Superbowl 6.2.2005

ironchef sanoi:
Mulle tuli vaan hieman :jahas: olo. Tuntuu vaan et pitää olla melkonen "lääkitys" kun tossa ajassa ukko saadaan finaalikuntoon. Ja jos ei muuta niin ainakin kunnon puudutus siinä varmaan oli. Saattaa tuntua aika pahalta seuraavana aamuna. No kaiken kaikkiaan oli hieno matsi ja parempi voitti. :worship:
Mä vaihdoin puoliajalla suomalaiseen selostukseen kun kansainvälinen selostus oli liian rautakankea: "now they have to punt, which means ..." Ei mua nuo finskiselostajat ärsyttäneet yhtään.

ESPN:n mukaan Owensin kinttu oli puudutettu ja sitten teipattu liiankin tiukkaan, oli repinyt teippaukset veks ja pelannut ilman.

Eipä tuo muutenkaan taida ammattiurheilussa olla yhtään harvinaista tuo puudutettuna pelaaminen. Kiekkoilijoiden haastatteluista olen sellaisen kuvan saanut, että se on aivan arkipäivää sielläkin. Ja jefussa varmasti sama homma.

Oldrich sanoi:
Tuli semmoinen mieleen, että saako jenkkifutiksessa yhden hyökkäysyrityksen aikana syötellä palloa niin monta kertaa kuin haluaa hyökkääjien välillä

Saa syöttää, mutta syötön on Qb:n heiton jälkeen tapahduttava aina taaksepäin.

Spidey sanoi:
Ollaan kaveriporukalla kesäisin futiskentällä väännetty jefua oman sovelluksen mukaan. Semmoset liput housun perään roikkumaan ja se pitää nykästä niin hyökkäys päättyy tai jotain vastaavaa. Siinä jää se hauskuus eli kontakti aika vähälle tosin.

Eli pelaatte lippupalloa?
126-2617_IMG.jpg

http://www.sajl.org/lippupallo/

Jansku sanoi:
Aivan. Kaikille tuli varmaan myös selväksi että Owensilla on "toinen jalka käytännössä metallia" ja "jalassa enemmän metallia kuin luuta", jätkä jauhoi sitä varmaan 50 kertaa.

Saari kertoi myös, että Owensilla on jalassa enemmän rautaa kuin laki sallii.
Mulle tosin jäi vähän epäselväksi, että paljonkos se laki sallii sitä rautaa jalassa olevan... :rolleyes:

Tulipa tossa mieleen, Road to Super Bowlissa näytettiin suhteellisen onnekas Philadelphian touchdown Vikingsejä vastaan, kun Freddie Mitchell sai maalialueella kiinni LJ Smithiltä karanneen pallon. :thumbs:

eli siis tästä tilanteesta kyse:

"Then it got a little wacky. McNabb's pass to Smith was complete and then Smith turned and ran toward the end zone, but he was popped by Antoine Winfield at the 4-yard line and the ball popped into the air and into the end zone ... and into the arms of Mitchell for an Eagles touchdown."

Ei kenelläkään sattuisi videota kyseisestä touchdownista olemaan?

Sori nyt kun nostan tämän vanhan threahdin ylös, mutta en viitsinyt uuttakaan aloittaa kysymykseni tähden. Eli voiko jostain ladata noita NFL matseja? dc:ltä en löytänyt, mutta onko jotain nettisivuja joilla olisi noita matseja?

Back
Ylös Bottom