Summer Up 6-7.7.2012, Mukkulanranta, Lahti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
http://www.summerup.fi/etusivu/

Mitenkäs tänä vuonna, onkos paljon porukkaa menossa mestoille? Itse olen tänäkin vuonna lähdössä, viime vuonna oli niin hiton hauskat kinkerit. Tosin tuosta kahdesta lavasta ja päällekkäin menevistä keikoista en kauheasti syty.

Perjantai:
ED Stage
15:30 Solonen & Kosola
16:50 Gracias
17.40 Ruudolf
19:10 Ruger Hauer
20:35 Petri Nygård

Marli Juissi Stage
15:45 Notkea Rotta
16:50 Raappana
18:20 JVG
19:50 Elokuu
21:30 GG Caravan
23:00 Jukka Poika & Sound Explosion Band

Lauantai:
ED Stage
13:30 Kuningasidea
14:40 Veljenpojat
16:10 Chebaleba
17:40 Brädi
18:40 Aste
20:00 Fintelligens

Marli Juissi Stage
13:50 Redrama
15:20 Mikael Gabriel
16:50 Timo Pieni Huijaus
18:20 Asa
19:50 Cheek
20:50 Mohombi
22:10 Kapasiteettiyksikkö

Siellä nähdään!

Raappana, Jukka Poika ja tietenkin PETRIIIII!! Perjantaina siis menossa :D

Olisin niin halunnut päästä tänä vuonna juurikin Petriä, JVG:tä, Fintelligenssiä ja Astetta (ja muita) :D kuuntelemaan! Ärsyttää, kun on töitä niin ei pysty. Ensi vuonna pakko päästä!

ps. Täysin turha posti.

Järkkärinä osallistun. Kattokaaki ettei tarvi ketää täältä kantaa ulos ;)

Messissä kaks päevää ! Liiton kautta sain ilmaseks liput. Eli en oo turhaan maksanu jäsenmaksuja neljää vuotta.

Oon (m/b)ulkvistin pakkis-summerup-meetissä mukana.

Messissä kaks päevää ! Liiton kautta sain ilmaseks liput. Eli en oo turhaan maksanu jäsenmaksuja neljää vuotta.

Oon (m/b)ulkvistin pakkis-summerup-meetissä mukana.

heh äijä jakso kirjottaa mun paskan nikin. Noo mä oon kyllä mukana Ephen ja teuden miitissä/treffeillä ettei nyt työnnetä minua miksikään miittijärjestäksi, mutta sekaan vaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hohohoo, Arskoja tosiaan :D Tosiaan, ei meillä mitään privamiittiä tai mitään ole, kaikki vain mukaan! Pitää vain sopia jokin paikka ja aika, ei mitään hajua miltä äijät näyttää, paitsi Ephestä jonkunlaiset muistikuvat :D

Jos näette blondia uunoo jolla on härskejä kuvia kropassa ja pirunmoinen blingi nii morjestakaa, tai jos se on sammunu ni herätelkää :)

Mulla kun on jo semipitkä tukka ni pitäis olla vielä nahkatakki missä on vitusti niittii, WASP-hihamerkki, Kiss-selkälippu, jonka alla lukee "Haistakaa vittu!" ni jengi tunnistais.
Tai sit ranneke mis on vittu viis rivii niittii, nahkahousut, Iron Maiden-selkälippu jonka yllä lukee "Haistakaa vittu!"
Nii tai ehkä luotivyö ja vitusti niittii, Purple-hihamerkki, Judas Priest-selkälippu jonka vieressä lukee "Haistakaa vittu!"

Ois ollu mahis lähtee ilmaiseksi Summer Uppiin, mutta monet noista esiintyjistä näin jo BoomBox-festareilla. Teen tämän viikonlopun ylitöitä, hyötyy enempi ;)

Pitäkäähän hauskaa!

Miten voi olla näin pahvi? Lähettii jo liikkeelle ja olin koko päivän kattellu noita lippuja ja ajatellu et noi on otettava lähties mukaa, mut ei, en muistanu :D No onneks alueelle ei oo ku sen 8km tai jotain ni ei ressiä. Eiköhän raappanaan ehdi hienosti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom