Stikeforce: Heayweight Grand Prix Finaalil 19.5.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ap1pumXCMAArMYX.jpg:large

Viime viikon paskamyrskyn takia tämä eventti jäänyt vähän vähemmälle huomiolle, mutta tosiaan viikko ennen UFC 146:ta saadan vihdoinkin päätös yli vuoden kestäneelle turnauksella. Turnaus tuskin eteni ihan niin kuin useimmat, minä mukaanlukien, olisivat toivoneet mutta ainakin finaaliksi saatiin style-wise erittäin mielenkiintoinen ottelupari. Plus Feijaon ja Kylen uusinta sekä Melendezin ja Thomsonin trilogia.

Heavyweight Grand Prix Final bout: Josh Barnett vs. Daniel Cormier
Lightweight Championship bout: Gilbert Melendez vs. Josh Thomson
Light Heavyweight bout: Rafael Cavalcante vs. Mike Kyle
Lightweight bout: Billy Evangelista vs. James Terry
Lightweight bout: Gesias Cavalcante vs. Isaac Vallie-Flagg
Welterweight bout: Bobby Voelker vs. Nah-Shon Burrell
Light Heavyweight bout: Gian Villante vs. Derrick Mehmen
Light Heavyweight bout: Virgil Zwicker vs. Guto Inocente

Meikäläänen liputtaa Cormierin voitolle, mukavan oloinen heppu ja mun mielestä mahikset on voittaa Barnetti. DC:llä on kehitystä tapahtunu joka matsin jälkee huimasti ja saas nähä mites nyt on. Barnett tuskin onnistuu kovin helpolla viemään olympiapainijaa tonttiin.

Minä tykkään Barnettista, sopivan mulkku. Toivottavasti voittaa.

Gilbertiä pidetään pilkkanaan tuolla Strikeforcessa, äkkiä UFC:hen. Thomsonilla ei ole mitään asiaa otella Melendezin kanssa. Melendez rankataan aina top3:een ja missä Thomson on? Jossain top 20 tietämillä? Melendez voisi olla UFC:ssä ottamassa matsia vyöstä.

Barnett ja Cormier on molemmat huikeita jätkiä.. Veikkaan, että Barnett vie tämän ja siittä molemmat paukahtaa UFChen.. En ihmettelis kyllä yhtään jos Cormierki voittais.

Olisi nättiä, jos Barnett ottaisi kolmannen arm-triangle kuristuksen putkeen ja kaikki samassa turnauksessa.

Veikkanpa ettei Barnett tule saamaan Cormieria tonttiin. Matsi ratkaistaan pystyssä ja Cormier vetää pidemmän korren tällä kertaa. Näkisin kuitenkin kaikenkaikkiaan tämän matsin 50-50 tai Barnett pienehkönä suosikkina.

miten tää matsi liittyy suomen ennätyksiin?

Vähän yli vuosi sitten tähän touhuun lähdettiin. Kovat oli ennakko-odotukset, oli Fedoria, Overeemia, Arlovskia, Werdumia... ja sitten nähdään Barnett vs Cormier.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän yli vuosi sitten tähän touhuun lähdettiin. Kovat oli ennakko-odotukset, oli Fedoria, Overeemia, Arlovskia, Werdumia... ja sitten nähdään Barnett vs Cormier.

Eikä haittaa yhtään, molemmat herrat on sen verran kovassa vedossa tällä hetkellä.

Kaksi parasta Strikeforce HW:tä kyllä joten todellakin ansaittua.
Fedor hävisi 3 viimeistä Strikeforce matsiaan niin ei mitään asiaa finaaliin.
Overeem otteli sen verran huonon näköisesti Werdumia vastaan ettei finaalia ansainnut eikä ole muutenkaan ketään kovia nimiä voittanut kummoisella tavalla.
Arlovski on jo aivan aivan täysin ulkona kaikesta.
Werdum hävisi Overeemille.

Barnett vs Cormier on HW matsi paras pitkään aikaan.

Kaksi parasta Strikeforce HW:tä kyllä joten todellakin ansaittua.
Fedor hävisi 3 viimeistä Strikeforce matsiaan niin ei mitään asiaa finaaliin.
Fedor oli ulkona koska hävisi turnauksessa, muilla häviöllä ole mitään merkitystä "finaalin" kannalta.

Overeem otteli sen verran huonon näköisesti Werdumia vastaan ettei finaalia ansainnut eikä ole muutenkaan ketään kovia nimiä voittanut kummoisella tavalla.
huono trolli :)

Itse veikkaan että Joshin painitaidot ovat liikaa Danny pojalle, TKO 2:nd Barnetille.

Mielenkiintoinen haastattelu varsinkin Danielin osalta. Cormierilla on kyllä positiivisella tavalla kova itseluottamus. Aina on myös mukava kuulla, kun huippuottelijat puhuu niin arvostavaan sävyyn Fedorista. Lopun piikit zuffa-zombeille osuivat myös hyvin maaliinsa.

Itse veikkaan että Joshin painitaidot ovat liikaa Danny pojalle, TKO 2:nd Barnetille.

Muuten hyvä, mutta nyt tulee vain Joshille sitä itseään parempi painija vastaan. Ja kun Danny tod.näk vie pystyäkin, niin pakko nähdä Cormiel selvähkönä suosikkina.

Jontte89 jaksaa yllättää melkein joka kerta kun lukee hänen viiltäviä & vedenpitäviä analyysejään. :)

Mutta silti todella huono trolli kuten ylläkin sanottiin jo.

Itse löisin rahani Roidnetille vaikka kuin olympiapainija Cormier onkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom