Strikeforce: ShoMMA 2

Seuraava eventti jo tulossa elikkä tänään

Joey Villasenor vs. Evangelista Santos
Jorge Gurgel vs. Conor Heun
Women's bout (135lbs):Shayna Baszler vs. Sarah Kaufman
Corey Devela vs. Luke Rockhold
Nick Thompson vs. Tim Kennedy

Non-televised Bouts:

Duane Ludwig vs. Lyle Beerbohm
Dennis Hallman vs. Cedric Marks

Oikeastaan Cyborgia, Goatia ja Ludwigia jaksaa katsoa en nyt noista muista niin.. paitsi tietenkin Gurgel joka näyttää otteluissaan aina upeaa mattotyöskentelyä :rock:

paitsi tietenkin Gurgel joka näyttää otteluissaan aina upeaa mattotyöskentelyä :rock:
Toivottavasti Gurgel tosiaan herää nyt ja käyttää edes pikkasen niitä mattoskillssejään. :E

Eipä ihan hirveesti herätä tunteita tämä kortti, mutta kyllä se pitää silti ihmetellä.

Niin no en nyt tiedä olisko tästä nyt ihan omaa ketjua pitänyt tehdä, mutta tulipa nyt tehtyä. Sen verran pieni eventti että monelta varmaa jäisi huomaamatta.

Mä muistelin, että Cyborg olis ollu vähä kovempi pystymies. Yllättävänkin tönkkö. Potkut oli kovia niiku Chute Boxen kavereilla yleensäkkin. Smoking Joe vei mun mielestä selvemmin ku split decisionilla, mutta oikeeseen osoitteeseen meni kuitenkin.

Gurgel vs Heun oli kyllä ihan viihdyttävä matsi. Kak black belttiä kickboxas. Heunilla kyllä kova leuka. En vaan ymmärrä kuinka tyhmä Gurgel voi edes olla. Mun mielestä Heun oli useemmin ku kerran ihan vati sekasin jaloillaan ja äijä vaan ihmettelee eikä mene lopettamaan.

Kennedy vs Thompson oli hyvää mattonujuamista. Ihmettelin ku Pat Miletich sano Thompsonia top10 kaveriks maailmassa. En oo ennen koko kaverista kuullukkaan. :E

Joku mode vois heittää spoilerivaroituksen topikkiin. Jaksa tagittaa.

Goat ei kyllä top10 jannu ole, top20 sopinee kyllä. Kovimmilta nimiltä yleensä ottanut käkeen, mutta esim. voitto alvarezista (ainakin näin jälkikäteen tarkasteltuna) on kova meriitti.

Back
Ylös Bottom