Steelfest 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvinkääläinen pieni, mutta hyvä äärimetallifestari Steelfest on julkistanut ensimmäisiä esiintyjiä. Eli:
Primordial (IRL), Inquisition (USA), Deströyer 666 (NED), Vader (POL),
Nokturnal Mortum (UKR), Aura Noir (NOR), Urfaust (NED), Aeternus (NOR),
Baptism (FIN), Djevel (NOR), Desolate Shrine (FIN), Alghazanth (FIN),
Raven Woods (TUR), Mustan Kuun Lapset (FIN), Lantern (FIN), Maveth (FIN)

Siitä lisää tietoa:
Steelfest Open Air-Etusivu

- - - Updated - - -

Toivottavasti ottavat lisää death metallia ja rässiä. Mun makuun tuossa on nyt ihan liikaa bläkkistä, vaikka Alghazanth olisikin kiinnostava. Vader olisi saletisti taas loistava, Maveth ja Lantern myös mulle oikein kiinnostavia.

Taas ois hyvinkään reissu edessä. Ite en rässistä niin välitä, joten mun puolesta vois jatkaa nykyisellä linjalla. Tulee mitä tulee niin eiköhän loistavat festarit ole taas tiedossa.

Nyt on sellaisia pakko nähdä bändejä mukana että. Oon jostais syystä onistunut missaamaan ennemmin. Inquisition, Urfaust ja Baptism. Noi soittaa kaikki ehkä omalla tyylillään eivätkä ole ihan sitä perus-bm-menoa mitä yleensä näihin haalitaan.

KYLLÄ! Melkein hypin seinille kun kuulin tuonne tulevat bändit. Nokturnal Mortum, Inquisition, Primordial, Urfaust, Deströyer 666... :rock: Vaikka osa onkin jo nähty, niin aivan loistavan kattauksen saivat aikaan!

Lisää bändejä:
Nifelheim (SWE)
Valkyrja (SWE)
Convulse (FIN)
Manheim (CRO)

Onhan tuolla edelleen makuuni liian vähän kuoloa ja rässiä sekä liikaa bläkkistä, mutta Convulsen lisääminen pistää miettimään, koska heitti pirun kovan keikan aikoinaan Tuskan klubilla Virgin Oilissa, joten olisi kiva nähdä ja kuulla uudelleenkin. Olisihan siinä jo Vader, Maveth, Lantern ja Convulse saletisti mulle sopivia, eli tämmöiselle kulahtaneelle wanhalle hevifossiilille kai ihan riittävästi livemöykkäsäväreitä. Näin vanhana pitää olla festareilla ryypis...köh, siis huilaamiseen ja sen semmoiseen kovasti aikaa, ettei varsin nitrot lopu kesken sykähdyttävien keikkojen myötä. :D

Olipahan huikeat festarit taas kerran kiitos steelfest! Omasta mielestäni viikonlopun parasta antia oli Archgoat, Inquisition ja Primordial.

Oli mahtavaa tosiaan. Muutama "pakko nähdä" -bändi jäi näkemättä kun kavereiden kanssa seurustelu vei voiton. Loppujen lopuksi ehdittiin nähdä Deströyer 666, Inquisition, Urfaust ja Primordial. Inquisition oli kyllä parasta :rock:

Back
Ylös Bottom