Suksialet pääkaupunkiseudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 123jippo
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan huomannut reiluja suksien alemyyntejä pääkaupunkiseudulla? Kahdet aikuisten ja yhdet lasten luistelusuksipaketit olis tarve hommata. Jos olet nähnyt jossain niin kerro.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
123jippo sanoi:
Onko kukaan huomannut reiluja suksien alemyyntejä pääkaupunkiseudulla? Kahdet aikuisten ja yhdet lasten luistelusuksipaketit olis tarve hommata. Jos olet nähnyt jossain niin kerro.
Multa saat puoli ilmaiseksi luistelu sukset,sauvat ja monot.Viime talvena kävin 5 kertaa kokeilemassa ja se riitti taas 15 vuotta eteetnpäin.mailaa jos kiinnostaa....havana@luukku.com

Kiitos tarjouksesta. Ei vaan nuo meijän mitat oikein natsaa :)

123jippo sanoi:
Kiitos tarjouksesta. Ei vaan nuo meijän mitat oikein natsaa :)
No ei näköjään.Mitenkähän toi pituus vaikuttaa,kun viime talvena mulla paino oli tossa 96kg tuntumassa.Jääköhän ne liian lyhyiksi...no mut...jos haluat selvittää ton niin täältä löytyy...Palellaa. :rock:

Juu painon puolesta olis aika hyvät :D. Sukset mulla pitäs suositusten mukaan olla 190-200 cm, sauvat 160-165cm ja monot miesten monot eli semmonen 47-48.

Kesportit myy suksia puoleen hintaan tähän aikaan vuodesta. Mallistot tosin alkaa olemaan kortilla.

123jippo sanoi:
Juu painon puolesta olis aika hyvät :D. Sukset mulla pitäs suositusten mukaan olla 190-200 cm, sauvat 160-165cm ja monot miesten monot eli semmonen 47-48.

Luistelusuksia hankkimassa? Sukset tulee painon, ei pituuden mukaan. Ainakin kun itse ostin luistelusukset, niin myyjä mittasi sellaisella painemittarilla suksien jäykkyyden meikälle oikeaksi. Haastavaa vaan on, että nyt ei saisi paino nousta eikä pudota kovin paljoa, tulee muuten uusien suksien hankkiminen ajankohtaiseksi. Sauvoiksi ottaisin (ja otinkin) 165-170cm. Nuo sun speksit kuulostaa enemmän perinteisen kamppeilta?

Hirveät monot sulla :D Mulla on 46 ja nekin tuntuu joskus hieman löysiltä. Mitään villasukkavaraahan noihin ei tarvi jättää.

btw. urheiluliikkeistä on joskus hankala ostaa kamppeita, jos ei itse tiedä mitä haluaa ja tarvitsee. Moni myyjä voi vaikuttaa tietävältä, mutta onkin oikeasti täysi spede. Pitäisikin ensin tarkastaa harrastaako se myyjä itse esim. hiihtoa. Jos ei, niin tuskin se suksistakaan sen enempää tajuaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom