomalaisilla ryssien kanssa.

Mitähän sä koitat oikein selittää? Nyt oli kyse etnisistä taustoista, ei historiallisista sidonnaisuuksista.

En mitään :lol2: Tartuin vaan tohon arabi goatfuckeriin enkä eka tajunnu tuota sun turkki pointtia ku en muistanu että tuo oli sattunu turkissa. Kunnon :arvi: selitys juuh

Edit.

Te hampun puolustajat, muuttakaa sinne Damiin että tulee hyvä mieli. Pilvi on suomessa laitonta ja toivottavasti tulee olemaankin.

Vittu mikä sika..Siinä on taas Kanadalainen huippujunnu. Kisoissa nousi jo tämä kusipää esiin...Missä vastustajan kunnioitus....

Kanadan nuorisotähti sikaili - katso törkytaklaus videolta!
Maanantai 18.1.2010 klo 20.57

Kanadan alle 20-vuotiaitten MM-joukkueen kapteeni Patrice Cormier teloi junioriliigan ottelussa vastustajan puolustajan törkeällä kyynärpäätaklauksella.
Patrice Cormierin pelityyli tyrmistyttää kanadassa.

Rouyn-Noranda Huskiesin joukkueessa Quebec Major Junior Hockey Leagueta pelaava Cormier teilaa Quebec Rempartsissa pelaavan Mikael Tamin, joka jää sätkimään jään pintaan.

Tajuntansa menettänyt Tam, joka kärsi myös hengityskatkoksista, kuljetettiin sairaalaan, jossa hänellä todettiin kallonmurtuma.

Quebec Remparts teki tapauksesta rikosilmoituksen ja Kanadassa vaaditaan nyt New Jersey Devilsin vuoden 2008 NHL-varaukselle jopa elinikäistä pelikieltoa.

Cormierin syntitaakkaa raskauttavat aiemmat vastaavat tapaukset. Nuorten MM-kisoissa hän teloi mm. Ruotsin Anton Rodinin ja Suomen Teemu Hartikaisen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei jumalauta mitään järkeä päässä tolla jätkällä. Tahallinen ja vaarallinen taklaus päähän vielä keskellä kentää, missä ei oo minkäänlaista tilannetta päällä. Toivottavasti saa kohtuu kovan rangaistuksen tosta hyvästä ja pois kentiltä toviks.

Vielä lukiossa kuuntelin nuuskamuikkusten juttuja siitä, miten junnujen valmentajat oikein kannustivat kostamaan kaikki pahat taklaukset. Varsinkin näissä USA-Kanada-matseissa. Hienoja ihmisiä näissäkin piireissä.

Vaikka valmentaja käskeekin taklaamaan pelaajan pystyyn, niin se ei tarkoita kyynärpäätaklausta päähän. Noissa tapauksissa on oma järjen käyttö sallittu ja tällä jampalla ei sitä ilmeisestikään ole. Toivottavasti potkitaan vittuun koko lajista, mitä kuitenkin vahvasti epäilen.

Vaikka valmentaja käskeekin taklaamaan pelaajan pystyyn, niin se ei tarkoita kyynärpäätaklausta päähän. Noissa tapauksissa on oma järjen käyttö sallittu ja tällä jampalla ei sitä ilmeisestikään ole. Toivottavasti potkitaan vittuun koko lajista, mitä kuitenkin vahvasti epäilen.
Mä puhuinkin tarkoitushakuisista taklauksista, joissa vastapuolen pelaaja pitää niitata pelikelvottomaan kuntoon. Yleensä homma nakattiin jollekin 195 cm apinalle, jolla ei omaa harkintakykyä saati lahjoja lajille.

Niinpä, eihän sitä muuten ole jännittävää poltella!
Te hampun puolustajat, muuttakaa sinne Damiin että tulee hyvä mieli. Pilvi on suomessa laitonta ja toivottavasti tulee olemaankin.
Vai pitää muuttaa suomesta pois jos omaa jonkun poliittisen kannan x? Vähän niinku, kun mä olen sitä mieltä että autovero on lopetettava, pitää mun sen takia muuttaa saksaan? tai kun mun mielestä suomessa on liian kovat ja jyrkkäprogressioiset tuloverot, mun pitää muuttaa sveitsiin? ja kun mun mielestä kannabis pitäisi laillistaa / dekriminalisoida käyttö ja pienimuotoinen kasvatus niin mun pitäisi muuttaa hollantiin? Eikö täällä saa muka avoimesti kritisoida idioottimaisia lakeja?

Sehän on suomen parhaaksi että lait päivittyy paremmin nykyaikaa vastaavaksi.

No jokatapauksessa, oli muute vitun sikamainen laaki päähän, voi vittu mitä katottavaa.. jätkä jää panemaan jäätä, ku saa nii helvetillisen iskun nuppiin.. Tossahan voisi saada vaikka minkä aivoverenvuodon, murtaa niskansa, halvaantua, mitä tahansa. Vaikka sinänsä väkivaltaisesta ja kovasta, jääkiekosta pidänkin, niin joku raja perkele siihin mitä tehdään kentällä ja mitä ei. Vastustajalle potentiaalisen pysyvän vamman / hengenmenon aiheuttaminen EI kuulu enää jääkiekkoon, vaikka kova laji onkin.

Minun täytyy antaa nyt - sic transit gloria mundi - propsit Indicalle äskeisestä. Typeriä politiikkoja tulee saada arvostella aivan vapaasti, ja jos joku vastaa arvosteluun "Muuta sitten Pohjois-Koreaan, vitun kommari" tjms, se kertoo vain lausujansa typeryydestä.

Mitä hassutteluheinään tulee, niin periaatteessa sen voisi ihan hyvin laillistaakin. Porukka pössyttelee sitä muutenkin jo aika estoitta, ja sitäpaitsi siitä aiheutuu aika hemmetisti vähemmän mitään haittoja kuin esimerkiksi ihan perinteisestä viinasta. No, tämä offtopicista.

Toivottavasti tuo lätkäsankari saa elinikäisen pelikiellon joka helevatan liigaan mitä on olemassakaan. Tuollaiset tapaukset on niitä, joissa syyttäjän pitäisi nostaa syyte törkeästä pahoiniptelystä, toisin kuin rytninöistä, joissa kaksi pelaajaa heittää hanskat jäähän ja tietävät lyövänsä kohta toisiaan otsaan. Vaikkei sellainenkaan kuulu jääkiekkoon, on se silti kuiten "reilua" toimintaa, koska molemmat ovat siinäkin mukana omasta tahdostaan. Ehkä nuilla reiluilla nuljuamisilla on jopa ehkäisevä vaikutus tuollasiin tilanteisiin, ainakin törkeät kostoiskut jää pois, kun asiat selvitetään siinä samassa, missä ne on alkunsakin saaneet. Mutta tuollaiset puhtaat sikailut, joiden ainoa tarkoitus on toisen vahingoittaminen, on perseestä, oli se laji sitten mikä tahansa.

Back
Ylös Bottom