Kun olen aloittanut treenaamisen on sääriini ilmaantunut kaksi suonikohjua. Ne eivät näy juuri lainkaan päällepäin ellei katso tosi tarkkaan, mutta PIRU ETTÄ OVAT KIPEITÄ!! Ilmeisesti ovat ainakin osittain ihon alla piilossa (sellaisiakin suonikohjuja on).
Voisiko treenaamisella olla joku vaikutus tähän?
Kun jumppasin joskus ahkeraan (silloin, kun aloin käymään tosi paljon jumpassa) tuli mun sormeeni outo patti, joka aina ennen jumpassa ja nykyään salilla äityy kipeäksi pahkuraksi. Lääkärillä kävin pyytämässä, että sen voisi poistaa, mutta se on suonikohju!
Onko mahdollista, että runsas liikunta altistaisi suonikohjuille?
Ja huom. Olen hoikka, terveellistä ruokavaliota noudattava pääasiallisesti istumatyötä tekevä liikunallinen nuori nainen. Ei mulla pitäisi olla suonikohjujen kanssa ongelmaa :(
Voisiko treenaamisella olla joku vaikutus tähän?
Kun jumppasin joskus ahkeraan (silloin, kun aloin käymään tosi paljon jumpassa) tuli mun sormeeni outo patti, joka aina ennen jumpassa ja nykyään salilla äityy kipeäksi pahkuraksi. Lääkärillä kävin pyytämässä, että sen voisi poistaa, mutta se on suonikohju!
Onko mahdollista, että runsas liikunta altistaisi suonikohjuille?
Ja huom. Olen hoikka, terveellistä ruokavaliota noudattava pääasiallisesti istumatyötä tekevä liikunallinen nuori nainen. Ei mulla pitäisi olla suonikohjujen kanssa ongelmaa :(