Starcraft 2

Tätä on TODELLA odotettu!

Suosittelen kattomaan kyseisiltä sivuilta pelin cinematic trailer, on muuten jämäkkää blissu-laatua. Aivan uskomaton äänimaailma ja visuaalisuus huipussaan :rock:

:eek:
Tätä on odotettu. Ei varmaankaan toimi mun vanhalla rakkineella, täytyy siis alkaa säästää rahaa uutta konetta varten. Ykköstä tuli aikoinaan niin paljon pelattua niin paljon, ettei mitään rajaa. Luin sen pelin mukana tulleen vihkonkin moneen kertaan...

Onko ilmoitettu mitään päiviä tahi konevaatimuksia? Blizzun pelit yleensä olleet suht tietsikkaystävällisiä :haart:

edit. No sielläpä ne olivatkin Faqussa. Ilmestymispäivästä ei mitään tietoa eikä konevaatimuksiakaan oltu ilmoitettu. Tosin luki siellä seuraavaa:
The game will be compatible with DirectX 10, and we're still considering whether there will be exclusive DirectX 10 graphic effects, but the graphics engine will also be very scalable to ensure that a wide range of different systems will be capable of running StarCraft II.

Eli luulisi grafiikoiden vääntyvän hitaammillekin koneille. Edes jotenkin :)

Kohta on katujen varret täynnä rahapulassa olevia nörttejä, ku nöyrtyyvät pebaansa myymään, jotta saisivat kunnon koneen sc2:ta varten :lol2:

On tullu pelattua bnetissä, viimeks joskus vuos sitten. Ekan kerran bnettiin tuli eksyttyä joskus 90-luvun puolella varmaankin. On vähän äijien skillitaso noussu sitten alkuaikojen..

Joo, minäki oon muutama tuhat peliä pelannu starcraftia battlenetissä :D Pakkohankinta vaikka ei muuten tuu enää paljo mitää pelailtuakaa..

:kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: mulle starcraft2 heti omgomgomgomogmgomgogm!!!!!! Mul oli jo ikävä Queen of Bladesii. Mutarush forever:rock:

OOH ykkönen oli kyllä hiton hyvä peli! Toivottavasti on edes lähellä ykkösen tasoa! :rock:

mainitse yksi blizzardin peli joka ei ole ylittänyt odotuksia vähintään 10 kertaisesti :)

vihdoin uusi RTS warcraft 3 tilalle, 5 vuotta craftattu ja loppua ei näy :D

Toivotaan että nähdään Raynoria ja Queen of Bladesia. Tarina ja jokaisen rodun omalaatuiset yksiköt tekivät imo pelistä hyvän. Harmi vaan että jatko-osan viimeiset tehtävät oli niin vaikeita että piti koodeilla mennä että näkisi välivideot. :(

Toivotaan että nähdään Raynoria ja Queen of Bladesia. Tarina ja jokaisen rodun omalaatuiset yksiköt tekivät imo pelistä hyvän. Harmi vaan että jatko-osan viimeiset tehtävät oli niin vaikeita että piti koodeilla mennä että näkisi välivideot. :(

Kieltämättä varsinkin Omega tuntui alussa mahdottomalta mutta kärsivällisyys kuitenkin palkittiin lopussa. Vaikeuasteensäätömahdollisuuen puuttuminen mun mielestä kuitenkin hyvä juttu. Parempi vaihtoehto on palkita parhaimmat pelaajat salareilla.

Back
Ylös Bottom