SUPERCARB 1kg -40%

Sumuinen aamu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hubble
  • Aloitettu Aloitettu
Vai kuuluiskohan nämä tuonne syksyn kuvia -alle?
sumulaituri.jpg

lehvat5.jpg

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Alempi kuva on matafakin hieno.

Mut kui toi ylempi kuva näyttää paljon epäselvemmältä, ku alempi? Eikai kamera oo vaihtunu kesken kuvauksin?

Oisko ylemmässä ollut käytössä isompi ISO lukema jotta saisi hämärässä käsivaralta kuvattua, siitä johtuu aika raju kohina. Alempi on kyllä mainio otos.

Kamera ei vaihtunut kesken kuvauksen (onpi Nikon D70) eikä ISO vaihtunut tai muutakaan. Ylemmässä sumu oli mallia hernerokka ja alemmassa aurinko alkoi jo pureutua sumun läpi.

Jos ei arastele photoshopin käyttöä, niin smart blurrilla saa aika hyvin poistettua kohinan. Säätää vaan sitä pehmennystä niin paljon kuin saa ilman yksityiskohtien häviämistä.

Ylempi kuva on hieno, kun horisonttia ei näy ollenkaan. Poiju heijastuksineen on kiva yksityiskohta.

Hubble sanoi:
Kamera ei vaihtunut kesken kuvauksen (onpi Nikon D70) eikä ISO vaihtunut tai muutakaan. Ylemmässä sumu oli mallia hernerokka ja alemmassa aurinko alkoi jo pureutua sumun läpi.

Kohiseeko D70 todellakin noin paljon.. jaiks. Mikäs ISO lukema oli käytössä, yli 400?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
grumby sanoi:
Kohiseeko D70 todellakin noin paljon.. jaiks. Mikäs ISO lukema oli käytössä, yli 400?
Täällähän on kohina-allergista porukkaa:D
Ja ei, D70 ei kohise noin paljon. ISO oli 200. Kiinteänä. Tuo kohina on aikaansaatu photoshopilla.
Kuten mainitsinkin, sumu oli tosi sakea, joten alkuperäisessä ei näkynyt juuri muuta kuin harmaata, joten photoshoppasin niin, että tuli muutakin kuin harmaata näkyville.
Ehkä minä olen pervo, mutta minusta kohinakin voi sopia joihinkin kuviin.

Hubble sanoi:
Täällähän on kohina-allergista porukkaa:D
Ja ei, D70 ei kohise noin paljon. ISO oli 200. Kiinteänä. Tuo kohina on aikaansaatu photoshopilla.
Kuten mainitsinkin, sumu oli tosi sakea, joten alkuperäisessä ei näkynyt juuri muuta kuin harmaata, joten photoshoppasin niin, että tuli muutakin kuin harmaata näkyville.
Ehkä minä olen pervo, mutta minusta kohinakin voi sopia joihinkin kuviin.

En nyt niin allerginen (atshuu).:) Tuossa vaan shopattu kohina syö kuvan harvoja yksityiskohtia pahasti.

Back
Ylös Bottom