SubTV: Buffy, Vamppyyrintappaja marathon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
En tiedä kiinnostaako ketään, mua ei ainakaan, mutta postaan nyt kun tommoinen on tulossa pääsiäisenä, alkaa yöllä.

Amerikkalainen teininuorison kauhusarja. - Neljän yön sarjamaraton alkaa! Sarjasta nähdään uusintana kaikki 3. tuotantokauden jaksot (yhteensä 22 kpl).

S220335.jpg

Tuo "teininuorison kauhusarja" tekee vääryyttä ihan oikeasti parhaimmalle tv-sarjalle koskaan. Tuo eka jakso ei ole sarjan parasta antia,mutta katsokaa kaikki mitä käsiinne saatte.

Buffy rokkaa! Suosittelen että katsotte ainakin 4 ekaa jaksoa tuosta kolmannesta kaudesta. Jos sitten ei iske, niin ei vaan iske. Useimmille iskenee.
Itse olen kaikki Buffyn jaksot jo katsonut, niin mitäpä sitä valvomaan.

SMG :nolo: :love: :haart:

Buffy

Itsekin kaikki Buffyn 7 tuotantokautta 4-6 kertaa läpi tahkonneena tunnustan
olevani pahassa koukussa Sarahiin :nolo: ja vielä eritoten Buffyn roolissa :haart:
Kyseinen sarja on kaikilta ominaisuuksiltaan muutenkin niin hyvä kuin vain
osaan kuvitella mahdolliseksi, juoni, hahmot, musiikki jne.

Buffyn spin-off sarja "Angel" ei sitten olekkaan enää ihan samaa tasoa mutta
kaikki Buffyt nähneenä sitäkin katsoo todella mielellään.
Buffyn parhaat tuotantokaudet ovat ehdottomasti 2 ja 3. ja sattumalta myös
Angelissa parhaat kaudet ovat 2 ja 3..

Buffy ja Angel ovat molemmat sellaisia sarjoja, että jos niistä haluaa saada lähellekkään kaiken irti niin on täytynyt kyllä nähdä myös aikaisemmat jaksot, koska vaikka useassa jaksossa on oma "pikku"tarinansa (varsinkin varhaisimmissa tuotantokausissa) niin silti jokaisessa jaksossa edetään VÄHINTÄÄN hieman sarjan isomman kaavan pääjuonessa.

Buffyssa on kaikkea sopivassa suhteessa: komediaa, draamaa, jännitystä, toimintaa, ja ah, tietysti romantiikkaa :love: :itku:
Eli nyt vaan kaikki mars mars ostamaan kaudet 1-7 dvd-bokseina, on sen arvoista!
Ja taitaapa myös helsingin kirjastoista saada lainattua dvd:nä tuota.
( http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=Buffy&Submit.x=47&Submit.y=17&m=g&l=&Da=&Db=&b=&SORT=D )

np. Nerf Herder - Buffy theme :rock:

ei liity asiaan mitenkää mut tuli tosta mieleen et joku aika sitten tuli star trek matarooni. se oli hupia se ku subilta ei tullu muutaku star trekkiä.

Paras sarja ikinä. Ei tosta kyllä tajua mitään, jos katsoo vaan yhden jakson. Henkilöhahmojen kehittyminen ja niiden väliset suhteet kirjoitetaan niin pitkällä aikavälillä, että jotain kymmenen pitää tsiigata, että osaa muodostaa jonkinlaisen kuvan. Buffyssä ei kannata mennä siihen harhaan, että se näyttää muotokielensä takia joltain Beverly Hills 90210 paskalta. Kyseessä on ironiaa ja aikuistumisen metaforaa. Huikeaa draamaa. Mailman parasta dialogia, nerokasta (ettenkö sanoisi postmodernia) käsikirjoittamista ja tuotantokaudesta tuotantokauteen kirurgin tarkalla veitsellä ohjattuja jaksoja. Se mihin mä jäin koukkuun oli se pitkän linjan kehystarina. Ei yksittäiset jaksot. Ykkönen ja nelonen (se missä on se ihme palasista koottu frankenstain pääpahiksena, muistinkohan oikein) on musta paskimmat tuotantokaudet. Kaikki muut on hyviä. Mun mielestä jos tykkää Shieldistä, ei voi olla pitämättä Buffystä. Ei kannata antaa sen muotokielen huijata.

Rinkku-setä suosittelee ja antaa Hellmouthille, Spikelle ja kumppaneille :5:

Buffy on hyvä sarja, mutta mielestäni Angel on parempi(jos unohdetaan osa season 1 jaksoista ja koko Jasmine juttu). Jotenkin Angelissa on synkeämpi tunnelma, tosin se saattoi johtua Darling Violetan tekemästä mahtavasta themestä(yksi parhaista biiseistä ikinä :rock: )

Spike/Illyria leffaa odotellessa ja mahdollista Faith :kuola: spin-offia.

Buffy on oikeasti hyvä sarja. Täytyy tunnustaa, että suunnilleen kaikki jaksot sitä aikanaan kattelin, mitkä tuli tv:stä. Ohjelmaa jossa on SMG ei voi olla katsomatta saati, kun se on vielä höystetty hyvillä dialogeilla ja tapahtumilla. Buffy rocks. :rock:
Ps. En taida katsoa maratonia, kun olen kerta 3 tuotantokauden jaksot nähnyt.

~Voimariini ~ sanoi:
Ps. En taida katsoa maratonia, kun olen kerta 3 tuotantokauden jaksot nähnyt.

Hyvä sarja, pitää kyllä kattoo joskus dvd:tä kokonaisuudessaan kun on aikaa.

Ps. En taida itsekkään kattoo maratonia, kun ehti toi pääsiäinenki jo mennä ;)

kilpi sanoi:
Hyvä sarja, pitää kyllä kattoo joskus dvd:tä kokonaisuudessaan kun on aikaa.

Ps. En taida itsekkään kattoo maratonia, kun ehti toi pääsiäinenki jo mennä ;)
:hyper: :lol2:
En huomannukkaan, että tämä oli viime maaliskuulta viime pääsiäisenä mennyttä maratonia on vaikea katsoa. :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep jep, täällä myös Buffy-fani.. vaikka olenkin naispuolinen ja lähemmäs kolmekymmentä, niin kyllä tämä on yksi parhaita sarjoja ikinä! Olenkin usein sanonut että minulla on sellainen teinipojan maku näiden ohjelmien ja elokuvien suhteen, kaikki scifi ja kauhu uppoaa.. ja X-men lehtikin on meikäläiselle tullut.
Mitä muuten tapahtui Angelin viimeisessä jaksossa, on jälkeenpäin harmittanut kun jäi katsomatta. Vapauttakaa epätietoisuudesta jos vaan voitte!

Buffyhan oli varsin seksikäs ohjelma. Kunnes Faith as in Eliza Dushku aka Tru Calling sai oman ohjelman.
Faith>Buffy

hinkuvinku sanoi:
Jep jep, täällä myös Buffy-fani.. vaikka olenkin naispuolinen ja lähemmäs kolmekymmentä, niin kyllä tämä on yksi parhaita sarjoja ikinä! Olenkin usein sanonut että minulla on sellainen teinipojan maku näiden ohjelmien ja elokuvien suhteen, kaikki scifi ja kauhu uppoaa.. ja X-men lehtikin on meikäläiselle tullut.
Mitä muuten tapahtui Angelin viimeisessä jaksossa, on jälkeenpäin harmittanut kun jäi katsomatta. Vapauttakaa epätietoisuudesta jos vaan voitte!
Tossa on siitä vikasta jaksosta "Not Fade Away"
http://www.entertainment-geekly.com/web/general/may2004/Angel_NotFade

Back
Ylös Bottom