South Park- Season 15

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 51247
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Deleted member 51247

Taas pärähti uusi tuotantokausi liikkeelle.

'South Park' Season 15 premiere: 'HUMANCENTiPAD

img_8507_go-watch-south-park-season-15-humancentipad.jpg

Jakson voi katsoa esimerkiksi täällä:
http://xepisodes.com/south-park/season-15/episode-1-humancentipad/

Leffan nähneenä innostuin aika paljon jaksosta, kun nimen näin, mutta lievä pettymys oli. Ilmeisesti tämä oli parodia jostakin iTunes-kohusta, joka ainakin mulla on mennyt täysin ohi?

En tiedä johtuiko kahden päivän kännäämisen jälkitilasta vai mikä oli mutta ensimmäistä kertaa aikoihin nauroin jotain tv-juttua näin paljon. Erityisesti Cartmanin fuck me-vitsit oli parasta a-luokkaa :D

Mahtava jakso oli, leffan nähneenä sai repeillä oikein kunnolla. Ja onhan Applelle vittuilu aina plussaa.

Aaahhh!! South Park, maailman paras sarja vittu ikinä!! Mulla on koneella kaikki tuottarit!! :kuola:

Vois kohtapuoliin katsoa ton uuden episoodin.

Voi vittu että sai taas nauraa tälle :lol2: Cartmanin fuck me-juttu oli kyllä kova ja sitte tää "I agree terms and conditions"-juttu. Kuinkakohan moni oikeessa elämässä noitakin lukee. South Park, on se van niin vitun hyvä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensimmäinen kymppi nauratti, sitten loppu mielenkiinto. Noita ajankohtaisia asioita on South Parkissa lyöty mukaan lyhyellä varotusajalla muistaakseni ennemminkin. Kyllä tästä taitaa ihan hyvä kausi taas tulla.

Mun mielestä toi S01 oli hyvä. Piti oikein sitä varten kattoa The Human Centipede ennen sitä. Innolla odotan Osama-jaksoa.

No kyllä viiteentoista kauteen on imo paljon huonompiakin mahtunut, esim. Douche and turd, Mystery of the urinal deuce, Britneys new look, Crippled summer ym. Ei sillä että tämä olisi mitenkään erityisemmän hyvä ollut, näin pitkässä sarjassa vaan tulee välillä tosi paskoja jaksoja :)

Kyllä oli paska jakso. Meni jopa Terrence and Philip jakson edelle, mikä on omasta mielestä ollu tähän asti huonoin. Toivotaan ensi viikolla jo parempaa. Huomattavasti parempaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom