Suomalainen koulujärjestelmä...

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
28.3.2003
Viestejä
1 950
Olisi mielenkiintoista tietää onko pakkiksen lukijoiden joukossa monia, jotka eivät tajua mikä tässä menee kaikilta asiakaspalvelijoilta ohi:

http://verizonmath.blogspot.com/2007/08/original-recording-of-verizon-customer.html

Kyseessä on siis tuo nauhoitettu keskustelu tuossa alempana. Olisi mielenkiintoista tietää onko mahdollista läpäistä Suomen koulujärjestelmä tajuamatta tuota... Tiedän, että täkäläinen koulujärjestelmä täällä rapakon takana on aivan perseestä ja usein kunnollinen opetus tulee lapsen vanhemmilta, jos lapsella sattuu olemaan koulutetut vanhemmat tai varaa lähettää lapsi yksityiseen kouluun.

Soittajalla on kyllä käsittämättömän hyvät hermot. Olisin alkanut kiroamaan jo parin minuutin jälkeen...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ymmärrä miten tuo on mahdollista. Joko siellä ei oikeasta ymmärrä valuuttayksiköiden eroja, tapa käsitellä niitä sekoittaa ihmisiä tai sitten tuo firma käyttää omituista 0.002c/kb hinnoitteluaan kusettaakseen tarkoituksella asiakkaita ja veloittavatkin niiltä sitten oikeasti 0,002$/kb, kuten tuo kaveri itsekin blogissaan mainitsee.
 
Kuuntelin koko pätkän ja ei voi sanoa muuta, ku että rupes vituttamaan.. Kuinka vitun vajaa pitää olla, että ei tajua tota.. 1sentti vs 1dollari ymmärsi, half cent half dollar ymmärsi, mutta miksi ei .002dollar vs .002cent? huoh
 
Mulla on vähän sellainen arvaus tässä, että amerikassa ei käytetä metrejä, neliömetrejä jne. joten he eivät koskaan edes opi muuttamaan yksikköjen välillä. Täällä kun konvertoidaan joku hemmetin pauna unsseiksi tai jalat tuumiksi ja sitten milleiksi, niin jokaisessa konversiossa kerroin on jotain muuta kuin kympin potenssi.

Kuitenkin toi pätkä on mun mielestä aika avartava, koska tuossa ei asiaa ymmärtänyt väärin pelkästään se asiakaspalvelun ensimmäisen tason pässi, vaan myös toisen tason ja viimeisenä koko tukikeskuksen vastaava. Toki voi olla, että jos joku on jaksanut olla puhelinapinana töissä riittävän pitkään, että nousee jonkun sortin pomoksi, niin voi olla hyvinkin typerämpi kuin suurin osa niistä, jotka tekee tota vähän aikaan ja vaihtaa sen jälkeen mielekkäämpiin tehtäviin. Mun on henkilökohtaisesti vaikea tosin uskoa, että tuo olisi tahallista, koska tässä maassa mätkähtää mielettömät sakot, jos jää tuollaisesta kiinni ja jos tuo menisi oikeuteen, niin asiasta olisi väistämättä joku sisäinen sähköposti tai vastaava. Mikään yhtiö ei ota tuommoista riskiä.

Joka tapauksessa täytyy sanoa, että rauhallisuutensa takia tuosta jätkästä olisi vaikka mihin. Parasta on mun mielestä tuon jätkän äänensävy, kun saa vihdoin pomon puhelimeen ja luulee, että saa langanpäähän jonkun joka vihdoin tajuaa ja sama alkaa kuitenkin taas alusta. :D
 
Back
Ylös Bottom