Steffi Klopp (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Taas nää kommentit menee tälle linjalle...

Satuin näkemään Steffin yhdessä Talkshowssa (RTL tai SAT1) n. puolivuotta sitten. Jäi jotenkin mielettömän symppis vaikutelma, molemmat jalat tukevasti maassa.
Kertoili tekemisistään tosi vähättelevään sävyyn ja ei mitenkään hehkuttanut treenaamistaan ja syömisiään/diettiään. Normaalia elämää viettävä ihminen, joka vähän siinä sivussa "kuntoilee".
Ei todellakaan siihen tyylin kuinka, esim. Marianne Kiukkonen kotomaassamme aikoinaan haki julkisuutta.
Ei siis mitään Mariannea vastaan, mutta hän nyt vaan tuli esimerkkinä ensin mieleen.

Nyrkki sanoi:
Tollanen nainen ei ole enää todellakaan hyvän näköinen :urjo:

Tuskin Markuksellakaan on naisten mielestä mikään ihannekroppa

bild01.jpg

mun mielestä tuo on hyvännäkönen, ei oo testonaamaa (vielä) ja hyvässä kunnossa! rumia on imo ne naisbodarit joilla on nähtävästi testojen takia kasvot menneet miehekkään näköisiksi, poskipäät jne. Tsiiiis ... sehän ei tietenkään lihaskuntoa huononna mutta enivei.

Mun mielestä modet vois jo ihan hyvin alkaa poistamaan noita iänikuisia turhia "Yäk ku ruma en panis" -viestejä. Ainakin tällä osiolla, kun nyt kuitenkin puhutaan kilpailevista kehonrakentajista. :wall:

Juu ihan totta kyllä. aina joku heittää sen "bodaus ei kyllä oo naisten laji imo HYi yäk" :)

Jeps, jätetään nämä panisin/en panis -jutut muille saiteille. Toisia kiinnostaa bodarimuijat toisia ei. Ei sitä dissaista tarvitse aina kailottaa, jos jollakin muijalla on lihasta ja kireyttä enemmän kuin pakkiksen keskimääräisellä ukolla!

Tosi komee kroppa... hurjat kintut ja selkä. Varsinki tuo tuplahauberit -takaa posetus on erittäin näyttävä. Hyvässä tasapainossa musselit. Rinnassa sais ehkä olla vähän lisää biffiä. Hieno saavutus tuollainen keho 25-vuotiaalta naiselta! Toivottavasti saa ammattilaiskortin jossain vaiheessa.

ps. :kuola: Triidin nimi pitäis olla laatua pojille#n

PMLats sanoi:
Mun mielestä modet vois jo ihan hyvin alkaa poistamaan noita iänikuisia turhia "Yäk ku ruma en panis" -viestejä. Ainakin tällä osiolla, kun nyt kuitenkin puhutaan kilpailevista kehonrakentajista. :wall:

Juu, sensuuria vaan peliin. Ja kaikki negatiiviset kommentitko pitäis poistaa? :rolleyes:

Back
Ylös Bottom