suomen kovin -70kg?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuppi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kuka on mielestäsi tän hetken kovin alle 70kg vapaaottelussa?
ja ketkä kovimmat haastajat?

ite laittaisin kovimmaksi niinimäen.
haastajia:
lappeenrannasta latomäki(vai onko nokkimisjärjestys seurassa muuttunut?)
lähdesmäki m :D
tulirinta jos pääsee sarjaan
kvartstöm

muita sarjoja voi rankata kans.
ps. jerry vs. lähdesmäki jutut on käyty jo läpi

Niinimäki ykkönen, muut jampat hyviä kakkosia ainakin toistaiseksi. Tulirta... sehän on 77kg ukko. Mutta myös Joni Kyllönen voisi olla kova haastaja Niinimäelle, jos pääsee sarjaan.

eihän siitä nyt niin kauaa oo ko tulirinta on 70kg ollu(vai onko?:) , mut taitaa olla sitte nykyään vankasti 77kg.
jonilla ehkä turhan paljo tiputtamista:), entä sulla jasse? rankataan sutki seiskakymppiin jos ei tee tiukkaa :hyper:

Jos alle 84- ottelija kuihduttaa alle 70- niin aika kovan vedon joutuu tekee... Monet alle 84- kaverit tiputtaa jo 90kg:sta sarjaansa joten veikkaampa että "jonimode" tuskin pystyy leikkaan alle 70 ainakaan kaikki raajat paikoillaan. :eek:

Heh, Joni on aika tiukka jo nyt 84 kg eli ei varmaan olisi enää tehoja jäljellä 70 kg luurangolla ;-))

Jos mä haluisin vetää -70kg sarjaan, niin en vois enää syödä suklaalevyä per päivä. Joten ei käy! Tulirinta otti muistaakseni tossa yhessä vaiheessa jopa -84kg. Alin paino mitä Jannelta muistan oli kolme-neljä vuotta sitten sarjassa -76kg Olli Hatikaista vastaan, SF-SM tittelistä.

Olli on tosiaan hyvä! Monesti vaan noita "amatäärejä" ei tule edes ajatelleeksi, vaikka siinä porukassakin on aivan järkyttävän kovia ja teknisiä ukkoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suklaalevy joka päivä?

paita.jpg

No ei vaan tapansa kullakin mutta enpä oo ennen kuullut miehestä joka noin kovin suklaan perään. Naisista nyt ei koskaan tiedä kun ne niin tykkää suklaasta.

No ei nyt joka päivä... Just nyt kyllä on palautusjuoma eli kaakao, ja 300g suklaalevy kätösissä ;) Laskeeko tää nyt jotenkin mun miehisyyttä! Ihan sama.

Mutta asiaan. Onnittelut Hakkaraiselle! Siinä tosissaan kanssa ketku -70kg.

Mä koitin kerran Jassen ruokavalioo ennen treenejä; vedin mm. karkkia ja jäätelöä. Treeneissä olin pitelemätön.

Oon yrittänyt houkutella kaveria kokeilemaan tuonne -70kg:n vaparisarjaan. Se on treenannut 7-vuotta shotokai karatea ja sillä on 2.dan. Olisi mielenkiintoista nähdä miten pärjäisi kehässä, kun ne ottaa kuitenkin joka viikko treeneissä myös lukkopainia ja pystyottelua hammassuojilla ja grappling hanskoilla. :)

Mä en Joni treenaa enää sun kaa jos alat noudattaa mun ruokavalioo. Sä oot jo nyt ylivoimanen, vaikka syöt sitä paskalle maistuvaa maitorahkaa.. Hyi helvetti!

Hehee, joo vejäpä Joni 70-kilosiin :lol2: . Mä voin sit puolestani siirtyä superraskaaseen.

PS. Jerry o hyvä noissa pikkusissa :)

joo muistin tulirinnan sarjat pienemmiks.
hakkaraisella näyttäis menevän hyvin kans nyt, ja noita "amatöörejä" en kans hirveesti tiedä.
honkalan villen turusta vois vielä kans lisätä.
mites se helsingin suunta muuten?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom