SPEED STAK; potkua treeniin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M.T.G
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykö kokemuksia Leaderin SPEED STAK energiaboosterista?
Tuleeko virtaa lisää:dance: vai onko ainoa vaikutus tyhjempi lompakko:eek:
Vaikuttavina aineina näyttää olevan tauriini, tyrosiini ja guarana.

Välillä vaan tarvitsee treeniin ylimääräistä potkua rankan duunipäivän jälkeen:zzzz:

Stack II oli aikanaan hinta/teho suhteeltaan hyvä tuote, mutta eipä näitä efepohjaisia tuotteita ole enään markkinoilla?

Tuleeko mieleen muita hyviä "laillisia" boostereita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyykö kokemuksia Leaderin SPEED STAK energiaboosterista?

Välillä vaan tarvitsee treeniin ylimääräistä potkua rankan duunipäivän jälkeen:zzzz:

Tuleeko mieleen muita hyviä "laillisia" boostereita?

Halvempi,tehokkaampi ja toimivampi on 2-3 kofutabua ennen treeniä.Jämpti on näin

Halvempi,tehokkaampi ja toimivampi on 2-3 kofutabua ennen treeniä.Jämpti on näin
ei ainakan mulla vaikuta kofutabut mitään verrattuna stackkiin. vaikka ottas kourallisen. ja juon todella harvoin kahvia. oli se stack 2 vaan tosi stydiä kamaa. harmi kun ei saa enään:curs:

ei ainakan mulla vaikuta kofutabut mitään verrattuna stackkiin. vaikka ottas kourallisen. ja juon todella harvoin kahvia. oli se stack 2 vaan tosi stydiä kamaa. harmi kun ei saa enään:curs:
Toimivat piristeet ovat melko vähissä laillisilta markkinoilta. Eipä tuossa stack 2:ssa mitään ihmeellistä ollut, yrttiefua. Toimii kyllä, mutta niin toimivat muutkin vastaavat stackit.

Eipä mitään tosi huomattavaa lisätehoa tuosta tuotteesta saa. Ostin joskus pari purkkia ku oli poistohintaan jotain 9e. Tupla annoksella toimii ainakin thermogeeninä jos ei muuta. kofeiini tabut + pussi tauriinia tulee kyllä halvemmaksi. Lisäksi vielä että noi on ihan tajuttoman kokosia kikkareita nieltäväksi.

Kävin hakemassa kofutabuja ja pelkästään yksi 100mg pilleri puoli tuntia ennen treeniä antoi jo lisäpotkua:D. Kumma juttu jos kahvikupillisessa on samat 100mg kofeiiniä, mutta ei samaa vaikutusta:wtf:
Ja hintaa 100:lle pillerille kertyy huimat 3,35 euroa:D

Miksi tälle palstalle tulee tasasin väliajoin joku tämän tyyppinen threadi juuri jostain leaderin tuotteesta... jos ei speed stak niin GH max tai n2 tai test+ tai what not. Yleensä vielä postaajalla alle 10 postia kasassa.

Kummallista, kun ihmiset eivät kysele noin yleensä, että piristääkö tauriini/guarana combo tai toimiiko arginiini + ornitiini :/.

En väitä, että M.T.G olisi mainostaja. Olen vaan ollut huomaavinani. Maby Im crazy.

Siinä on vaan se juttu että jos niitä rupee joka reeniä ennen ottaa ni ei pääse enää eroon niistä. Ilman niitä ei tuu mitään. Siksi koitan ehkä mennä ilman :)

Se nyt vaan johtuu siitä että tottuu treenaamaan hirveissä täpinöissä. Sitten kun menee "normaalissa" mielentilassa salille niin tuntuu tosi oudolta. Jos satun löytämään vielä synefriiniä jostain (kaveri kerto että on luontaistuotekaupasta vähän aikaa sitten saanu), niin käytän korkeintaan kovissa jalkatreeneissä ja ehkä kiekkomatseissa

Jumalauta

Menin luontaistuotekauppaan kattelemaan synefriiniä niin siellä oli hyllyllinen (no ei oikeesti kovin paljoo ainakaan esillä) Speed stackia ja Speed shottia (molemman ABB:n juomia). Pari pulloo ostin Shottia kun potkii niin helvetin hyvin kun harvoin käyttää. Huomenna vois ostaa vähän enemmän. Helvetin kova hinta sillä kyllä on, 4,88€/puteli. Eipähän tuu ainakaan liian usein käytettyä...

Speed Stak toimii ainakin dieetillä. Vähentää ruokahalua ja lisää kilpirauhasen toimintaa. Hinta/laatusuhde on erinomainen! Päiväannos on, annostuksesta riippuen, n. 1-2 e. Eli ostin purkin 32 eurolla, ja syön noita 4-6 päivässä, tarpeen mukaan. Purkissa on 120 tablettia.

Total Cuts, C4 ja Green Tea olis sitten tulevaisuuden hankintoja, jos vaan rahat riittää :D. Ripped Fuel on oikeestaan samaa tavaraa kuin tuo Stak, joten melko sama kumpaa ottaa. Ripped tuli aikoinaan testattua ja kyllä sekin toimii, kun ottaa vaan tarpeeksi paljon ja boostaa kahvilla/energiajuomalla.

onko kokemuksia superpump 250:sta?
Itse ostin testimielessä trial size purkin, kun halvalla sai. Olikohan siinä nyt 14 annosta. Oli miten oli niin jonkinlaisen treeniä tehostavan vaikutuksen sillä sai, mutta en havainnut että pumpit olisi mitenkään erityisesti parantuneet. Virkeämpi olo kyllä tuli ja hiki virtasi treenin aikana aikasempaa enemmän, mutta se taas varmaankin johtuu siitä että tossa on kofeiinia. Rahansa hukkaan noissa heittää, vaikka pitää tunnustaa että harkitsin uuden purkin hommaamista :)

Itse ostin testimielessä trial size purkin, kun halvalla sai. Olikohan siinä nyt 14 annosta. Oli miten oli niin jonkinlaisen treeniä tehostavan vaikutuksen sillä sai, mutta en havainnut että pumpit olisi mitenkään erityisesti parantuneet. Virkeämpi olo kyllä tuli ja hiki virtasi treenin aikana aikasempaa enemmän, mutta se taas varmaankin johtuu siitä että tossa on kofeiinia. Rahansa hukkaan noissa heittää, vaikka pitää tunnustaa että harkitsin uuden purkin hommaamista :)

onhan tossa vinposetiniakin.
mulla on ollu sitä aikasemmin sitä yatesin boosteria ja energized xpandia, nyt ajattelin tommosen ostaa.
kyllä nuo enemmän tuntuis auttavan kun pari kofeiinitablettia.

Mua ainakin piristää tuo Speed Stak paljon enemmän kun kofeiinitabletit. Ite ainakin tykkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom