Stackki5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fritom
  • Aloitettu Aloitettu

fritom

Banned
Onkos kukaan kokeillut stackki boostereita?
Itse olen kokeillut Stack2 ja nyt tilasin Stackki...
Kyllä ainakin mulle toimi toi 2.
Vähän ku ois vetäny paskaa virtaa...:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Treeni/ravinto palstalla ku on niin voin päätellä et jotain ihan natu kamaa, mut viittiikö joku valaista minkälaista/hintasta/vaikutukset kamaa?

Todennäkösesti kama sisältää:

-Kofeiinia
-Cayanne pippuria
-Guaraanaa
-Ma Huangia....tästä en ole kyllä niinkään varma
-Plus muita piristäviä aineita

Kuitenkin niin vähän piristäviä ainesosia että sitä on sallittu myydä hyllyissä. Hinta on jotakin 30-50€ paikkeilla n.120 tabua..
Saattaa aiheuttaa närästystä ja unettomuutta jos treenaa iltasin.

Kannattaa ottaa runsaan nesteen kera.....:hmmm:

Tämän nykyisen palstan jollakin edeltäjistä keskustelin meilitse noista Stack II ja Stack 5:sta jonkun palstalaisen kanssa, jonka nimeä en nyt valitettavasti muista. Tämä kaveri kertoi testanneensa molempia ja sanoi, että Stack II:sta voi olla jotain apua, mutta toi vitonen oli ollut aivan yhtä tyhjän kanssa. Korostan, että omakohtaista kokemusta ei ole kummastakaan (ainakaan vielä).

Originally posted by Ozzy
Tämän nykyisen palstan jollakin edeltäjistä keskustelin meilitse noista Stack II ja Stack 5:sta jonkun palstalaisen kanssa, jonka nimeä en nyt valitettavasti muista. Tämä kaveri kertoi testanneensa molempia ja sanoi, että Stack II:sta voi olla jotain apua, mutta toi vitonen oli ollut aivan yhtä tyhjän kanssa. Korostan, että omakohtaista kokemusta ei ole kummastakaan (ainakaan vielä).

Juuri näin,kakkosesta saa kivasti lisäpotkua treeniin mutta vitonen
on yhtä tyhjän kanssa.ja omakohtaista kokemusta on

kakkonen potkii paremmin kuin...

eca, ainakin mulla. Vitosta erehdyin ostamaan yhden purkin ja oli kyllä yhtä tyhjän kanssa. Stacci II:sta ei todellakaan saa myydä hyllystä, vaikka olen kyllä nähnyt niin tehtävänkin. Olen kokeillut MD 6:sta kun sitä niin kaikki kehuivat, mutta en kyllä saanut samanlaisia tykykytyksiä ja värinöitä kuin Stacci II:sta. Vajaa vuosi sitten pudotin dietillä rasvat 22%:sta 12% n. 4 kuukaudessa stacci II:sta ja winkkua käyttäen.
Laardit lähti ja lihakset jäi;)

Jos pelkkä piristystä hakee niin kannatta varmaan napsia kofeiinitabuja. Saa joka apteekista, ne on halpoja ja potkivat kun hevonen, ellei lujempaa.

Originally posted by Jonksu
Jos pelkkä piristystä hakee niin kannatta varmaan napsia kofeiinitabuja. Saa joka apteekista, ne on halpoja ja potkivat kun hevonen, ellei lujempaa.

No toi nyt ei taas pidä paikkaansa , potkii ku hevonen.....ei tod.
Jos normaalisti juot kahvia päivässä sellanen 3-4 kuppia ni ei cofeiini tabut missään tunnu, tai ehkä jos et ikinä oo kahvia maistanut. Mut joutuisit vetään niitä joku 8 tabua ja sekin alkaa jo oleen kofeiinimyrkytyksen rajalla.....

Originally posted by Ozzy

Stack II:ssa on huomattavasti enemmän ma huangia kuin siinä 5:ssa.

Juu kyllä potkii ja pitää hereillä vielä pitkään treenin jälkeenkin, alussa mulla oli ainakin aika paljon tykytystä mutta kyllä se siitä ohi meni. Ja ruokaa ei tee mieli ainakaan käytön alkuvaiheessa. :urjo: (kokemus)

P.S Puhun stack II :sta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom