MULTI South Park: The Stick of Truth

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venidos
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
En huomannut että tälle olisi vielä omaa topikkia tehty.

Tosiaan South Parkista väännetty peli mikä näyttää omaan makuun kyllä niin herkulta että aijai. Kotiin kun pääsee niin ei kun South Parkkiin pyörimään :rock:

Traileria:

Pelikuvaa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
EU versio on sensuroitu... aborttipeli ja jotain muuta sisällöstä jatetty pois.

Australiassa pamahtaa tällänen jossain vaiheessa silmille:
kju5MA4.jpg

Ostin tän valmiiks. Vähä sormet syyhyää kun tahtois aloittaa. Mutta lähden etelään lomaileen kohta joten tulis viikon tauko jos nyt aloittaa.
South parkkia alusta asti seuranneena peli vaikuttaa kyllä aika saatanan makeelta.

Ostin. En pettynyt. Oon pari päivää pikku kännissä pelaillut ja naurettu on kaverin kanssa niin, että perse meinaa revetä.

Loppu loman aikaan pitää pelata läpi.

Itellä on nyt joku 6 tuntia pelailua takana ja edelleen maistuu! Tulee olemaan eka peli vuosiin jonka on jaksanut läpi asti pelata.

Vaikuttaa menneen aika kuumille kiville tää peli. Ei oo löytyny yhtään kauppaa pk-seudulta missä peliä olis viel hyllyssä.

Hyvä peli. Ostin kun ilmestyi mutta nyt pari viikkoa ainakin mennyt ettei ole ehtinyt pelata. Harmittaa noi sensuroinnit kyllä perhanasti, ihan vaan periaatteen vuoksi. Peli itsehän on muuten todella hauska ja mainio ja kaikesta päätellen sopivan lyhyt. Sellanen 10h pelattu ja tarina edennyt mun mielestä hyvin jo.
Olispa kaikki pelit tälläsiä. Mua ahdistaa se että peli kuin peli, niin sitä pitäisi eka yksinpelinä pelata 50h ja senjälkeen verkkopelinä 100h. On ainakin rahoille vastiketta mutta liikaa sisältöä peleissä nykyään. Otettu totisesti tosissaan se että ihmisellä ei saisi olla normaalia elämää :P

Aivan törkeän hyvä ja koukuttava peli, jos on seurannut ja digannut sarjasta niin tämä on pakko ostos :lol2: itse pelannut nyt jo 2 kertaa läpi, aluksi fighterina ja nyt thiefinä :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom