Sport-expo

Kuinkas moni mimmeistä on menossa kevään Sport-expo messuille maaliskuussa? Löytyykö meidän porukasta ketään Galaxy-kilpailijaa? Mä olen menossa (ihan töihin ja hengailee). Viime vuonna jäi väliin ja harmittaa. Toki olisin itse toivonut että Sport Expossa ois taas pidetty IFBB:n fitnesskisat, mut tais järjestäjillä tulla hieman erimielisyyksiä järjestyskysymyksistä ja rahasta:( Ois taas ollu siistiä kun MTV3 ois lähettäny fitnesskisat telkusta. Lajin tuntemus ois kasvanut...:)

Koskas nuo messut tarkalleen on?
Täytyy pistää kalenteriin ylös ;)

Ei taida kukaan tietää milloin ne on.. VR:n sivuilla lukee, että 7.-9.3. Sport Expo, Messukeskus, Helsinki

Messukeskuksen sivuilla ei koko juttua mainitakaan..

Ja muita hakuja emme sitten tehneetkään..

Minunhan se pitäisi tietää kun olen menossa sinne hommiin (ainakin näin alustavasti) hetkonen se on viikon 9 tai 10 viikonloppuna. Otan asiasta selvää ja infoon tarkan ajankohdan myöhemmin!:)

Kyllä se siellä Maaliskuun alussa on 7-9.3.2003.
On tarkistettu monesta suunnasta,sekä sain myös kirjeen kotiin (koskien Galaxya) jossa oli ohjelma Galaxyn osalta Expossa..
Siihen on tottunut että ne on vasta siinä huhtikuussa,mutta sittenhän saa huhtikuussa tehdä kuitenkin uuden reissun,Kultsalle.

Ehkä meistä osa tapaa Expossa :kippis1:

Juu tottakai...
Mutta valitettavasti siinä oli ohjelma vain melkein pelkästään perjantain osalta..eli ei sen tarkempaa lauantaista tai yms.
otan sen huomenna mukaan töihin niin laitan sen etiäpäin :D

Maaru...voisit vaikka kertoa bikiniesi värin tai jotain muuta mistä sinut tunnistaa. Kannustamaan tullaan ja ois kyllä mukavaa tavata osaa porukasta siellä, jos toi meeting jää väliin!:(

Kertoisin varmasti jos osallistuisin :D on ne eka kertalaiselle hiukan liian tiukat kisat ;)
Vielä mä puhkun ja puhisen.......

Viime vuona Sport expon anti oli niin huono, se oli lähinnä myyntinäyttely, että tuskin tänä vuonna viitsin mennä. Muistaakseni joku muukin oli viime vuonna samaa mieltä.

[Voihan kökkö just heitin aikataulun roskikseen... [/B][/QUOTE] :mad:

Hirvittävän vaikea niistä ainakin on tietoa saada kun vähemmän on lehdissä ollut, mutta ehkäpä siis pitää mennä molempina päivinä (siis la ja su) jollei perjantaina oon mitään kivaa!

www.finnexpo.fi/fitness2003

Tuolta löytyy aikataulut sun muut :) Ja kannattaa ottaa kaveri mukaan ja mennä jo perjantaina, silloin liput puoleen hintaan. Tosin sitten jää Miss Galaxy -kisa näkemättä :(

Suositut

Back
Ylös Bottom