Suomi - Ruotsi Jalkapallo Maaottelu Stadikalla 7/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja badboys
  • Aloitettu Aloitettu
lippu ollu passin välissä jo tovin. Ei muutaku isoilla joukoilla kannattamaan suomi voittoon. Varmasti mahtava fiilinki ja aika revanssille, sitä nöyryytystä joka koettiin ruotsissa en halua kokea uudestaan :)

Hitto kun itsekin pääsisi katsomaan. Veikkaan että tulee tasainen matsi. Harvoista asioista provosoidun yhtä paljon kuin siitä kun suomalaista futista aliarvioidaan. Sen takia tuollaiset idiootit edellä esitetyt kommentit lämmittävät tunteita kivasti, mutta nyt en lähde huuteluun.

Veikkaan että tulee tasainen matsi. Harvoista asioista provosoidun yhtä paljon kuin siitä kun suomalaista futista aliarvioidaan. Sen takia tuollaiset idiootit edellä esitetyt kommentit lämmittävät tunteita kivasti, mutta nyt en lähde huuteluun.

Sama!

Muutaman kybän on liput vaa...

perhanan hyvin pelas Suomi,enemmän ois ansainnu :(
mutta,pitkästä aikaa voi olla ylpeä Suomen maajoukkueen pelistä

Mä en kyllä ole mitenkään ylpeä Suomen pelistä. Ja pakko ihmetellä sitä hehkutusta mitä lehdistö heittää nyt. Suomi HÄVIÄÄ KOTONA Ruotsille!?!? Mitäs hyvää siinä on?
Lisäksi 1-3 oli lähempänä kuin 2-2 kun miettii että hurrit laitto tolppaan yhden.

Kyllähän Suomen olisi pitänyt voittaa Ruotsi tai pelata vähintään tasuri niin vois olla tyytyväinen. Maalit nyt kuitenkin ratkaisee vielä jalkapallosa että kumpi on parempi.

MJ45, tietenkin häviö on aina huono asia ja siihen ei saa tyytyä. Mutta kun katsoo viimeisiä maajoukkueen pelejä ja vertaa ruotsi-ottelua niihin, niin voi helposti huomata että suomen peli on menossa eteenpäin ja se on tärkeintä tällä hetkellä mj-futiksessa. Suomen pitää pystyä pelaamaan jatkuvasti tuollaista rohkeaa futista, jotta peli kehittyis, ja jotta suomella olisi seuraavissa karsinnoissa oikeasti mahdollisuuksia.

Kyllä huomaa että jalkapallokulttuuri on vielä aika lastenkengissä. Olin kattomassa matsia sport pub chelseassa, niin olin ainoo pelipaita päällä... suomalaisisata. Ruotsalaisia tai ruotsin kannattajia pelipaidat päällä oli useita.

olin tukholman risteilyllä kun laivan pubin telkkarista tuli ruotsi-unkari,hyvää mökää piti kyllä ruottin poijjaat,mukava oli seurata mukana

E:ja ei suomen pelistä puuttunu kuin se viimeistely,paikkoja oli.en oo täysin sold tohon pukkiin vieläkään,yritystä toki on.
haluisin nähdä roope riskin ja lauri dalla vallen jossain harkkamaaottelussa.
lisäksi haluisin nähä riku riskin tossa väyrysen paikalla,on musta enemmän luontanen AM kuin väyrynen,väyrynen joko alemmas tai sitten penkille.

p.s. roman eremenko on uusi kuningas

MJ45, tietenkin häviö on aina huono asia ja siihen ei saa tyytyä. Mutta kun katsoo viimeisiä maajoukkueen pelejä ja vertaa ruotsi-ottelua niihin, niin voi helposti huomata että suomen peli on menossa eteenpäin ja se on tärkeintä tällä hetkellä mj-futiksessa. Suomen pitää pystyä pelaamaan jatkuvasti tuollaista rohkeaa futista, jotta peli kehittyis, ja jotta suomella olisi seuraavissa karsinnoissa oikeasti mahdollisuuksia.
Toi on kyllä ihan totta että tavallaan ollaan ihan hyvään suuntaan menossa kun katsoo Suomen peliä. Meillä nyt vaan sattuu olemaan yksi pieni ongelma, ei vaan löydy niitä äijiä ketä laittais sen pallon satavarmasti maaliin jos paikka on! Suomi tarttis edes yhden kunnon maalintekijän joka saisi peliaikaa jossain hyvässä sarjassa ja latois siellä niitä maaleja. Sellasia miehiä ei Suomelta löydy enkä tiedä että onko edes tulossa.
Epäilen vähän tota Pukkiakin, ihme jos pystyy edes samanlaiseen uraan kuin Forsell... joka on ollut paha pettymys!!

...ja ei suomen pelistä puuttunu kuin se viimeistely,paikkoja oli.en oo täysin sold tohon pukkiin vieläkään,yritystä toki on.
haluisin nähdä roope riskin ja lauri dalla vallen jossain harkkamaaottelussa...
p.s. roman eremenko on uusi kuningas

Pukista on kyllä mulla kovat odotukset. En pidä edes hirveän kaukaa haettuna ajatuksena että Teme saisi Schalkessa peliaikaa ja tätä myöten saisi kokemusta ja avaimet kovaankin kehittymiseen, sillä Raul nyt mitä luultavammin ei pelaa täyttä 90 minaa. Dalla Vallea on mun mielestä media hehkuttanut ehkä hippasen liikaa siihen nähden mitä on saanut aikaan, mutta toivossa siitä että Lauri kasvaa kliiniseksi viimeistelijäksi on hyvä elää. Silti odotan innolla että iso-tatti lopettaa pelleilyn maajoukkueen valinnan suhteen jotta Lauri nähtäisiin mahd. nopee maajoukkueessa.
Sanat Romanista allekirjoitan myös minä :)

Toi on kyllä ihan totta että tavallaan ollaan ihan hyvään suuntaan menossa kun katsoo Suomen peliä. Meillä nyt vaan sattuu olemaan yksi pieni ongelma, ei vaan löydy niitä äijiä ketä laittais sen pallon satavarmasti maaliin jos paikka on! Suomi tarttis edes yhden kunnon maalintekijän joka saisi peliaikaa jossain hyvässä sarjassa ja latois siellä niitä maaleja. Sellasia miehiä ei Suomelta löydy enkä tiedä että onko edes tulossa.
Epäilen vähän tota Pukkiakin, ihme jos pystyy edes samanlaiseen uraan kuin Forsell... joka on ollut paha pettymys!!

Eihän noita maalintekijöitä ole suomella missään lajissa. Ei edes lätkässä. Mutta kun saamme pelin yleisen tason nousemaan, niin uskon että maalintekokin helpottuu. Pukilla on aikaa kasvaa kovaksi maalintekijäksi ensi tai sitä seuraaviin karsintoihin, sekä jos furuholm siirtyy tammikuussa maailmalle, niin toivon että hänestä saataisiin edes Forssellia parempi maalipyssy. Nyt on vain odotettava ja annettava aika sille, että nuorista kasvaa maalintekijöitä. Nyt ei auta samanlainen mesoaminen kuin nuorennusleikkauksen yhteydessä.

Back
Ylös Bottom