Sumo- vastaan kapee maastaveto

Oon vetäny maastavetoo kapella ja levellä asennolla vuoroviikoin. Molemmissa painoa nousee suht koht samat määrät. Kuitenkin levee asento tuntuu ottavan enempi jalkahauikseen. Mitenkäs muilla, onko samaa huomannu vai onko mulla vaan jakahauis rajoittava tekijä?
Jos täällä jalkahauis reenautuu täysin niin en muuta sille viittis ottaa. Reenaatteko jalkahauikset erikseen lisäksi esim. jalkahauis telineessä?

Mun ruumiinrakenne ei välttämättä oo maastavetoon ideaalinen. (suorat hartia ja lyhyet kädet eli aika alhaalta joutuu alottamaan) Eli siinä mielessä kai sumo puris paremmin noin pitkällä tähtäyksellä?

Maksiminostoissa mulla sormet pettää ja sarjanostojakaan ei voi juur kolmee enempää ottaa ku jo sormet lipee. Mitään hyvää lääkettä tähän? Jäyköhköt sormipuristimet oon ostanu.

Ote pettää vaikka käytät mankkaa ja ristiotetta? Itsellä myös ongelmaa sormien pidon kanssa mutta nuo riittävät ratkaisemaan sen. 5*5 sarjoissa joudun neljännen sarjan kohdalla vaihtamaan ristiotteeseen, pikkuhiljaa ne sormetkin ovat kuitenkin kehittyneet.

Willie sanoi:
Ote pettää vaikka käytät mankkaa ja ristiotetta?

Salilla missä reenaan ei saa käyttää mankkaa joten tanko on liukkaan puoleinen. (ns. ´´jupisali´´ mutta muutakaan ei ole lähistöllä) Käytän ristiotetta, tasaottella tanko rullais pois käsistä tokassa sarjassa. Parissa vikassa sajassa pitää käyttää siteitä. En viittis jättää siteitä pois ja reenata maastavedolla vaan sormia.

mä lipeen...

Kiuaskivi sanoi:
Salilla missä reenaan ei saa käyttää mankkaa joten tanko on liukkaan puoleinen. (ns. ´´jupisali´´ mutta muutakaan ei ole lähistöllä) Käytän ristiotetta, tasaottella tanko rullais pois käsistä tokassa sarjassa. Parissa vikassa sajassa pitää käyttää siteitä. En viittis jättää siteitä pois ja reenata maastavedolla vaan sormia.

Mun on ihan turha nykiä ilman magnesiumia, hikiset kädet + rasvainen tanko=painot maahan. Mutta ku vetäsee Mg:t käsiin nii paino kuin paino pysyy, mutta ei välttämättä nouse ;)

:kippis1:

Mites toi leveältä vetävien ruumiinrakenne, sopiiko sumo-veto paremmin pitkäselkäiselle ja lyhytjalkaiselle nostajalle?

Btw, näin kisiksessä sellainen about 20 v. - ei tod. mikään kaappi- jätkän vetävän maasta 300 kg juuri tuolla sumolla. Jengi kyyläs hiukan ;-)

Sumovetohan ottaa kyllä aika mukavasti takareisiin, pakaroihin ja lähentäjiin.. Vahvasta keskivartalosta on kyllä hyötyä sumoon, joten kovaa kylki ja vatsa treeniä. Myös etukyykystä ja suorinjaloin maastavedosta on paljon apua..

Itsellä sumotyyli ainakin repii sisäreisiä aivan hulluna.....joten pysyn kapeassa.

Back
Ylös Bottom