Super Bowl 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeFu
  • Aloitettu Aloitettu
peku85 sanoi:
Dallas Cowboys voittaa.. En kyllä tiedä onko edes kyseinen jengi mukana playoffseissa :):

New England Patriots ja Carolina Panthers ovat vastakkain Super Bowlissa tänä vuonna. Dallas Cowboys oli 90-luvun puolivälissä kova ja voitti Super Bowlin vuosina 93,94 ja 96.

Arvaus: Panthers 42 - Patriots 37

Hyvä jotta Philadelphia tippui. Olisi ollut tosi tylsää
katsoa kahta jääräpäisesti puolustavaa joukkuetta.
(Noh, eihän voittaja koskaan huono ole silläkään alueella)

Olisin kuitenkin halunnut itse nähdä Green Bay Packersit
finaalissa. Uneksi jäi.

New England Patriots vie potin. Niiden QB:ta kohtaan on syvä luottamus kun taas Carolinan cornerit eivät aivan taas aivan täysillä ole vetäneet vaikka pelaavatkin jo SB:ssä. Itse kun pelaan kanssa, niin pakkohan se on katsoa ja yrittää saada digiltä capture.

Rahi

Mun veikkaus on se, että ottelusta tulee vähä maalinen, koska kaksi vahvan puolustuksen omaavaa joukkuetta eli tulos NE 14 - Panthers 3

Eiköhän Patriots hoida homman kotiin - Vinatieri potkii taas porukan bileisiin tiukan matsin jälkeen. Tällä kaudella Patriots on voittanut matseja pelin luonteesta ja vastustajasta riippumatta oli kyseessä sitten isopisteinen tai tiukkaan puolustamiseen painottunut matsi.

Oma suosikkijengi Rams putosi Pantherseille, joten voi puolueettomasti katsoa finaalia. Toista oli pari vuotta sitten kun piti kärsiä Patsin voitto Ramsista viime sekuntien potkumaalilla.

Kyllä Patriots voittaa 28-22,mut toivottavasti peli pysyy tasasena loppuun asti.

Carolina voittaa... on rahat kiinni siinä :thumbs: Toivottavasti tulee tosiaan tasanen ja mielenkiintoinen matsi. Huomenna voi tulla koulussa piiiitkä päivä :)

Puoliaikaan mennessä on kyllä ollut loistava peli. Täynnä yllätyksiä ja hienoja heittoja. Niin ja oma suosikki eli patriots johtaa.

Ps. Its un-american if patriots lose.

Vron sanoi:
Puoliaikaan mennessä on kyllä ollut loistava peli. Täynnä yllätyksiä ja hienoja heittoja. Niin ja oma suosikki eli patriots johtaa.

Ps. Its un-american if patriots lose.

Joo, aika hyviä tilanteita tosiaan ja hyvää puolustusta molemmilta. Mulla edelleen rahoja Panttereiden voitossa, mutta Deion Branchin touchdownikin toi leipää pöytään... :thumbs:

Hyvä ja jännittävä peli oli. New England Patriots vei potin kotiin. Parempi voitti. Mun lempijoukkue. :worship: :5: :D

NP_NG sanoi:
Hyvä ja jännittävä peli oli. New England Patriots vei potin kotiin. Parempi voitti. Mun lempijoukkue. :worship: :5: :D

Joo mutta olipahan ottelu! Tilanteet vaihteli koko ajan ja pelinrakentajat pelasi pirun hyvin. Pitkät passit oli varsinkin helmeä katteltavaa... Nyt nukkumaan :)

Dopey sanoi:
Eiköhän Patriots hoida homman kotiin - Vinatieri potkii taas porukan bileisiin tiukan matsin jälkeen.
Osui näköjään ihan lonkalta heitetty arvaus maaliin. Olipahan taas jännittävä matsi. Patsit pitäis varmaan valita sinne vakiojengiksi, että ois katsottavaa vuoden vikassakin matsissa.

Täältä löytyy jenkkilähetyksen mainokset - jos joku löytää videon Justinin ja Janetin duetosta niin sen voisi laittaa myös tähän threadiin :).

Jännäksi meni, olipahan peli :D Vinatieri ratkaisi SuperBowlin Patriotsille myös kaksi vuotta sitten ja muistaakseni Hesarissa aivan oikein spekuloitiin, että sama kaveri saattaa olla tänäkin vuonna ratkaisija.

Franco Begbie sanoi:
Ainakin aiemmin ovat sääntöjäkin selitelleet pelin lomassa.
No amerikkalaisessa jalkapallossa on se hyvä puoli, että sääntöjen selittämiseen todellakin on aikaa. Kriketissä on se hyvä puoli, että sen lisäksi, että sääntökirjan lukemiseen jää aikaa, jää ottelun aikana myös aikaa käydä salilla, mummolassa jne.

Kyseessähän on maailman suurin yksittäinen urheilutapahtuma, mikä tietenkin lisää mielenkiintoa.
Taitaa kyllä jalkapallon MM-kisojen loppuottelu olla vähän suurempi, mitä katsojalukuihin tulee. -98 finaalia Ranskan ja Brasilian välillä katsoi arviolta 1,7 miljardia katsojaa ja Superbowl ei pääse lähellekkään.

Back
Ylös Bottom