splinter cell, help me!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

Kipi I

Banned
Ikä
43
6 tehtävässä, kun pitää salakuunnella mikillä miestä rakennuksen ikkunassa, niin mitenkä kun olen kuunnellut sen puheen mikillä niin sen jälkeen korvanapissani pomo sanoo että missasit ainoan yrityksen ja mission over. Olen monta kertaa kuunnellut kaljupäisen miehen puheen puhelimessa mutta aina tämän jälkeen muka missasin sen ja tehtävä lopetetaan???

Aiemmassa tehtävässä kun piti hissiä kuunnella, niin se onnistui ongelmitta, mutta ei tässä 6 kentässä.??

:offtopic: Tarvin myös apua oman Splinter Cellin kanssa: voisiko joku ostaa tämän minulta edullisesti pois? Peli (PC-versio) on ostettu elokuussa Anttilasta ja olen pelannut sitä ehkä 4 tuntia.

Anteeksi vielä offtopic. :nolo:

Kipi I sanoi:
6 tehtävässä, kun pitää salakuunnella mikillä miestä rakennuksen ikkunassa, niin mitenkä kun olen kuunnellut sen puheen mikillä niin sen jälkeen korvanapissani pomo sanoo että missasit ainoan yrityksen ja mission over. Olen monta kertaa kuunnellut kaljupäisen miehen puheen puhelimessa mutta aina tämän jälkeen muka missasin sen ja tehtävä lopetetaan???

Aiemmassa tehtävässä kun piti hissiä kuunnella, niin se onnistui ongelmitta, mutta ei tässä 6 kentässä.??

Siis jos oikein muistan niin sitä herraa pitää kuunnella ensin siellä ikkunassa ja sitten kun se on lähdössä limousiinilla pihasta ja juttelee samalla puhelimeen, niin pitää vielä jatkaa sen kuuntelua (tähdätä sitä autoa sillä kuuntelulaitteella)

Oikeesti, ostakaa nyt herranjuukeli pois tämä 5 cd:n paketti kompressoitua ulostetta. 30 euroa, maksan postikulut. :wall:

Tomi sanoi:
Oikeesti, ostakaa nyt herranjuukeli pois tämä 5 cd:n paketti kompressoitua ulostetta. 30 euroa, maksan postikulut. :wall:

Sehän on mitä mainioin peli ja kohtalaisen haastava. Kaikille se vaan ei sovellu..
:) kun ei osaa..

Shamrock sanoi:
Sehän on mitä mainioin peli ja kohtalaisen haastava. Kaikille se vaan ei sovellu..
:) kun ei osaa..
On haastava, mutta pirun tylsä. Pelasin pari ekaa leveliä, eikä tullut mieleenkään aloittaa kolmatta. :zzzz:

Tomi sanoi:
On haastava, mutta pirun tylsä. Pelasin pari ekaa leveliä, eikä tullut mieleenkään aloittaa kolmatta. :zzzz:

Mä tykkäsin sen hidastempoisuudesta, oli kiva maata munat maassa pitkiäkin aikoja ja opetella vartioiden kuviot ja liikkeet..sniikkailla ja iskeä sitten juuri oikealla hetkellä yms. :4:

Shamrock sanoi:
Mä tykkäsin sen hidastempoisuudesta, oli kiva maata munat maassa pitkiäkin aikoja ja opetella vartioiden kuviot ja liikkeet..sniikkailla ja iskeä sitten juuri oikealla hetkellä yms. :4:
Mielenkiintoista :jahas:

....FOR ME TO POOP ON!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tää on varmaan paras peli mitä olen ikään pelannut. pandora tomorrowia en ole edes vielä nähnyt ja luulen et on jumala peli :hyper: Itse tykkään hiippailu peleistä mm.hitmanit. Ei sovi tietenkään kaikkien mieleen joten älkää yleistäkö peliä paskana :anssi:

Shamrock sanoi:
Siis jos oikein muistan niin sitä herraa pitää kuunnella ensin siellä ikkunassa ja sitten kun se on lähdössä limousiinilla pihasta ja juttelee samalla puhelimeen, niin pitää vielä jatkaa sen kuuntelua (tähdätä sitä autoa sillä kuuntelulaitteella)

taitaa olla jotain vikaa pelissä, kun ei kelpaa "pomolle mun kuuntelut" ? DAMn ja melkein lopussa :curs:

Kipi I sanoi:
taitaa olla jotain vikaa pelissä, kun ei kelpaa "pomolle mun kuuntelut" ? DAMn ja melkein lopussa :curs:

Lainattu :http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/splinter_cell.txt

"Here's the main part of the embassy. Face the red building, and run
past the wooden bridge, and hide in the garden. Quickly equip your
Laser Mic., and point it at the window (top floor, red building).

Yada, yada, yada. The general decides to continue his convo in his
limo. Wait for him to exit, and get inside his limo. Point the laser
mic. at his limo's window. Yada, yada, yada. We find out the truth."

Eli se ei riitä, että osoittaa vaan autoa laser-micillä, vaan pitää osua siihen kohtaan, missä kenraali istuu ja salakuunnella koko keskustelu.

Shamrock sanoi:
Lainattu :http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/splinter_cell.txt

"Here's the main part of the embassy. Face the red building, and run
past the wooden bridge, and hide in the garden. Quickly equip your
Laser Mic., and point it at the window (top floor, red building).

Yada, yada, yada. The general decides to continue his convo in his
limo. Wait for him to exit, and get inside his limo. Point the laser
mic. at his limo's window. Yada, yada, yada. We find out the truth."

Eli se ei riitä, että osoittaa vaan autoa laser-micillä, vaan pitää osua siihen kohtaan, missä kenraali istuu ja salakuunnella koko keskustelu.

Kun kenraali lopettaa puhelun sisällä niin homma tyssää jo siihen. Vaikka koko keskustelun salakuuntelee niin "pomo" sanoo saman tien että homma missattu?!?!?! En ymmärrä miten voi olla tämmöstä vikaa pelissä????

piraatin piikkiin.!

Kipi I sanoi:
Tää on varmaan paras peli mitä olen ikään pelannut. pandora tomorrowia en ole edes vielä nähnyt ja luulen et on jumala peli :hyper: Itse tykkään hiippailu peleistä mm.hitmanit.
Mahtavaa! Osta tää mun alkuperäinen pois! 30 €. :hyper:

edit: tää on siis Pandora Tomorrow.

Kipi I sanoi:
Kun kenraali lopettaa puhelun sisällä niin homma tyssää jo siihen. Vaikka koko keskustelun salakuuntelee niin "pomo" sanoo saman tien että homma missattu?!?!?! En ymmärrä miten voi olla tämmöstä vikaa pelissä????

piraatin piikkiin.!

Oletko aivan varma, että saat koko keskustelun nauhalle heti puhelun alusta alkaen? Ja muistathan tähdätä tarkasti kenraaliin kokoajan lasermicillä, kun se kävelee siellä huoneessa ja puhu puhelimeen (eli seurata kenraalia micin-osoittimella). Salakuunneltava puhe ei saa mennä epäselväksi missään vaiheessa. Eli laser-micin osoitin pitää olla kokoajan tarkasti kenraalissa tai muuten osa keskustelusta "menee harakoille". En usko että bugi, kyllä se pienellä treenillä vielä menee..

Tomi sanoi:

Aiii sulla on Pandora Tomorrow, no en mäkään siitä pitänyt läheskään yhtä paljon kuin ykkösosasta. Ykkönen on ygönen.. kakkonen tulee "kaukaa" perässä.
:)

Shamrock sanoi:
Oletko aivan varma, että saat koko keskustelun nauhalle heti puhelun alusta alkaen? Ja muistathan tähdätä tarkasti kenraaliin kokoajan lasermicillä, kun se kävelee siellä huoneessa ja puhu puhelimeen (eli seurata kenraalia micin-osoittimella). Salakuunneltava puhe ei saa mennä epäselväksi missään vaiheessa. Eli laser-micin osoitin pitää olla kokoajan tarkasti kenraalissa tai muuten osa keskustelusta "menee harakoille". En usko että bugi, kyllä se pienellä treenillä vielä menee..

Nauhoitan siitä asti kunnes micci aktivoituu koko ajan siihen asti kunnes äijä lopettaa puhelun ja aikoo lähteä pois. Sitten homma tyssää. Eikä se äijä kävele siellä huoneessa puhelun aikana vaan seisoo ikkunan edessä koko ajan. Eihän sitä pystyisi seuraamaankaan jos se ei olisi ikkunalla.

Uskon vakaasti että bugi kyseessä. Mikä on kyllä ihmeellinen bugi.

Tomi sanoi:
Mahtavaa! Osta tää mun alkuperäinen pois! 30 €. :hyper:

Mulla on toi mutta piraattina,eikä pelitä.. En uskalla ostaa alkup. jos sekään ei satu pelittämään mun koneessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom