Susitelkaa kosteusvoidetta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lentoemo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Pitäsi hankkia uusi kosteusvoide, sellanen suht edullinen. Ja uusi kasvojen puhdistusainekaan ei olisi pahitteeksi. Saa olla täämmöinen joku edullisempi marketin valikoimiin kuuluva tuote..
Mulla on aika herkästi reagoiva iho, siinä mielessä, että liian kosteuttavat tuotteet aiheuttavat näppyjä, ja vastoin liian voimakkaat (vaikkapa finnejen poistoon suunnatut, epäpuhtaan ja sekaihon) tuotteet aiheuttavat näppyjä!..joista on todella vaikea päästä eroon!
Toivon uuden ruokavalioni, joka sisältää hyviä rasvoja, tuovan myös iholleni uutta muutosta!..ja vettä olen alkanut juomaan runsaasti päivittäin!

Suosittelen Lumenen tuotteita, ovat edullisia ja hintaansa nähden laadukkaita, ja pakkauskoot ovat mielestäni isompia kuin monissa muissa. Älä ihmeessa käytä liian ärtsyjä tuotteita, iho menee pilalle pitkäksi aikaa, kokemusta on :(

Edit: ilmeisesti sun pitäisi käyttää herkän ihon tuotteita, tai ainakin sellaista kosteusvoidetta joka ei ole "rasvainen"

Miten olisi apteekin perusvoide Humektan? Ei ole "rasvainen", ja edullinen taas kyllä! Ainakin oma ihoni on tästä tykännyt kovasti. Puhdistukseen olen viime aikoina käyttänyt ihan ehtaa Tarjoustalon pesunestettä :D , en nyt muista nimeä valitettavasti, mutta hintaa oli huimat pari euroa/500 ml puteli. Pullon kyljessä mainostetaan ko. stuffin olevan hellävaraista ja herkälle/kuivallekin iholle sopivaa, ja itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen!

Herkälle iholle oon käyttänyt Lorealin puhdistusainetta (persikan värinen purkki, sama aine normaali iholle vihreä purkki) ja tohon samaan sarjaan kuuluu myös kosteusvoide, jossa myös normaali että herkälle iholle vaihtoehdot. Mulla on toiminut hyvin. Eikä oo ärsyttänyt ihoa. Puhdistaa hyvin myös meikin pois!

Lorealilla on semmonen herkälle iholle suunnattu sarja, johon kuuluu puhdistusmaito/emulsio (mikä ikinä?), kasvovesi ja kosteusvoide.
Itellä käytössä tuo kasvovesi ja tykkänyt olen kovasti :) Sarjan muita tuotteita ostan ehdottomasti, kunhan saan kulutettua edelliset ostokset loppuun...

Kiitos jälleen vastauksista! Ja tuo lukivirhe paholaine nähtävästi taas tuossa otsikossa...Eh..huomasin sen vasta nyt..

Taidan kokeilla sitä apteekin perusvoidetta, ja niitä L´orealin puhdistus tuotteita myös..Ikävä kyllä, Lumenen tuotteet eivät minulle sovi. Niistä tulee näppyjä..joku ainesosa aiheuttaa ko. reaktion, samoin myös äidilläni.

Lisää ehdotuksia ja kokemuksia otetaan vielä vastaan!:)

:thumbs: Kannattaa kokeilla Clarins sarjaa. ei tuotteet niin hintavia ole kun ne on niin riittoisia. Ne on kasvipohjaisia ja todella hyviä.

Apteekin voiteista

MIMMI: Mitä Apteekin tupotteita olet käyttänyt/kokeillut?..Onko tuo Humektan-perusvoide tuttu?..

Apteekin voidetta käytän minäkin, tuote on nimeltään Bellavita. Käytän hajusteetonta ja vähemmän rasvaista (löytyy myös "hajusteellinen" ja rasvaisempi versio) emulsiovoidetta kasvoille päivittäin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Sopii varmasti herkälle iholle. Tuote sisältää a-vitamiinia.

(Tuntuu hassulta vastata tällaisen threadiin, on kuin mainosta kirjoittaisi :lol2: )

Tiukkis

Joo :D! Meni mullakin tuo ripsari-juttu kyllä ihan mainostukseksi!

Back
Ylös Bottom