SOYa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
48
Mitens on ton soija protskun kans treenaaminen? Itselle ku toi maito ei oikein liukene. Toimii lähinnä risiiniöljyn korvikkeena.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Nicho
Mitens on ton soija protskun kans treenaaminen?

MUAHHAHHAAA! lol...:kippis2: taitaa olla aika hiljanen treenikaveri:lol2:

Originally posted by jpm
Tämä lienee trolli. Näin uskoisin.

Ja minä en usko. Uskon kyseessä olevan nuori kaveri kuka ei voi juoda maitoa. Usein heraprotskut sisältävät laktoosia jota kaverin elimistö ei kestä.

Minulla esimerkiksi Evon CMF (99% laktoosivapaa) aiheutti saman kuin risiiniöljy. Muutaman annoksen jälkeen oli viikko piloilla kun elimistö ei halunnut pitää mitään sisällä. Ei paljoa naurattanut. Taas Ion92 pysyi laktoosivapaana loistavasti. Ja se on kaikkialla loppunut.

Itselläni on ollut vaikeuksia löytää sopivaa jouhetta palautumisjuomaan. Soijan olen mukavuuden haluisena jättänyt kaupan hyllylle.

Juu taas sitä herättiin. Kysymys on tuosta soijan toimivuudesta proteiinilisänä, kun on toi laktoosin imeytyminen huonoa. Eli kannattaako jatkaa vatsaystävällisen heran etsimistä vai siirtyä kokonaan soijaan.

Edit:Siitä vielä kun on joskus aikasemmin tullut syötyä Sf:än heraa ja se ei vaivannut. Mut onkohan sen koostumus vieläkin ok. Hintataso olis enemmän kuin ok. Jos sitä siis vielä saisi. Ku tuol Boosmannin listalla ei sitä enää ole näkynyt.

Viimeksi muokattu:
Heh, nyt tajusin vasta mitä tuo "Itselle ku toi maito ei oikein liukene" meinas.. :D
Joo, tosiaan soijan olen minäkin jättänyt kauppaan, lähinnä juuri sen maun takia. Ja on tosiaan totta, että meidän laktoosi-intolerantikkojen (meniköhän toi nyt oikein,heh) on hankalaa löytää heraa. Tai noh, ei se vaikeaa ole, mutta kallista kyllä!

edit: www.lisaravinnepalvelu.net sieltä löytyy ainakin mun massulle sopivaa heraa! Kannattaa aloittaa sen listan selaaminen tosin sieltä kalleimmasta päästä. (elikkä whey ja whey+ ois niitä heroja mitkä mun herkälle vatsalle ainakin sopii.) Lisäproteiinina käytän tota fast95:sta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom