- Ikä
- 42
Howdy chicks!
Nytpa suomalaisilla ois hieno tilaisuus paasta oikein sankoin joukoin mukaan amerikkalaiseen fitness/figure/kehonrakennus-webbilehti HARD FITNESSIIN. Tapasin webbisivun yllapitajan ja sivujen kuvaajan JC Lopezin Atlantassa reilu viikko sitten. Reissun jalkeen olen ollut haneen yhteydessa ja minua on pyydetty kirjoittamaan sinne artikkeleja suomalaisesta fitnesstouhusta. Samalla JC Lopez pyysi minua ottamaan selvaa jos suomalaisilla tytoilla olisi kiinnostusta saada profiilinsa sivuille. Sivu ei ole millaan tavalla kaupallinen, mutta erittain hyva paikka saada itseaan vahan nakyville. Jos siis olet kisannut fitnessissa/body fitnessissa/kehonrakennuksessa ja aiot kisata tulevaisuudessakin TAI toimit fitnessmallina seka haluat profiilisi nakyviin tuolle sivustolle, laheta mulle maililla (faidra6@hotmail.com) englanniksi kirjoitettuna nama alla olevat kysymykset ja vastaukset niihin. Lisaksi profiiliin pitaisi saada kuvia, tytoilla nayttaa olevan viisi kuvaa esilla + profiilisivulla kasvokuva. Vastaukset esimerkkiprofiilin (Erica Davidson) mukaan, kiitos!
Name:
Date of Birth:
Born/Grew up in:
Current Residence:
Marital Status:
Height:
Weight:
Current Occupation:
Favorite Hobby:
Favorite Food:
Favorite Music:
Best Bodypart:
Years Training:
Email:
Website:
How did you get interested in bodybuilding/working out?
How was your first show like, any interesting experiences?
What do you like and dislike about competing?
What are your future goals in this industry?
What do you see yourself doing in 10 years?
Please tell us something special about you that most people wouldn't know?
Any additional notes? People you would like to thank?
Competition History:
Nytpa suomalaisilla ois hieno tilaisuus paasta oikein sankoin joukoin mukaan amerikkalaiseen fitness/figure/kehonrakennus-webbilehti HARD FITNESSIIN. Tapasin webbisivun yllapitajan ja sivujen kuvaajan JC Lopezin Atlantassa reilu viikko sitten. Reissun jalkeen olen ollut haneen yhteydessa ja minua on pyydetty kirjoittamaan sinne artikkeleja suomalaisesta fitnesstouhusta. Samalla JC Lopez pyysi minua ottamaan selvaa jos suomalaisilla tytoilla olisi kiinnostusta saada profiilinsa sivuille. Sivu ei ole millaan tavalla kaupallinen, mutta erittain hyva paikka saada itseaan vahan nakyville. Jos siis olet kisannut fitnessissa/body fitnessissa/kehonrakennuksessa ja aiot kisata tulevaisuudessakin TAI toimit fitnessmallina seka haluat profiilisi nakyviin tuolle sivustolle, laheta mulle maililla (faidra6@hotmail.com) englanniksi kirjoitettuna nama alla olevat kysymykset ja vastaukset niihin. Lisaksi profiiliin pitaisi saada kuvia, tytoilla nayttaa olevan viisi kuvaa esilla + profiilisivulla kasvokuva. Vastaukset esimerkkiprofiilin (Erica Davidson) mukaan, kiitos!
Name:
Date of Birth:
Born/Grew up in:
Current Residence:
Marital Status:
Height:
Weight:
Current Occupation:
Favorite Hobby:
Favorite Food:
Favorite Music:
Best Bodypart:
Years Training:
Email:
Website:
How did you get interested in bodybuilding/working out?
How was your first show like, any interesting experiences?
What do you like and dislike about competing?
What are your future goals in this industry?
What do you see yourself doing in 10 years?
Please tell us something special about you that most people wouldn't know?
Any additional notes? People you would like to thank?
Competition History: