Spiderman - Hämähäkkimies -elokuvat (pääasiassa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Penska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt on kaikki nämä nähty ja 3.han tuli tuossa perjantaina 4.5 elokuviin, missä sen tänään kävin katsomassa.

Oli kyllä helevetin kumma pläjäys tuo kolmonen kahteen ensimmäiseen verrattuna. Kestona 2½ tuntia, tuntui 1½ tuntiselta ja tapahtumien määrän mukaan olisi voinut jakaa tyyliin kolmeen tv-sarjan jaksoon. Nyt mielipidettä spoilerissa
minusta suurin osa hahmoista ja jutuista sai liian vähän ruutuaikaa eli esiintyivät sen 20 min ja, etenkin symbiootti ja Venom olivat hemmetin sivuosassa, vaikka varmasti noin 75% odotti juuri näistä suurta juttua. Joku Hiekkamies, Harry, Peter ja MJ aika pääosissa.
<- Ei paljasta kuin pääasetelmia, mutta älkää lukeko, jos ette ole nähneet elokuvaa.

Joo no voi nyt vielä sanoa, että hitosti draamaa koko elokuvassa ainakin olevinaan. Eipä taida tulla enää neljättä osaa, mitä olen juttuja lukenut.

Tv-sarja -juttu oli sitten silkka vertauskuva.

Edit: niin ja jos tuosta tullut peli olisi kunnollinen ja pelattavaakin olisi +10 h. PC:lle n. 40 € ja konsoleille varmaan se perinteinen 60 €.

Kaveri taas puhu että spidermanista tulee kait jopa 7 leffaa :eek:

Lyhyesti ja ytimekkäästi: älkää menkö katsomaan spiderman 3:sta. Oli kova pettymys; erikoistehosteetkin näyttivät ihan ku 50-luvulta repäistyiltä. "Action" oli jopa rumaa, liikaa hälinää ruudulla, ei pysyny silmät perässä.

Tanssikohtaukset oli siistejä :D

:2:

kolmonen oli pettymys. Juoni tosi kuraa, tuntu että oli yritetty ympätä liikaa hahmoja ja tapahtumia yhteen leffaan, eikä se sitten enää kantanut. Itsekkin olisin halunnut että enemmän paneudutaan venom vs. hämis-asetelmaan ja koko parkerin sisäiseen kamppailuun, mutta jotenkin se kyllä kuitattiin aika nopeasti ohi...

jep, itse diggasin, joskaan ei yhtä hyvä kuin edelliset osat. Ja tosiaan 3 pahista leffassa oli liikaa, mitä uumoilinkin etukäteen. Leffa olisi ollut huomattavasti parempi jos siinä olisi keskitytty pelkästään juurikin parker vs. venom asetelmaan

Btw, kuka muu ihan itse spottasi Stan Leen elokuvasta?

Peter taisi lukea sellaisesta valolla tehdystä vierivästä tekstistä jostain Hämiksen pelastusjutusta ja kaupungin avaimen saannista, kun siinä vanha mies sanoi, että "Kai yksikin mies voi vaikuttaa asioihin." etc. Eli tämä siis oli se Stan Lee.

Aika samaa tasoo oli tuo uusin verrattuna vanhempiin. Ihan hyvää viihdettä oli näin lauantaipäiväks. En taida kommentoida sen enempää, pian spoilaan :D

Omasta mielestä ihan kuraa toi kolmonen. Mun suosikkihahmo venom oli pilattu totaalisesti ja siitä oli tehty teurassian lailla kiljuva kynäniska perkele. :curs: Muutenki se kaikkien hahmojen dumppaaminen samaan leffaan oli huono veto. Symbiootista ois voinu vääntää vaikka kokonaan oman tarinan. Ainoa plussa siitä, että pari kertaa sai hymyn huulille ne hämiksen tekemiset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkohan muuten Sam Raimilla jonkinasteinen sopimus Campbellin kanssa, että sille pitää tunkea aina joku rooli jokaiseen leffaan?

Täytyy tämä uutukainenkin leffaan mennä katsomaan, kaikesta heitetystä hypestä/loasta huolimatta...

Vai itse Stan Leekin vilahtaa leffassa, täytyy siis skarpata, kiitos vihjeestä... :thumbs:

Täytyy siis vielä semmonen sanoo, että lauantaiviihteenä ihan OK leffa. Mutta Spidermanina se ei ollu kamalan hyvä. Liikaa sähellystä. Ei huono leffa, pettymys vain.

Omasta mielestä ihan kuraa toi kolmonen. Mun suosikkihahmo venom oli pilattu totaalisesti ja siitä oli tehty teurassian lailla kiljuva kynäniska perkele. :curs: Muutenki se kaikkien hahmojen dumppaaminen samaan leffaan oli huono veto. Symbiootista ois voinu vääntää vaikka kokonaan oman tarinan. Ainoa plussa siitä, että pari kertaa sai hymyn huulille ne hämiksen tekemiset.

Joo Venom oli kyllä niin perseelleen tehty ettei mitään rajaa. Varmaan yritetty vähän yhdistää Carnagea ja Venomia tohon leffa-Venomiin.
Siis oikeesti, 70's Show'n Eric Venomina? Kamoon.
Venomin koko idea oli se, että Venom löi Hämiksen laudalta fyysisiltä ominaisuuksiltaan siksi, että Eddie oli kropaltaan jo huippu-urheilijan tasoa ennen supervoimia.
Perkele.

Nätti leffa tosin oli,
alun Menninkäinen/Hämis takaa-ajokohtaus oli kiva.

Leffan parasta antia oli Bruce Campbell. Jos seuraava osa tulee en enää mene katsomaan. Tähän asti olen jaksanut kun nuorempana tykkäsin sarjakuvasta niin paljon, mutta kyllä Venom nyt oli pohjanoteeraus. 90-luvulla Mark Bugleyn kuvittamat Hämikset, joissa tapeltiin Venomia vastaan oli asiaa! Vuonna 2007 valkokankaalla pomppii kasvissyojä-Tobey olemattomine lihaksineen ja tappelee toista riisikeppiä vastaan, jolle synthol-symbiootti on ilmeisesti pumpannut jotain puvun alle.

Ihan ok leffa. Aika pitkä ja jotenkin kummallinen. Välillä oltiin ihan komedian puolella tahallisesti ja tahattomastikin. Minua huvitti tavattomasti miten Peter Parkerista tuli yhtäkkiä niin "pahis" ja "intensiivinen", kun pikkuisen kampasi hiuksia silmien eteen. Kunnon emo meininki...Oli pakko peittää silmät ihan myötähäpeästä. Naiset olivat taas ihan objektin roolissa. Aina niitä piti joko pelastaa, ihailla ja mennä naimisiin niiden kanssa. Hohhoijaa.

Hiekkamies olisi pitänyt jättää kokonaan pois ja keskittyä Venomiin. Nyt Venom oli ihan heittopussi, pikkuisen putket kilahteli lattiaa vasten niin sillä meni pasmat sekaisin.

Minua on alkanut ahdistamaan Tobey Maguiren raukea lehmänkatse. Se sopi Wonderboysin kirjailijanuorukaiselle, muttei toimintasankarille. Tarvittaisiin lisää särmää ja lihaksia.

Niin joo, Parkerista tuli pahis, kun se kampasi hiukset silmien eteen :DDDD . Elokuvasalissa kuului naurua, kun tämä rupesi kovistelemaan hiuksien avulla elokuvassa :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom