Superbowl 6.2.2005

MTV3 ja MTV3+ näyttävät Super Bowlin suorana 6.2. Myös NFL:n konferenssifinaalit näkyvät suorana MTV3+:lla 23.1.

(MTV3)

Tämä tietää sitä että 6.2.2005 ei paljon nukuta. :rock: Perhana ku ei ole tuota digiboxia, ei nää acf:n ja nfc:n finaaleita.

Tbm sanoi:
Tämä tietää sitä että 6.2.2005 ei paljon nukuta. :rock: Perhana ku ei ole tuota digiboxia, ei nää acf:n ja nfc:n finaaleita.

Hyvä syy hankkia tai lainata jostain. Ainakin viime vuonna tuo SB tuli digiltä jenkkiselostuksilla. Analogisella oli jotain suomalaisia selostamassa.

Tänä vuonna ei mennä nukkumaan!!viime vuonna katsoin ekan puoliskon ja menin nukkumaan ja kaveri kertoi että oli saakelin hyvä loppu....ja jäi meinaan harmittamaan!!!! :itku: tänä vuonna en jätä kesken vaikka mikä olisi!!Ei sitä näe kun kerran vuodessa!! :rock:

Vaikka kovasti toivonkin Green bay packersia superbowliin,
taitaa ainakin se toisen joukkueen paikka olla jo melko selvästi
Philadelphialla hanskassa. Vähän ongelmia niilläkin on mutta
kova se on taas tänä vuonna.

Muuten melko tasaista.

davidspeed sanoi:
Pelkään, että Seattle pilaa kemut mutta omat
sympatiat on edelleen...
Jos tarkoitit kannattavasi Seattlea niin taas tuli yksi ja ulos, onnea ens vuodelle.

Ei oo viime vuodet olleet hyviä mullekaan, oon ollut Rams/Martz/Faulk fan boy tuloksista huolimatta, mutta Seattlea vastaan näytti kulkeneen taas. Seuraavana joko Atlanta tai Philly vieraissa, tiedä kumpi sopis paremmin. Rams kun ei tänä vuonna ole vieraissa voittanut ketään muuta jengiä kuin Seattlen ja 49ersin.

Voisko joku kertoa, että mikä se juttu tässä jenkkifutiksessa on? Pari kertaa oon hyvällä tahdolla yrittäny kattoa tota Super Bowlia, mutta eihän siinä tunnu olevan mitään järkeä. Koko peli tuntuu seuraavan kaavaa aloitus -> 5sek outoa sähellystä - > hirveä porukka kasassa pallon päällä ja pelikatko. :rolleyes: Ihme ettei voittajaa ratkaista kukkulan kuningas - periaatteella. :D

Johnny sanoi:
Voisko joku kertoa, että mikä se juttu tässä jenkkifutiksessa on? Pari kertaa oon hyvällä tahdolla yrittäny kattoa tota Super Bowlia, mutta eihän siinä tunnu olevan mitään järkeä. Koko peli tuntuu seuraavan kaavaa aloitus -> 5sek outoa sähellystä - > hirveä porukka kasassa pallon päällä ja pelikatko. :rolleyes: Ihme ettei voittajaa ratkaista kukkulan kuningas - periaatteella. :D

Et vaan tajua. Vielä ennen bowlia ehdit lukea kirjat [1] ja [2].

[1] Football for Dummies, Second Edition by Howie Long
[2] The Complete Idiot's Guide to Football (2nd Edition) by Joe Theismann

Stu sanoi:
Et vaan tajua. Vielä ennen bowlia ehdit lukea kirjat [1] ja [2].

[1] Football for Dummies, Second Edition by Howie Long
[2] The Complete Idiot's Guide to Football (2nd Edition) by Joe Theismann

Tai sitten vilkaista tuolta jefu säännöt lyhyesti

Kolmas vaihtoehto on siirtyä suosiolla Rugbyn katsojaksi. 5.2 alkaa taas six nationin pelit :thumbs:

Jotain faktaa tästä osoitteesta:
http://www.play-football.net/en/rules/nflrules.php

...Seattle hävisi, Rams olikin parempi.

Ei kaikkia sääntöjä tarvitse osata kunhan perusteet
tajuaa. Mielestäni jenkkifutis on sikäli hyvä laji, että
siinä pelataan palloa eikä jauheta paskaa. Toisinkuin
eräissä toisissa lajeissa. Superbowlin katsominen vaatii
toki hieman kuntoa kun ohjelmaa on enemmän... ;)

Johnny sanoi:
Voisko joku kertoa, että mikä se juttu tässä jenkkifutiksessa on? Pari kertaa oon hyvällä tahdolla yrittäny kattoa tota Super Bowlia, mutta eihän siinä tunnu olevan mitään järkeä.

Mahdollisen tissinvilahduksen kyttäys puoliaikaspektaakkelin tiimellyksessä on mielestäni järkevää.

Järjestäjät on pelannu varman päälle tänä vuonna tuon puoliaikashown osalta... :D

Johnny sanoi:
Voisko joku kertoa, että mikä se juttu tässä jenkkifutiksessa on? Pari kertaa oon hyvällä tahdolla yrittäny kattoa tota Super Bowlia, mutta eihän siinä tunnu olevan mitään järkeä.
Jos "altistuminen" uudelle lajille rajoittuu yhteen matsiin vuodessa, niin ei varmasti tunnu järkevältä. Urheilukanava lähettää kyllä Vaahteraliigan matseja, mutta ne on kuvattu niin alhaalta ettei pelistä saa mitään tolkkua.

Oma jefuaddiktio on HBO:n "Inside the NFL" -ohjelman syytä. Valitettavasti sitä ei oo Suomessa kai ikinä näytetty miltään kanavalta. En tiedä mitään lajia, mikä olisi paremmin kuvattu kuin tuon makasiiniohjelman hidastukset.

Nyt pitää tyytyä ESPN:n matsiraportteihin netissä :(.

Kiitos suuresti tosta linkistä. Kerkesin kattoa Denver-Indianapolisista neljännen neljänneksen. Kohta vissii alkaa Minnesota-Green bay.

parina vuotena oon nyt kattonu, ja täks vuodeks on hankittu digiboxi, joten toivotaan että mtv3+:lla tulee jenkkiselostus(paljon parempi ku suomiselostus)
mulle on ihan sama ketkä pelaa, suurenmoinen spektaakkeli ja show luvassa joka tapauksessa :rock:

Back
Ylös Bottom