Dopey sanoi:jos joku löytää videon Justinin ja Janetin duetosta niin sen voisi laittaa myös tähän threadiin.
http://www.sivari.org/~uggi/roinaa/janet-superbowl.mpg :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dopey sanoi:jos joku löytää videon Justinin ja Janetin duetosta niin sen voisi laittaa myös tähän threadiin.
täytyy vielä lisätä että amerikkalainen jalkapallo on kiinnostavaa, kun taas normaali brittijalkapallo on minun mielestä ihan perseestä ja tylsää. nyt vaan tekis mieli mennä kolistelemaan...Taha sanoi:Taitaa kyllä jalkapallon MM-kisojen loppuottelu olla vähän suurempi, mitä katsojalukuihin tulee. -98 finaalia Ranskan ja Brasilian välillä katsoi arviolta 1,7 miljardia katsojaa ja Superbowl ei pääse lähellekkään.
NP_NG sanoi:täytyy vielä lisätä että amerikkalainen jalkapallo on kiinnostavaa, kun taas normaali brittijalkapallo on minun mielestä ihan perseestä ja tylsää.
okei, korjasit mun jalkapallon dissauksen hienosti. ihan totta mitä sanoit. :respect:Taha sanoi:Molemmissa on hienoutensa, jotka avautuvat eri ihmisille eri lailla.
Force sanoi:Jos ei ole lajista kovin hyvin perillä, niin voi olla vähän vaikeaa hahmottaa peliä (pelikuviot jne.). Pallon sijaintikin on helposti hukassa, varsinkin juoksupeleissä.
Taisivat mainita, että katsojia oli viime vuonna 1,5 miljardia. Tiedä sitten, miten toi lasketaan mutta lähellä futiksen lukuja anyway. Näytettiin siellä Kiinan selostuskoppiakin ja ollessani viime vuonna Thaikuissa SB:n tuli se sielläkin suorana (ja aika paljon inhimillisempään aikaan).Taha sanoi:Taitaa kyllä jalkapallon MM-kisojen loppuottelu olla vähän suurempi, mitä katsojalukuihin tulee. -98 finaalia Ranskan ja Brasilian välillä katsoi arviolta 1,7 miljardia katsojaa ja Superbowl ei pääse lähellekkään.
Taha sanoi:Taitaa kyllä jalkapallon MM-kisojen loppuottelu olla vähän suurempi, mitä katsojalukuihin tulee. -98 finaalia Ranskan ja Brasilian välillä katsoi arviolta 1,7 miljardia katsojaa ja Superbowl ei pääse lähellekkään.
Dopey sanoi:Taisivat mainita, että katsojia oli viime vuonna 1,5 miljardia.