Steen1 julkaisee uuden albumin 25.3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peeveli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Albumin nimi: Runoja kontrollihuoneesta.

Kappalelista Wikipedian mukaan:

1. Intro
2. Kaapissa on natsi
3. R.I.P Aids-Timppa ja Mats
4. Puuhamaa
5. Kelaa (mukana Asa)
6. Sananvapauden väärinkäyttäjät (mukana Pyhimys)
7. Käyttöohje
8. Mä en ole enää töissä täällä
9. Muistilappuja
10. Seitsemän vuotta
11. Sinä

Myspace sivulla jotain pätkää, jotka ei ainakaa vielä itseä vakuuttaneet. Innolla odotetaan mitä on luvassa :).

Hyvä levy Stenkalta. Tasaisen tappavaa tuotantoa. Ainoa mikä ton uuden levyn kanssa mättää on se ettei biisien nimiä löydy netistä vaan kun rippaa koneelle niin biisit plus skitit =21 raitaa ja levyn takakannessa on nimettynä vain 11.
Sitten jos tuon rippaa peeceellä/winampilla niin biisin nimistä muodostuu runo mutta edelleenkään ei ole niitä oikeita nimiä...
Hieman väärä kohderyhmä jolle aukoa päätään on ne jotka levyjä ostaa vielä nykypäivänä.
Mutta yhtä kaikki hyvä levy ja tää on vaan ulkomusiikillista nipotusta.

Mä en oikeen oo tykänny näistä mitä oon uudelta levyltä kuullut..

Hyvä levy Stenkalta. Tasaisen tappavaa tuotantoa. Ainoa mikä ton uuden levyn kanssa mättää on se ettei biisien nimiä löydy netistä vaan kun rippaa koneelle niin biisit plus skitit =21 raitaa ja levyn takakannessa on nimettynä vain 11.
Sitten jos tuon rippaa peeceellä/winampilla niin biisin nimistä muodostuu runo mutta edelleenkään ei ole niitä oikeita nimiä...
Hieman väärä kohderyhmä jolle aukoa päätään on ne jotka levyjä ostaa vielä nykypäivänä.
Mutta yhtä kaikki hyvä levy ja tää on vaan ulkomusiikillista nipotusta.
Tai sitten katsot listan täältä ja kirjoittelet itse biisien nimet tiedostoihin: http://www.steen1.com/musiikki.php

Mistä muodostuu runo? O.o

Stenkka oli ton polton kämmänny, ihan inhimillistä, ei siis mitään pään aukomista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sanoitukset varmaan pyörii taas samojen teemojen ympärillä? Itse alkoi jo vähän puuduttamaan toi toinen levy.

Mistä muodostuu runo? O.o

Stenkka oli ton polton kämmänny, ihan inhimillistä, ei siis mitään pään aukomista.

No vituttaa toi silti noiden piisien kanssa arpominen. Basson foorumille joku oli postannu kuvan
487924946.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom