suomalainen gangsta rap

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aku-A
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Aku-A

Banned
Onko olemassa mitään kunnon copkilla-motherfuckin'-niggaz-biatches-yo suomenkielistä gangstaräppiä?
Itse en ole oikein hiphoppiin tutustunut, mutta näyttää olevan aika, en vaihtais päivääkään, äiti sä oot ihana, pikku g osastoa.

Originally posted by Aku-A
Onko olemassa mitään kunnon copkilla-motherfuckin'-niggaz-biatches-yo suomenkielistä gangstaräppiä?
Ei.

IMO, Ei kukaan suomalainen voi tehdä gangsta-räppiä tosissaan. Siis sellaista, missä puhutaa aseista, jengisodista, elämästä ghettossa ym. Mä luokittelen sen gangsta-räpiksi.

Kyllä suomalaiset voi räppiä tehdä, mutta ei gangsta-räppiä.

Siis ei suomalaista gangsta kamaa voi olla, mutta lähimmäksi pääsee Notkea Rotta.
Eli siin on itähelsingin pirihörhöjen kohellusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis mun mielestä tällä hetkellä on niiq kängstöintä gamaa toi Kapasiteettiyksikön Pakko saada sut, tiäx gu siinä räbätään niinq että "Mikä on sun nimi, mami... saaks tanssii tän biisin sun kaa, mami... mami... mami... mami...

:wall:

Mä oon kyllä ton Avaimen kannalla. Lyriikoista sentään löytyy niinki kangsztoi sanoi ku spliffit ja jointit!

WHITE PEOPLE DIE!!

Soomen kielellä mitään räppiä voi loolaa.
DMX soimaan! :kippis1:

nyygoordin pete. kaikki muu (gangsta-yo-bitch/suomi/ghetto)räp on paskaa ja/tai naisia solvaavaa lapsellista skeidaa. IMO. sori.

maailman lyhyin kirja? - parhaimmat rap-lyriikat. hoho.

toinen: miksi mikki hiirellä oli aamulla korvat täynnä paskaa? - hessu oli illalla laulanut karaokea baarissa ja yleisöstä oli joku huutanut: "tunge se mikki perseesees."

toinen hoho.

:kippis1: :love: make tea not war

Originally posted by Aku-A
Nyt täytyy sen verran korjata etten ole rapistä kiinnostunut enkä natsi.

OK. Korjaan aiemman lausuntoni muotoon: uutispalstalla räpistä kyselevä ulkomaalaisvihamielinen poliittisilta mielipiteiltään äärioikeistoa edustava henkilö.

suomiräppäreistä on ehdottomasti paras REDRAMA!!!väitetty suomen eminemiksi...mun mielestä ei lähelläkään!redramahan on pärjännyt jo ulkomailla...kai,vissiin...näin oon käsittäny....
:david: :david: :david: :david: :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom