Suuri koirakuvaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Karvakorville oma kuvaketju, aloitellaan meidän kahdella puudelssonilla, jotka saavat kaverikseen mustan toy-puudelin parin kuukauden päästä.

trimmit.jpg

Kaverukset ovat päässeet masteriinkin.

master.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Martti The Man! Kiinanharjakoira puuteri.

IMG_0640.JPG

IMG_0628.JPG

Tässä tää meikäläisen nakkelsson, eli pian 4-vuotias kääpiömäyräkoira Urho. Poika on kyllä sen verran skroden kokonen kääpiöksi, että virallisten mittausten myötä luokitellaan tänä päivänä normaaliksi mäykyksi.

Liitteet

• IMG_3817.JPG
    IMG_3817.JPG
    152,5 KB · Katsottu: 527
  • IMG_3738.JPG
    IMG_3738.JPG
    98,4 KB · Katsottu: 595
5v venäjän katujen sekarotuihme.

Liitteet

• väiski (2).JPG
    väiski (2).JPG
    136,5 KB · Katsottu: 4 791
Meidän Ninni:
015.jpg

R.I.P. Capri:
Capri%u00252520kyl%25C3%25A4ss%25C3%25A4.jpg

Mun tuholainen. Kaksi vuotta ja kauhee meno yleensä päällä:

Tässä ikää n. 1.5 vuotta, ja juuri trimmattuna

Tota elukkaa se kantelee pitkin asuntoa. Tolla jellonalla on pituutta enemmän kuin koiralla, ja pentuna toi oli vielä korkeempi kuin koira, mutta ei se menoa haitannut, korkeintaan sohvalle oli hankala päästä toi suussa

Meidän parson ärrieri maitohampailla ja vähän vanhempana. Tosta kaverista on hiton vaikea saada terävää kuvaa, haastavin kuvauskohde ikinä. :lol2:
IMG_6179.jpg
IMG_6696.JPG

1v3kk.jpg
Massan "kuntokuvat" räppäsin 1v3kk. Olen toivon menettänyt noiden koipien suhteen, tuollaisiksi lyhyviksi töpöiksi jäivät ja jos ei jalkoja asettele niin tuollain ne vähän sisäänpäin viettää, takajalat myös astuu minun mielestä vähän sisäänpäin mutta paikallaan seisten ovat kuin pitääkin. Pennusta asti olleet tuollaiset vinkkurat :D,
Silloin seistään kun miehet kun on jotaki jolle pullistella tai kun jostain ollaan oikein kälhäkkäänä.
kasvattaja tai näyttelytuomarit niissä ei näe mitään "vikaa" mutta omasta mielestä ne on vähän hassut.

Kuolajojot vähän roikkuu kun piti nappulala laittaa poikaa poseeraamaan :) Nenän paleltumatkin näyttää paranevan kovaa vauhtia että uskoisin ettei jää punaiseksi.

Onhan nämä olleet täällä jo aiemminkin, mutta kun kerta koirakuville oikein oma alue, niin sitten.
Vanhempi punainen, ikää 8 vuotta.
19052008021.jpg
Nuorempi, nyt 5 vuotta.
IMG_36381.jpg
Karhukoiraherra, 4 vuotta.
IMG_48301.jpg

Pari sekokuvaa väliin, ois näitä ja videoita vaikka kuinka mutta ei niitä viitti enempää tänne tunkea. :D
Messi Jr.
IMG_6080.jpg
"Mitä?"
IMG_6042.jpg

Pikkuisen näköisiä nuo suomenpystykorvat tai sitten meillä kotona oli nuorempana tosi iso pystykorva.

He ovat hyvin pieniä, mutta arktisia:), ja liikkeet on kuin tulta ja tappuraa.

Ja tuo funcin parsoni on kyllä varsinaisen termiitin oloinen.

katso liitettä 76542
Massan "kuntokuvat" räppäsin 1v3kk. Olen toivon menettänyt noiden koipien suhteen, tuollaisiksi lyhyviksi töpöiksi jäivät ja jos ei jalkoja asettele niin tuollain ne vähän sisäänpäin viettää, takajalat myös astuu minun mielestä vähän sisäänpäin mutta paikallaan seisten ovat kuin pitääkin. Pennusta asti olleet tuollaiset vinkkurat :D,
Silloin seistään kun miehet kun on jotaki jolle pullistella tai kun jostain ollaan oikein kälhäkkäänä.
kasvattaja tai näyttelytuomarit niissä ei näe mitään "vikaa" mutta omasta mielestä ne on vähän hassut.

Kuolajojot vähän roikkuu kun piti nappulala laittaa poikaa poseeraamaan :) Nenän paleltumatkin näyttää paranevan kovaa vauhtia että uskoisin ettei jää punaiseksi.

Jalat kieltämättä hieman oudot, ethän ole liikaa proteiinia antanut, tuppaa jalat vääntymän liialla proteiinilla :(

taustakuva.jpg

2v dobermann uros pari kuukautta sitten <3

taustakuva 2.jpg

Lisätään vielä yksi, tämä kuvastaa vähän tyypillistä meininkiä . Täysii!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom