SteelFest Open Air 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Byrd
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi metallifestivaali Steelfest Open Air avaa ensi vuoden festarikesän. Tapahtuma järjestetään Hyvinkään Villatehtaan alueella 18.-19. toukokuuta. Lisätietoja osoitteesta www.steelfest.fi

Esiintyjäkaarti:

Entombed
The Crown
Impaled Nazarene
Sotajumala
A.R.G.
Enochian Crescent
Deathchain
Cavus
Sagrilegious Impalement
Corpsessed
Forced Kill
Saattue
Hellboozer Union
Sawhill Sacrifice
XIII
Ominous

Ennakkoliput:
2 päivää 48€ (portilta 55€)
1 päivä 35€ (portilta 40€)

Liput myynnissä Lippupalvelussa ja Tiketissä.

Festivaali on sallittu kaikenikäisille.

Lisäyksiä:

Valoton
Azaghal
Torture Killer ( :rock: ) ja Axegressor lopetusklubille, mä oon niin menossa sinnekin!

Steelfestillä on niin loistava bänditarjonta, että ostin porvarityyliin lippu- ja hotellihuonepaketin. Forced Killin näin viime vuonna Vastavirralla ja tykkäsin kovasti, Deathchain, A.R.G. ja Sotajumala ovat vanhoja suosikkeja (jumalauta, A.R.G.n näin ekan kerran joskus 1990 paikkeilla Kiuruveden nuorisotalolla! :D ), kuten myös Entombed ja The Crown. Onneksi Torture Killer on taas voimissaan ja aktivoitunut, heidän kiinnittäminen loppuklubille oli piste iin päälle. Noista bläkkisbändeistä en niin välitä, joten voin niiden aikana huilia, syödä, käydä vessassa jne. Niinno impukat voisi fetissimielessä ehkä tsekata, kun viimeksi näin sitäkin poppoota joskus yli 20v sitten esim. Paltamon nuokkarilla ja Kuopion kierrätyskeskuksella keikoilla.

Perjantai 18.5.2012
22:30 entombed(swe)
21:15 impaled nazarene
20:15 deathchain
19:15 a.r.g.
18:15 azaghal
17:30 valoton
16:45 ominous
16:00 hellboozer union

lauantai 19.5.2012
22:30 the crown (swe)
20:45 taake (nor)
19:45 sotajumala
18:45 enochian crescent
17:45 sacrilegious impalement
16:45 cavus
16:00 corpsessed
15:15 sawhill sacrifice

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, hyvät hippalot oli! Corpsessed kiskaisi niin kovan keikan, että meni mun näkemistä death metal keikoista top kolmoseen! :rock: (pitää lisätä, että tässä vähän päälle 20v aikana olen jokusen kuolometallikeikan kerennyt tsekata, mm. Dismember, Entombed muutamankin kerran, Grave, Vader, Morbid Angel, Behemoth, aikoinaan suomalaisista Xysma, Disgrace ja Mordicus, nyttemmin mm. Napoleon Skullfukk, Lie in Ruins ja Stench of Decay) Myös The Crown, A.R.G. (seuratkaapa, jotka tykkäätte, voipi kohta tulla hyviä uutisia ;) ), Deathchain, Forced Kill ja Torture Killer vakuuttivat. Sotajumala ei nyt oikein iskenyt. Ehkä Mynnin liika vitsailu vesitti heidän settiään mulle. Bläkkisbändien aikana joko söin tai join, minä kun en niistä niin perusta. Perjantaina oli niin perkeleen kylmä, että Entombedin seuraaminen jäi nyt aika vähälle.

Back
Ylös Bottom