Steelfest open air 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 1987
  • Aloitettu Aloitettu
15-16.5.2015 Hyvinkää Villatehdas.

NOKTURNAL MORTUM (UKR)
DARK FUNERAL (SWE)
Exclusive show, Featuring debut mcd “Dark Funeral” & “Secrets of the black arts” album
TEMNOZOR (RUS)
ASPHYX (NL)
SATANIC WARMASTER
ANAAL NATHRAKH (GB)
MELECHESH (ISR)
DEMILICH
KETZER (GER)
SVARTTJERN (NOR)
SARGEIST
SOTAJUMALA
KAWIR (GRE)
WYRD
VORUM
COSMIC CHURCH
AXEGRESSOR
MOR DAGOR (GER)
DIM AURA (ISR)
WINTERFRONT (CRO)

banneri.webp

Anaal Nathrakh & Sotajumala :rock: .

Jos nyt vihdoinkin se Nokturnal Mortum... Neljä vuotta sitten en selvinnyt keikkapaikalle asti ja viime vuoden Steelfestin keikan ne peruivat. Mä olen odottanut jo ikuisuuden, kädet ristissä nyt :D Temnozor, Sargeist ja Melechesh kiinnostaa myös. Tästä tulee varmasti hyvä :rock:

Hmm, olisihan tuolla Asphyx, Demilich, Vorum ja Sotajumala hyviä kuolometallibändejä. Ratkaisu lähdöstä pitäisi varmaan tehdä joutuin, koska eiköhän Steelfest taas myy loppuun.

Moonsorrow mukana.

Perjantaina 15.5.2015:
Dark Funeral (SWE), Temnozor (RUS), Satanic Warmaster (FIN), Demilich (FIN), Ketzer (GER), Vorum (FIN), Axegressor (FIN), Mor Dagor (GER), Dim Aura (ISR), Evil Angel (FIN), Unleashed (SWE)

Lauantaina 16.5.2015:
Nocturnal Mortum (UKR), Asphyx (NL), Svarttjern (NOR), Sargeist (FIN), Sotajumala (FIN), Kawir (GRE), Wyrd (FIN), Cosmic Church (FIN), Winterfront (CRO), Coprolith (FIN), Torture Killer (FIN), Moonsorrow (FIN), Dead Congregation (GRE)

Huh huh mitkä 2 päivää taas kerran. Tänä vuonna tuntui deathmetal bändit olevan kovassa vireessä sen verran huikeat setit toimitti Demilich,Sotajumala,Torture killer ja Vorum. Wyrdistä en ollut kuullut ennen festejä mitään mutta pakko perehtyä bändiin.
Olutvalikoima oli hyvä tänä vuonna Hoegaarden pelasti mun viikonlopun.

Hyvä festari, ainuttakaan bändiä en katsonut. Mutta täytyypä kehaista muuten miten hyvät sapuskat ja juomat oli paikan päällä... :D

Back
Ylös Bottom