Star Wars: The Old Republic

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kuinkas moni on aloittanut tämän tahkoamisen? Itselläni muutama leveli takana, ja tarina vaikuttaa ainakin mielenkiintoiselta. Questaaminen on paljon miellyttävämpää kun hahmot puhuvat ja saadaan lähikuvia. Aika näyttää jätänkö Wowin kokonaan ja siirryn pysyvästi avaruuteen. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juu perjantaina tuli aloitettua kun pääsin tuohon early access hommaan. Periatteessa WoWista on otettu toimivat hommat ja lisätty loistavia ominaisuuksia kuten companion ja dialogi systeemit. Varsinkin group dialogi flashpointeissa saa nauramaan. Itsellä tällä hetkellä 25lvl Gunslinger(darkside).

Khyl. Niman-servulla pompitaan ja peli onkin koukuttanut jo ihan kunnolla. Kyllä se Bioware vaan osaa tehdä niitä pelejä ja tarinoita. Tarina ja flashpointit vievät mukanaan.

Kotorien ystävänä tämä kiinnostaisi, mutta toisaalta mua ei nappaa noin yleisesti MMO meininki... Eli, jos haluaa pelata vaan yksinään, niin kannattaako tätä hommailla? Vai loppuuko tekeminen kesken, jos ei halua isommassa porukassa pelailla?

Zone-sarja -42%
Kotorien ystävänä tämä kiinnostaisi, mutta toisaalta mua ei nappaa noin yleisesti MMO meininki... Eli, jos haluaa pelata vaan yksinään, niin kannattaako tätä hommailla? Vai loppuuko tekeminen kesken, jos ei halua isommassa porukassa pelailla?

Peli on aika yksinpeli ystävällinen. Joka hahmolla on oma tarinansa mikä kantaa sinne 50 levelille asti joten pelattavaa kyllä riittää ainakin kuukaudeksi. Pelissä on kyllä instanceja ja heroic questeja mutta ei niitä ole pakko tehdä. Yksinään pelatessa kannattaa harkita classia joka on hyvä sooloamisessa, esim Bounty Hunter.

Niin ja Legions Of Lettow kuittaa.

Peli on aika yksinpeli ystävällinen. Joka hahmolla on oma tarinansa mikä kantaa sinne 50 levelille asti joten pelattavaa kyllä riittää ainakin kuukaudeksi. Pelissä on kyllä instanceja ja heroic questeja mutta ei niitä ole pakko tehdä. Yksinään pelatessa kannattaa harkita classia joka on hyvä sooloamisessa, esim Bounty Hunter.

Niin ja Legions Of Lettow kuittaa.

Kuulostaa hyvältä. Pitää tosissaan harkita, josko tämän hommaisi.
Mulla ei tosiaan aika ja/tai innostus riitä oikeaan MMO pelaamiseen, itse haluan pelata silloin, kun mulla on aikaa, en silloin, kun joku kilta tms. tarvitsee paikalle :D

Kuulostaa hyvältä. Pitää tosissaan harkita, josko tämän hommaisi.
Mulla ei tosiaan aika ja/tai innostus riitä oikeaan MMO pelaamiseen, itse haluan pelata silloin, kun mulla on aikaa, en silloin, kun joku kilta tms. tarvitsee paikalle :D
Olen suurimman osan pelistä vetänyt suht soolona flahspointteja sun muita lukuunottamtta, ja hyvinhän tuo on viihdyttänyt. Tuo luokkaquesti vetää ihan tosissaan mukaansa ainakin Sith Warriorin tapauksessa. Onhan tuo silti MMO eli suurin osa expasta sun muusta tulee perustehtävistä, pvp:stä yms, joissa toki tarinat ovat välillä myös ihan viihdyttäviä.

Flashpointit ovat pelin instoja/luolastoja/mitälie, joissa on yleensä vähän isompi stoori. Ovat tähän asti olleet pirun hauskoja. Osa on suht suoraviivaisia ja osassa on vähän enemmän puhetta ja tarinaa. Tykkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan siistiltä vaikuttanu, mutta eipä tuota raski pelata ku ei kuitenkaa oo aikaa kovin montaa tuntia päivässä naksutella.
Minä taas kiittelen sitä, että oma koneeni ei kykene peliä pyörittämään. Se ois goodbye sosiaalinen elämä saman tien.

Viimeksi muokattu:
Edelleen harkinnassa tämän hankkiminen, joten laitetaanpa lisää kysymystä MMORPG asiantuntijoille.

Näissä peleissä on noita erityyppisiä servereitä, niin mikähän mahtaa olla paras valinta, jos aikomus olisi pelata pääosin yksin?
Oma logiikka sanoisi, että silloin PVE olisi oikea valinta, mutta onko jotain syytä miksi pitäisi valita joku muu?

Edelleen harkinnassa tämän hankkiminen, joten laitetaanpa lisää kysymystä MMORPG asiantuntijoille.

Näissä peleissä on noita erityyppisiä servereitä, niin mikähän mahtaa olla paras valinta, jos aikomus olisi pelata pääosin yksin?
Oma logiikka sanoisi, että silloin PVE olisi oikea valinta, mutta onko jotain syytä miksi pitäisi valita joku muu?

Jatkokysymys:
Tarviiko tässä välttämättä kaveriporukan joidenkin tehtävien suorittamiseen vai löytyykö aina tarvittaessa jotain random tyyppejä mukaan isompaa porukkaa vaativiin tehtäviin?

Jatkokysymys:
Tarviiko tässä välttämättä kaveriporukan joidenkin tehtävien suorittamiseen vai löytyykö aina tarvittaessa jotain random tyyppejä mukaan isompaa porukkaa vaativiin tehtäviin?
Ainoa ero PVE:n ja PVP:n välillä on tosiaan se, että PVE-servulla saat valita voivatko vastapuolet pelaajat hyökätä kimppuusi. PVP-servulla siis on vähän enemmän kärhämiä. Joskin aika vähän on noita vihuja näkynyt matkoillani. Tosin mun vauhti on niin no-lifea näin lomaillessa, ettei liene ihmekään :D Varmaan PVE sopisi sulle paremmin jos haluat seikkaillessa keskittyä siihen pve-puoleen ilman, että joku hyppää selkään varjoista. PVP:lle on tehty nuo warzonet ja ihan oma planeetta, jossa voi riehua joskus lvl40 jälkeen.

Planeetoilla tulee vastaan Heroic 2+ ja 4+ -tehtäviä, joihin nimensä mukaisesti tarvitsee yleensä kaksi tahi enemmän sälliä. Porukkaa noihin löytyy yleensä hyvin varsinkin jos levuttaa yhtään hitaammin.

Tuli alotettua kanssa ja hyvältä vaikuttaa. Jedinä painellut menemään joku 15 tasoa ja pikku hiljaa varmaan levuttelen taas lomien jälkeen ylöspäin. Mutta kun sitä on pelannut jo kohta kymmenisen vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti MMO-pelejä, niin ei ole enää mitään kiirettä touhussa. Nautiskelee maailmasta ja tarinasta joka varsinkin on yllättänyt positiivisesti.

Nettiropejen ykkönen atm. en voi muuta sanoa. Eikä oikeastaan tule enää mieleen mitään muuta ku ehkä Fallout MMO jota haluaisin kokeilla jos se joskus tulee.

Ahto Cityssa pelaillaan lvl 19 Sith Juggernautilla. Tarina on hyvä ja vie mennessään. Harmittaa vaan kun jokaisessa nyky MMO:ssa toi battleground systeemi on niin kiveen hakattu eikä uskalleta yrittää mitään erilaista PvP settiä..
Esimerkiksi puhtaasti PvP planeetta vallattavilla kohteilla ja niistä saisi tietynlaisia bonuksia omalle puolelleen.

Ahto Cityssa pelaillaan lvl 19 Sith Juggernautilla. Tarina on hyvä ja vie mennessään. Harmittaa vaan kun jokaisessa nyky MMO:ssa toi battleground systeemi on niin kiveen hakattu eikä uskalleta yrittää mitään erilaista PvP settiä..
Esimerkiksi puhtaasti PvP planeetta vallattavilla kohteilla ja niistä saisi tietynlaisia bonuksia omalle puolelleen.
No siis SWTOR:ssa on juurikin pvp-planeetta vallattavilla kohteilla :D Ilum nimeltään.

Systeemi tosin kusee nykyisellään, eikä kukaan jaksa tapella tuolla, mutta siihen tulee ensi pätsissä muutoksia. Onhan tuossa vielä Tatoiinella jonkinmoinen pvp-alue. En siitä tiedä kun en ole käynyt siellä.

Tänään tuli pelattua rapiat 10h... :D

Eilen aloitin ja nyt olen lvl 16 Sorcerer. Ihan jees, tulee väkisin wow fiilikset. Tuntuu siltä, että pelaisi WoWia Star Wars skineillä. Ei ole tainnut Bioware uskaltaa tehdä mitään kovin erilaista, kun ovat pahimmat kilpakumppanit. Tarinankerronta on kyllä valovuosia Wowia edellä ääninäytellyn dialogin ja Mass effectistä tutun vuorovaikutus-tsydeemin ansiosta.

The Red Eclipsellä pelailen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom