Suht taitavia poikia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hupa
  • Aloitettu Aloitettu
Näitä temppuvideoita löytyy paljon lisää osoitteesta http://www.bilang.com/

Edit. Joku ihmetteli jossain threadissa, miten se leuanveto vaakatasossa tehdään. Liitteenä kuva aloitusasennosta.

Liitteet

• leuanveto.webp
    leuanveto.webp
    18,3 KB · Katsottu: 2 077
Ei helvata mitä ninjoja! Minäkin haluan! :itku:

Nää jannut on kyllä jotain aivan uskomatonta :worship: . Joskus imuttelin Kazaalta aika monta tän tyyppistä klippiä ja niitä tuijottelin monttu auki. Sattuiskohan joku tietämään jotain nettisivua, jossa tällasia olis kanssa lisää?

Hienoo meininkiä. Vittuku porukat ois pentuna pistänny sinne telinevoimisteluun, ni vois itekki joskus osata tommosta. ;)

Siis mä oon kateellinen noille.

Ihan saatanan makeeta, oon kattonut ton varmaan 7 kertaa.
Varmaan pirun siistii tehä tollasta, kun osaa.
Kuva koko ruudun kokoseks ja äänet kaakkoon... (kylmiä väreitä)... :hyper:

Pisti silmään että tuommonen ninjailu on ilmeisesti huomattavasti helpompaa lyhyemmille ihmisille, tuolla videolla heiluvien samuraitten keskimitta on varmaan lähempänä 170 senttiä. Nytkös se vasta masentaakin, mitähän maksaa säärien amputointi... :jahas:

Juha1 sanoi:
[provo]Ei tommoset pitkään tappelussa pärjäisi.. [/provo]
Juha, ei noi kaverit mitään taistelutaitojaan esittele, vaan akrobatiaa. Ne voltit ja spinnit ja trampoliinitemput ovat juuri sitä, temppuja, mutta katopa videoilta, miten nopeasti kaveri tekee tavallisen kiertopotkun tai jalkapyyhkäisyn. Vaikka noi volttipotkut näyttääkin heppoisilta, ni uskon kyl että "oikealla" tekniikalla potkiessa kavereiden potkuissa on voimaakin.

Pirun siistejä nuo temput. Mieleen jäi varsinkin se kohta siinä aika lopussa kun ne kaikki hyppäs yhtäaikaa taaksepäin voltit siitä seinästä. Sillä yhdellä kaverilla on aivan mieletön se voltti. Oon kattonu sen kohdan jo joku 10 kertaa. Niin ja musiikki sopi tuohon erinomaisesti.

Back
Ylös Bottom